Jepquote:
Heb je het verhaal gehoord? Heb dit gemist want ik moest even moederenquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 10:48 schreef greysbones het volgende:
Ruben verhaaltje over Jeff op de castingdag
Daar is zijn haat ontstaan
Ruben wil nu Sasha sturen naar Ima
Sasha houdt stand
Realistische kijk op de situatie.quote:
Jeff heeft tegen hem gezegd op de castings dag dat zijn mening hem niet boeitquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 10:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Heb je het verhaal gehoord? Heb dit gemist want ik moest even moederenen dat gaat voor natuurlijk
Ik moet steeds denken aan die caps van van de week met zijn deuzige gezichtquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 10:50 schreef Moeraskat het volgende:
Ruben kijkt weer alsof hij iets eet wat vies is.
Weet je ook in welke context dat was? Dat maakt nogal veel uit. Buiten het feit dat ik dit geloof of nietquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 10:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jeff heeft tegen hem gezegd op de castings dag dat zijn mening hem niet boeit
Maar heel eerlijk .. ik geloof er geen zak van.. aangezien Ruben nog niet-niet in zijn eerste leugen is gestikt
Vaag verhaal ze moesten iets doen voor de groep en Jeff nam de leidingquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 10:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Weet je ook in welke context dat was? Dat maakt nogal veel uit. Buiten het feit dat ik dit geloof of niet
Aha. Nou ik vind het vrij kinderachtig om ruim 8 weken na zo’n uitspraak dat nog zo zwaar mee te laten wegen. We zeggen allemaal wel eens iets waar iemand het niet mee eens is.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 10:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vaag verhaal ze moesten iets doen voor de groep en Jeff nam de leiding
Zo gek is dat niet, loopt de hele dag achter de reet van Djedi .quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 10:53 schreef greysbones het volgende:
Ruben en djedi zijn. Gedemotiveerd
Ruben heeft geen mannelijke vrienden hier
Dat hele verhaal dat Ruben toen had over dat Kim D hem Express laten struikelen plopt bij mij elke keer omhoogquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 10:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Aha. Nou ik vind het vrij kinderachtig om ruim 8 weken na zo’n uitspraak dat nog zo zwaar mee te laten wegen. We zeggen allemaal wel eens iets waar iemand het niet mee eens is.
Zo gaan die antwoorden meestal als er een kern van waarheid inzitquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 09:42 schreef Moeraskat het volgende:
Wanda zegt dat Jasper z’n type niet is. Ze zegt dat ze leuk met hem kan praten. Ze vond het een rare vraag van Martin.
Hij leeft in een fantasiewereld. Of ergens tussen fantasie en realiteit. Daarom kijkt hij denk ik vaak ook zo lastig wanneer mensen praten. Alsof hij alles moet “vertalen” in z’n hoofd.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 10:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat hele verhaal dat Ruben toen had over dat Kim D hem Express laten struikelen plopt bij mij elke keer omhoog
Hij verzint dingen die hem goed uitkomen in zijn verhaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |