Zou ze zo er ook altijd bijleggen op bed bij haar "broertje* ?quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 00:08 schreef puzziepie het volgende:
Djedi komt er achter dat ze geen onderbroek aan heeft![]()
[ afbeelding ]
Krijg er een beetje een Jill/Matt gevoel bij, ook zo stiekeme stalker in BB2021.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 00:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zou ze zo er ook altijd bijleggen op bed bij haar "broertje* ?
Zie gifje, geen idee of het echt was of dat het gewoon aandachttrekkerij wasquote:
Raar verhaal jaquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 00:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zou ze zo er ook altijd bijleggen op bed bij haar "broertje* ?
quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 00:12 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Krijg er een beetje een Jill/Matt gevoel bij, ook zo stiekeme stalker in BB2021.
Ik vind dat vaak te opvallend en persoonlijk hoeft dat voor mij niet. Je ziet het vaak ook of ze laten iets los. Hou het gewoon zo echt mogelijkquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 00:26 schreef Charlotte-007 het volgende:
Ik merk wel dat de regie steeds meer invloed uitoefent op de bewoners.
Bv. het gesprek tussen Wanda en Jeffrey...al uren van te voren werd het aangegeven door Jeffrey tegen Kim D. dat dat gaat plaats vinden en tijdens het gesprek viel me op dat ze allebei behoorlijk netjes waren opgedoft.
Allemaal voor de tv uitzendingen denk ik.
Was bij utopia ook zo.
Klopt, of die tuinwandelingen, of gezellig in de schommel.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 00:26 schreef Charlotte-007 het volgende:
Ik merk wel dat de regie steeds meer invloed uitoefent op de bewoners.
Bv. het gesprek tussen Wanda en Jeffrey...al uren van te voren werd het aangegeven door Jeffrey tegen Kim D. dat dat gaat plaats vinden en tijdens het gesprek viel me op dat ze allebei behoorlijk netjes waren opgedoft.
Allemaal voor de tv uitzendingen denk ik.
Was bij utopia ook zo.
En groepsvormingen lukt ze ook wel aardig.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 00:35 schreef freaky40 het volgende:
Dat is gewoon de normale procedure tijdens een RLS, er zullen on the fly aanpassingen gedaan worden. Eerst worden de teugels wat losgelaten maar later grijpt de Febo toch in want er moet wel TV gemaakt worden dus zal er worden gefinetuned.
Die kunnen er idd wat vanquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 00:36 schreef pingu66 het volgende:
Babette en Jeffrey kunnen zo doorblijven ratelen.....
Dat krijg je al snel met die diverse slaapkamers, dat zie je bij BB ook, de groene tegen de gouden kamer. Groepsvorming begint in de slaapkamer, daar begint de ellende.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 00:39 schreef spapaars het volgende:
[..]
En groepsvormingen lukt ze ook wel aardig.
Die 2 zijn me toch een partijtje geïnteresseerd in elkaar.quote:
Morguh KW ☕️quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 05:24 schreef KoningWouter het volgende:
Goedemorgen COS!
Weer veel te vroeg wakker. Dat wordt een tijdje slapers kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |