dan ook meteen de nachtcamera's die geven een partij slecht beeldquote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:55 schreef Hendrik83 het volgende:
Die top view camera mag wel eens vervangen worden. Wat een slechte kwaliteit geeft die.
We zullen het nooit wetenquote:
Volgens mij gebruiken ze dezelfde camera's die ze ook overdag gebruiken.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan ook meteen de nachtcamera's die geven een partij slecht beeld
dan lekker alles vervangenquote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:59 schreef spapaars het volgende:
[..]
Volgens mij gebruiken ze dezelfde camera's die ze ook overdag gebruiken.
Bommetje maken met een basketbal waardoor Wendy chloor in haar ogen kreegquote:
How big are those odds?quote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:49 schreef Moeraskat het volgende:
Zoë: ik Associeer me hiervan
Mexx: goed zo
De boksring moet blijkbaar exact in het midden staan.quote:
Yolanthe zal dan wel haar voorbeeld zijn...quote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Mexx wil het bestek mee naar huis nemen....
Ik wil dat eigenlijk gewoon niet weten.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 22:02 schreef Moeraskat het volgende:
Ruben kijkt zo vaak zo moeilijk. Ik vraag me af wat er in z’n hoofd omgaat.
Jammer, wilde het voornamelijk met jou delenquote:Op donderdag 27 oktober 2022 22:03 schreef engine het volgende:
[..]
Ik wil dat eigenlijk gewoon niet weten.
mochtest du de tt in wendi kim badi badi zwemmi badiquote:Op donderdag 27 oktober 2022 22:01 schreef Deisyy het volgende:
Wanda eet regelmatig in een sterrenrestaurant, op een keer zat ze na een bezoek zo vol dat ze 's nachts moest kotsen.
ze bedoelt zeker dat zij de ster wasquote:Op donderdag 27 oktober 2022 22:01 schreef Deisyy het volgende:
Wanda eet regelmatig in een sterrenrestaurant, op een keer zat ze na een bezoek zo vol dat ze 's nachts moest kotsen.
Veel eten in een sterrenrestaurant?quote:Op donderdag 27 oktober 2022 22:01 schreef Deisyy het volgende:
Die keren dat ik in een sterrenrestaurant heb gegeten of een sterrenkok kwam koken.. waren het voornamelijk veel gangen. Maar niet massa’s aan voedsel neequote:Op donderdag 27 oktober 2022 22:08 schreef spapaars het volgende:
[..]
Veel eten in een sterrenrestaurant?
Niet zo happen joh maar ik zou hem een poffert geven jaquote:
Ik ken alleen 3 sterren, dan ging ik later nog naar de Macquote:Op donderdag 27 oktober 2022 22:08 schreef spapaars het volgende:
[..]
Veel eten in een sterrenrestaurant?
maar zo dat de schuh in de kont stecktquote:Op donderdag 27 oktober 2022 22:11 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Niet zo happen joh maar ik zou hem een poffert geven ja
quote:Op donderdag 27 oktober 2022 22:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
maar zo dat de schuh in de kont steckt
Vreselijke proletengedrag.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 22:15 schreef Kakadylo het volgende:
Wanda in een restaurant lijkt me schijtirritant en volledig los van de wereld
Mwah, ze kan toch gewoon schoonmaken na sluit?quote:Op donderdag 27 oktober 2022 22:15 schreef Kakadylo het volgende:
Wanda in een restaurant lijkt me schijtirritant en volledig los van de wereld
Lompe zakquote:Op donderdag 27 oktober 2022 22:00 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Bommetje maken met een basketbal waardoor Wendy chloor in haar ogen kreeg
Zou gewoon z'n pen verstoppenquote:Op donderdag 27 oktober 2022 22:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
maar zo dat de schuh in de kont steckt
Lompe zakquote:Op donderdag 27 oktober 2022 22:00 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Bommetje maken met een basketbal waardoor Wendy chloor in haar ogen kreeg
Gevulde doperwt op een bedje van gebakken luchtquote:Op donderdag 27 oktober 2022 22:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Die keren dat ik in een sterrenrestaurant heb gegeten of een sterrenkok kwam koken.. waren het voornamelijk veel gangen. Maar niet massa’s aan voedsel nee
Nee dat nietquote:Op donderdag 27 oktober 2022 22:20 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Lompe zak
[..]
Gevulde doperwt op een bedje van gebakken lucht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |