Daar moeten ze me echt meer voor betalenquote:Op donderdag 27 oktober 2022 23:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar voor 10 euro ben je dan wel op de livestream![]()
![]()
Zo verzamelen ze eten en snoep, en het geld voor de winnaar is er al, die hoeven ze niet te verdienen.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 23:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja mee eens, maar in Utopia was dit wel een goed verdien model ...![]()
Hier gaan ze echt geen kut verdienen met die klote opdrachtjes ...
Ja was weinig aanquote:Op donderdag 27 oktober 2022 23:47 schreef greysbones het volgende:
Moet zeggen dat vandaag echt wel de saaiste dag was
Zelfs met opdracht
Wacht maar tot kerstquote:Op donderdag 27 oktober 2022 23:49 schreef D. het volgende:
Veel klachten over de regie, maar dat het 'geen contact met de buitenwereld' nog steeds van kracht is is een complimentje waard
Niet dat slappe gedoe met videootjes of briefjes om snotterende mensen uit te lokken
Een dikke 48uurs opdracht strak na het boksgalaquote:Op donderdag 27 oktober 2022 23:49 schreef engine het volgende:
[..]
Ja was weinig aanMorgen boksgala maar verder verwacht ik ook niet veel meer tot maandag.
enne...quote:Op donderdag 27 oktober 2022 23:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Een dikke 48uurs opdracht strak na het boksgala
quote:
24 uur boksen, maar dat weten ze nog niet.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 23:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Een dikke 48uurs opdracht strak na het boksgala
Dan zijn ze deud na een uurquote:Op donderdag 27 oktober 2022 23:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
24 uur boksen, maar dat weten ze nog niet.
quote:Op donderdag 27 oktober 2022 23:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
24 uur boksen, maar dat weten ze nog niet.
Berend heeft er wel eens ingezetenquote:Op donderdag 27 oktober 2022 23:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Iets anders, even over die hottub sessies, ik zie steeds Berend daarbij staan als een soort badmeester,
maar gaat er zelf niet in, ik zag KimdD vanavond ongemakkelijk van plaats wisselen toen Berend naast haar stond ..
Geen idee waarom hij daar staatquote:Op donderdag 27 oktober 2022 23:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Iets anders, even over die hottub sessies, ik zie steeds Berend daarbij staan als een soort badmeester,
maar gaat er zelf niet in, ik zag KimdD vanavond ongemakkelijk van plaats wisselen toen Berend naast haar stond ..
Gemist dan, maar ik vind het creepy ...quote:Op donderdag 27 oktober 2022 23:53 schreef greysbones het volgende:
Berend heeft er wel eens ingezeten
Kom er vijf keer per jaar, 5 uurtjes vanaf hier, heerlijke plaats ....quote:Op donderdag 27 oktober 2022 23:53 schreef greysbones het volgende:
Bittburg een uur of 6/7 volgens Babette
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 00:01 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Staat nu online ....
Topper.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt het dat het uurfilmpje van 1700-1800 er niet op staat? Omdat het van daarna er wel allemaal op staat vandaar mijn vraag
Ja, streams waren vastgelopen helaas ...quote:[b]Op vrijdag 28 oktober 2022 00:02 schreef Dutchrealitytv het volgende:[/
Klopt het dat het uurfilmpje van 1700-1800 er niet op staat? Omdat het van daarna er wel allemaal
op staat vandaar mijn vraag
Geeft niet. Kan je niks aan doen. Bedankt voor de tijd en moeite!quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 00:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, streams waren vastgelopen helaas ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |