Hij voegt ook niet heel veel toequote:Op vrijdag 28 oktober 2022 09:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Marciano mag nu wel lekker kletsen zonder microfoon ..
Kansparelsquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 09:52 schreef greysbones het volgende:
Kim heeft het steeds over deze mensen
Ik heb wel een flauw vermoeden wat voor een groep ze bedoelt
Mexx is echt non stop met Martin bezig ondertussen.quote:
Die vergeet compleet dat ze meedoet aan EJVJLquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 09:54 schreef engine het volgende:
[..]
Mexx is echt non stop met Martin bezig ondertussen.
Jaquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 09:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die vergeet compleet dat ze meedoet aan EJVJL
Ik denk dat ze buiten ook zo leeftquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 09:56 schreef engine het volgende:
[..]
Ja
Of is het misschien uit verveling?
Degene in de COS zouden haar alleen niet naroepenquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 09:58 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nou hier hebben ook veel mensen iets over haar kont te zeggen ( niet positief) kanscossers
Ik zie nu dat ze op haar schouder "honesty" heeft getatoeëerdquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 09:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat ze buiten ook zo leeft
Barba Kimquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 09:58 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nou hier hebben ook veel mensen iets over haar kont te zeggen ( niet positief) kanscossers
Lekker afwisselenquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 09:58 schreef engine het volgende:
[..]
Ik zie nu dat ze op haar schouder "honesty" heeft getatoeëerd
Ja waarschijnlijk wel. Alleen daar zijn meer mannen
Wat doet hij eigenlijk in het dagelijks levenquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 10:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Nadir ook weer zeiken ... hij kan het niet, weet het niet, durft het niet....
vulploegleider van een supermarktquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 10:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat doet hij eigenlijk in het dagelijks leven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |