Wie had beter een eerste post kunnen plaatsen in dit topicquote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:53 schreef Nexum het volgende:
Het liedje van Rezearta Smaja is in elkaar gezet door de zelfde songwriter als Ktheju tokes (2019). De winnaar is hier
Fifi ken ik van Kenga Magikje, een andere Albanese zangwedstrijd. Evi Reci ook van voorgaande FiK editiesquote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:55 schreef Momo het volgende:
[..]
Wie had beter een eerste post kunnen plaatsen in dit topic
Ken je verder nog artiesten uit deze lijst?
Voorgaande jaren had Albanië enkel de link op hun eigen website(die hebben ze nu ook weer gedeeld) en esc plus die streamt op hun website. Soms heb je fans die op YouTube NSFs gaan streamen maar die worden er vaak snel afgegooid.quote:Op zaterdag 17 december 2022 21:41 schreef Cirilico het volgende:
Is al bekend of er ook een YouTube link gaat zijn?
Tnx. Vind die links altijd zo omslachtig qua streamen.quote:Op zaterdag 17 december 2022 21:43 schreef Momo het volgende:
[..]
Voorgaande jaren had Albanië enkel de link op hun eigen website(die hebben ze nu ook weer gedeeld) en esc plus die streamt op hun website. Soms heb je fans die op YouTube NSFs gaan streamen maar die worden er vaak snel afgegooid.
Esc plus hapert, maar gelukkig is er een YouTube link!quote:Op maandag 19 december 2022 21:06 schreef NailQueen het volgende:
Esc plus heeft op start problemen. Er heeft te lang stof op gelegen
Thanks! Present!quote:Op maandag 19 december 2022 21:06 schreef Momo het volgende:
Ah toch een YouTube link, maar verder kijkt niemand?
23:00 zegt de gidsquote:Op maandag 19 december 2022 21:08 schreef NailQueen het volgende:
tot hoe laat duurt het eigenlijk? Morgen gaat bij mij om 07.00 uur weer de wekker.
Hoe bedoel je dat? Een fan favorite?quote:Op maandag 19 december 2022 21:13 schreef NailQueen het volgende:
Zit er dit jaar ook weer een fan bij zoals Theje vorig jaar?
Ik herinner me dat Theje van vorig jaar een songfestivalfan was. Dat voelde een beetje alsof het een van ons was. Of ik ben in de war met een ander artiest.quote:Op maandag 19 december 2022 21:15 schreef Momo het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat? Een fan favorite?
Dat is Fifi, die moet vanavond
Dat is Mirud, die doet nu mee in San Marino dit jaar. Theje was een nummer van vorig jaar door iemand anders.quote:Op maandag 19 december 2022 21:17 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik herinner me dat Theje van vorig jaar een songfestivalfan was. Dat voelde een beetje alsof het een van ons was. Of ik ben in de war met een ander artiest.
Na 20 minuten zendtijd al begonnen met San Remo?quote:Op maandag 19 december 2022 21:18 schreef NailQueen het volgende:
Goh, de derde artiest al. Bij San Remo zouden we nu bij de 5de interval act zijn.
Ah zoquote:Op maandag 19 december 2022 21:17 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat is Mirud, die doet nu mee in San Marino dit jaar. Theje was een nummer van vorig jaar door iemand anders.
Jeetje ik moet nog slapen.quote:Op maandag 19 december 2022 21:23 schreef Momo het volgende:
Onze grote vriend is ook weer terug Kastro Zizo doet mee met de band 2Farm op nummer 7 vanavond
[ afbeelding ]
Dat hoor je ook wel een beetje.quote:Op maandag 19 december 2022 21:39 schreef Momo het volgende:
Dit is dus de grote favoriet, fun fact ze schreef Ela voor Cyprus 2022
Is dit een Even tot hier referentie?quote:Op maandag 19 december 2022 21:50 schreef NailQueen het volgende:
Soms denk je van "Wow, de draad ben ik kwijt!". Dan denk je "Hè?" en zie je de dingen even niet meer zo scherp..
Dat was precies wat er in mij om ging.quote:Op maandag 19 december 2022 21:51 schreef Momo het volgende:
[..]
Is dit een Even tot hier referentie?
Ja we zijn net klaar met 6quote:Op maandag 19 december 2022 21:55 schreef Nexum het volgende:
Ik ben net terug van de sportschool heb ik Fifi gemist?
Ja maar het was maar een minuut of zo leuk.quote:Op maandag 19 december 2022 21:55 schreef Nexum het volgende:
Ik ben net terug van de sportschool heb ik Fifi gemist?
Ik zag vandaag nog nashiperen liggen bij de Lidl. Elk met een eigen vest aanquote:
Ronela lijkt ook niet onder de indrukquote:Op maandag 19 december 2022 22:06 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Al is Mirud er niet bij, hij kijkt wel
Dan doet het fandom weer alsof ze de beste Albanese inzending ooit isquote:Op maandag 19 december 2022 22:08 schreef Cee het volgende:
[ twitter ]
Ronela speelt weer op het aandachtsorgel.
Dramaqueenquote:Op maandag 19 december 2022 22:07 schreef Funhouse het volgende:
[..]
Ronela lijkt ook niet onder de indruk
[ twitter ]
Verbaast me niksquote:Op maandag 19 december 2022 22:10 schreef Momo het volgende:
Schijnt ook dat de omroep haar niet heeft uitgenodigd voor vanavond na gedoe tijdens ESF. Normaal treed de vorige winnaar op.
Reclamequote:Op maandag 19 december 2022 22:11 schreef molloot200 het volgende:
Uhhhm begint die YouTube stream zo weer als het volgende liedje begint of wat is dit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |