Was dat op stream 1 of 2? Kan ik misschien vragen of iemand het heeft.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 11:23 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat ze op hem ging stemmen .. verder heb ik er niet naar geluisterd.
1quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 11:28 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Was dat op stream 1 of 2? Kan ik misschien vragen of iemand het heeft.
ben er van overtuigd dat ze wel wat adviezen krijgen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 11:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dus jij verwacht eigenlijk dat ze voor de rest van de tijd een het zelfde soort schema volgen?
En hier hebben ze het nu steeds over kamer 5.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 11:29 schreef spapaars het volgende:
[..]
ben er van overtuigd dat ze wel wat adviezen krijgen.
Met BB hebben ze voor dat de dagboekkamer, met DGK en Utopia konden ze gewoon bij de regie binnenstappen.
Dat weet ik niet, maar de geschiedenis leert dat ze het wel eens kunnen aanpassen, maar dat geld voor het hele format.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 11:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dus jij verwacht eigenlijk dat ze voor de rest van de tijd een het zelfde soort schema volgen?
Beetje een volwassen Mexx. Komt ook niks zinnigs uit.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 11:29 schreef pingu66 het volgende:
Babette is de hele dag bezig met mensen,ondergwerpen en keuzes te analyseren en ratelt maar dor en door.
Ah Okequote:Op vrijdag 28 oktober 2022 11:29 schreef spapaars het volgende:
[..]
ben er van overtuigd dat ze wel wat adviezen krijgen.
Met BB hebben ze voor dat de dagboekkamer, met DGK en Utopia konden ze gewoon bij de regie binnenstappen.
Totaal niet te vergelijken die tweequote:Op vrijdag 28 oktober 2022 11:31 schreef engine het volgende:
[..]
Beetje een volwassen Mexx. Komt ook niks zinnigs uit.
Zou wel leuk zijn.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 11:31 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar de geschiedenis leert dat ze het wel eens kunnen aanpassen, maar dat geld voor het hele format.
Het begint meestal met iets zinnigs en dan draait ze door,je zal.zo'n psychologe hebben 😉quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 11:31 schreef engine het volgende:
[..]
Beetje een volwassen Mexx. Komt ook niks zinnigs uit.
@DGK_Tegengasquote:
Wat is er met Martin en Mexx? Waarom is Mexx overstuur? Hebben ze ruzie gehad?quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 11:52 schreef engine het volgende:
Mexx nog altijd over Martin bezig. Om gek van te worden.
Omdat Mexx het niveau van een puber heeft ... en dus alles, ALLES, erg is.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 11:53 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wat is er met Martin en Mexx? Waarom is Mexx overstuur? Hebben ze ruzie gehad?
Zweverigquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 11:56 schreef R0T29 het volgende:
Martin: "De echte waarheid is...."
"De echte waarheid is...."
Maar ze is niet kinderachtig hoor en vet volwassen voor haar leeftijd.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 12:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Mexx : Ik ga nu eerst naar Kenzy om te zeggen dat ik niet meer meedoe.
Mexx kruipt linea recta in bed....
Het is net een puberquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 12:06 schreef Moeraskat het volgende:
Ergens vind ik het een beetje lullig dat ze het nu afzegt. Gister is ze al van rol gewisseld en nu doet ze niet meer mee. Beetje flauw….
Aan de andere kant kan Leila nu wel meedoen.
dat werd nog en drama wanneer zij weer drinken werdquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 12:05 schreef Kakadylo het volgende:
Mexx zet zichzelf zo neer dus blijf vooral zo doorgaan!
Vanavond dusquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 12:08 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat werd nog en drama wanneer zij weer drinken werd
Ik weet eigenlijk niet zeker of er nog drank is. Was eerst wel het plan om wat voor het boksgala te bewaren.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |