Hoi! Toch nog ff een paard voor de poort..quote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:32 schreef Sodeknetters het volgende:
Lijkt me beter dan een paard in de gang.
Hoi!quote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:37 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hoi! Toch nog ff een paard voor de poort..
Alles goed?
Voetbal gezien?
Mooi!quote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:38 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Hoi!
Ja hoor alles lekker. Alleen nog steeds wat drukjes. Ben net thuis uit het werk, dus geen voetbal gezien.
Gisteren wel een voetbal file gezien bij de Arena. Maar dat telt niet denk ik.
Laterssquote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:42 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Mooi!
Jammer, was leuke pot met prachtig resultaat natuurlijk.. PSV ies beter dan Arsenal![]()
![]()
![]()
Telt ook gewoon mee!
Alles oke ook, thanks.
Moet nog ff wat boodschappen halen want nog niet van gekomen door al dat voetbal. Misschien later nog. Groetjes!
Oei, flinke schade.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:52 schreef marcb1974 het volgende:
BOEMMMMMMMMMM is ho, maar
Beste vaak in beide trams gezeten, dat ze zo innig met elkaar omgingen wist ik dan weer niet
https://www.ad.nl/binnenl(...)ukjes-glas~a17abdc0/
Wanneer worden ze glad? Hier rijden echt veel trams.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:56 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Oei, flinke schade.
Ik zie doffe spoorstaven, dus die zijn glad. Kans bestaat dus dat er een stel aan het glijden is gegaan. Onderzoek zal uiteindelijk de oorzaak uitwijzen.
Bij vochtig weer en/of een hoge luchtvochtigheid. Soms in combinatie met blaadjes op de rails. Temperatuur kan ook een rol spelen. De gouden regel voor machinisten of bestuurders is als een spoorstaaf dof is, dan is hij glad en bestaat het gevaar van doorglijden.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wanneer worden ze glad? Hier rijden echt veel trams.
Weet niet hoe het in rotterdam was, maar hier was het prima weer, echt gewoon aan de warme kan.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:02 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Bij vochtig weer en/of een hoge luchtvochtigheid. Soms in combinatie met blaadjes op de rails. Temperatuur kan ook een rol spelen. De gouden regel voor machinisten of bestuurders is als een spoorstaaf dof is, dan is hij glad en bestaat het gevaar van doorglijden.
Filmpje nog eens bekeken.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weet niet hoe het in rotterdam was, maar hier was het prima weer, echt gewoon aan de warme kan.
Hmmm, ze mogen onderzoeken dus of het schoon genoeg was.
Je was er niet bij, dus snap dat je niet weet hoe het gebeurd isquote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:13 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Filmpje nog eens bekeken.
Zo te zien was het daar ook redelijk weer. Heb wel wat gevallen bladeren op de rails gezien. De omgewoelde aarde in het gras rond het spoor leek me behoorlijk vochtig zo op het eerste gezicht. Ook meende ik op een bepaald punt asfalt te zien dat nog wat nat was. Misschien had het net even geregend?
Ik werd vanmiddag in de Watergraafsmeer ook even door een bui overvallen.
Als asfalt nat is, rijden autobanden dat vocht over de kruisende spoorstaven waardoor die ook vochtig worden.
Voor nu gok ik op glijden door gladde sporen. Juist (fors) remmen op lagere snelheden kan glijden veroorzaken. Vergis je niet in het gewicht van zo’n tram.
Disclaimer: ik speculeer hier op basis van de beelden die ik zie. Onderzoek zal uitwijzen wat er gebeurd is.
Heb jaren geleden eens in het kader van een opleiding die ik zou geven, een paar dagen trams bestuurd in den Haag. Geloof me, als er een railvoertuig is dat graag wil glijden, dan is dat een tram.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je was er niet bij, dus snap dat je niet weet hoe het gebeurd is
MAAR, jij bent hier wel degene die de beste inschatting kan maken
Weet wel dat het daar redelijk dichtgeregeld is, vaak zat voor een rood sein gestaan.
Gefeliciteerdquote:
Den Haag is redelijk te vergelijken met rotterdam op dat gebied denk ik jaquote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:23 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Heb jaren geleden eens in het kader van een opleiding die ik zou geven, een paar dagen trams bestuurd in den Haag. Geloof me, als er een railvoertuig is dat graag wil glijden, dan is dat een tram.
En juist in de grote steden rijden trams in een hoge frequentie dicht achter elkaar met veel kruisende bewegingen.
Ik hen echt respect voor die bestuurders dat het eigenlijk altijd goed gaat. Het zijn echt vakmensen.
Hahaha ja ik dacht nu ook al dat ze dat dachtenquote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
Wat een feestje in het stadion was het zeg
Ik ben dus niet jarig om misverstanden te voorkomen, maar Chufi feliciteerde mij vanwege de zege van PSV op Arsenal..
Dus de volgende boete en straf komen eraanquote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
Wat een feestje in het stadion was het zeg
Ik ben dus niet jarig om misverstanden te voorkomen, maar Chufi feliciteerde mij vanwege de zege van PSV op Arsenal..
Eerlijk gezegd, ik wel ja.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Hahaha ja ik dacht nu ook al dat ze dat dachten
Ik hou me netjes aan de regels. Er zullen heus wel boetes worden uitgedeeld... Maar dat is eigenlijk altijd wel volgens mij..quote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus de volgende boete en straf komen eraan
Die van vandaag was vrij fors alleenquote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik hou me netjes aan de regels. Er zullen heus wel boetes worden uitgedeeld... Maar dat is eigenlijk altijd wel volgens mij..
Daar heb ik in het stadion weinig van mee gekregen tbh..quote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die van vandaag was vrij fors alleen
Weet het omdat ik het vandaag las ....quote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Daar heb ik in het stadion weinig van mee gekregen tbh..
Dat zal elkaar niet veel ontlopen denk ik. En ja, ook voor buschauffeurs heb ik respect. Zeker voor die in grote steden rijden in het huidige verkeer.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Den Haag is redelijk te vergelijken met rotterdam op dat gebied denk ik ja
Is dat niet voor alle bestuurders, van trein, tram en bus?
Alleen gaat er soms een bus doormidden
Ken beide steden redelijk goed, ze lijken wel op elkaarquote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:37 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat zal elkaar niet veel ontlopen denk ik. En ja, ook voor buschauffeurs heb ik respect. Zeker voor die in grote steden rijden in het huidige verkeer.
Voor een ViRM is een bus ook niet echt een partij. Een vierwagenstel weegt 238 ton, een zesje 349.
Wat een geluk dat er behalve de chauffeur niemand in die bus zat.
Die machinist is zich ongetwijfeld het apelazarus geschrokken. Maar zeker in dit soort omstandigheden zorgt NS heel erg goed voor het personeel. Ik heb er vertrouwen in dat dat goed gaat komen.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ken beide steden redelijk goed, ze lijken wel op elkaar
Anders had ik ook anders gereageerd, nu was het gewoon een mooi ongeluk zonder gewonden
Eventueel het psychische deel moeten ze nog wel oplossen mogelijk.
Gefeliciteerd 😘quote:
Zal zeker helpen voor zowel de machinist als buschauffer dat er geen gewonden zijn gevallen. Zal het 'schuld'gevoel als het goed is een heel stuk wegnemen.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:43 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Die machinist is zich ongetwijfeld het apelazarus geschrokken. Maar zeker in dit soort omstandigheden zorgt NS heel erg goed voor het personeel. Ik heb er vertrouwen in dat dat goed gaat komen.
OK Crvena zvezda dus ... kon het al niet vindenquote:Op donderdag 27 oktober 2022 22:34 schreef mario390 het volgende:
ik kijk de sky konferenz daar zijn
alle 4 spele
OK dan zal het wel buitenspel zijn geweestquote:Op donderdag 27 oktober 2022 22:40 schreef mario390 het volgende:
deze mooie mooie goal nehmt hij terug
Morguh Pullup☕️ Mooi om te zien.quote:
Hai Dotquote:
quote:
Ik ben al op pad nuquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 07:08 schreef maily het volgende:
@:pullup @:FreshFruit hou eens even op want ik moet ontbijten![]()
Het is ook echt zoquote:
Niet eenquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 09:00 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen allen.
5 uur: oma wakker...ja, schat nu wel![]()
![]()
Word al moe als ik ernaar kijk.... Onderuit gezakt in de bureaustoelquote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 09:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Niet een![]()
ach kind
ga toch slapen
![]()
Relluhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 10:53 schreef Domnivoor het volgende:
Wie is de
• Humorvolste user
• Intelligentste user
• Grootste vredesstichter?
Etc.
FB / FOK!verkiezingen 2022?
Dat vond ik altijd wel grappig.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 10:53 schreef Domnivoor het volgende:
Wie is de
• Humorvolste user
• Intelligentste user
• Grootste vredesstichter?
Etc.
FB / FOK!verkiezingen 2022?
Nee Medvedev was te sterkquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 12:18 schreef mario390 het volgende:
bij erst 107 posts is dat moelijk
gisteren thiem erste satz betje gekijkt
maar hij had niet zo de kans
Nu ook weekend, of moet je dan nog werken?quote:
Dat dan weer welquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 12:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nu ook weekend, of moet je dan nog werken?
Valt wel mee hoorquote:
Heel leuk zelfs, dat pensioen hoeft voorlopig niet hoorquote:
Dan heb je het goed gedaanquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 13:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Heel leuk zelfs, dat pensioen hoeft voorlopig niet hoor
Lekker gegeten?quote:
Kijk haar met d'r vorkje, heb je weer Bossche bollen?quote:
Wtf ik wil ook een Bossche Bolquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 13:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kijk haar met d'r vorkje, heb je weer Bossche bollen?
quote:
Cracotte pindakaas met vlokkenquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 13:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kijk haar met d'r vorkje, heb je weer Bossche bollen?
Doe wel een saucijzenbroodjequote:
Ok de antwoorden in die thread zijn episch grappig zie ik nuquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 13:56 schreef pullup het volgende:
Iemand die een poging wil doen?
[ twitter ]
Ja inderdaadquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 14:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Ok de antwoorden in die thread zijn episch grappig zie ik nu![]()
Aanrader
Is even wennen jaquote:
Was even naar de begraafplaats in Margraten, heen was moeizaam bergop.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 16:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Is even wennen ja
Ik was vorige maand in de Eifel, vlak bij Aken. Dichtbij voor je en nog wat meer hoogtemeters
Het is toch voor Nederland een uniek landschap, geniet er vanquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 16:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Was even naar de begraafplaats in Margraten, heen was moeizaam bergop.
Terug toen ik boven de 40km/u kwam zonder trappen toch maar remmen, pad lag nog vol met steentjes ook van wegwerkzaamheden.
Ging dinsdag met de trein naar Herzogenrath, dan kom je hier door het gebied. Zo mooi, zeker nu met de verkleurende bomen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 16:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is toch voor Nederland een uniek landschap, geniet er van
Ja dat is maar evenquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 16:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ging dinsdag met de trein naar Herzogenrath, dan kom je hier door het gebied. Zo mooi, zeker nu met de verkleurende bomen.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 16:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ging dinsdag met de trein naar Herzogenrath, dan kom je hier door het gebied. Zo mooi, zeker nu met de verkleurende bomen.
Misschien stomme vraag. Had je een uitnodiging of regel je dat zelf? Ik wil het welquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 16:54 schreef Ebinas het volgende:
Zo dan, gisteren griepprik en booster gehaald.
Ben me daar toch een partij beroerd geworden
Voor beide een uitnodiging.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 16:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Misschien stomme vraag. Had je een uitnodiging of regel je dat zelf? Ik wil het wel
Ik ben nog geen 60. Ik wacht het wel af danquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 16:59 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Voor beide een uitnodiging.
Griepprik kan, maar als je niet 60+ bent oid of medisch risico moet je het vaak zelf betalen. ong. 25 euro.
Booster gaat op leeftijd nu, en dan kan je gewoon afspraak maken, of ergens heen waar je ook zonder afspraak kan.
Check 1 post boven je, heb het even opgezocht voor de boosterquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 17:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben nog geen 60. Ik wacht het wel af dan
Geeft Bossche bolquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 16:54 schreef Ebinas het volgende:
Ah dank jequote:Op vrijdag 28 oktober 2022 17:00 schreef Ebinas het volgende:
Iedereen va 12 kan voor booster zie ik nu
https://www.rivm.nl/covid(...)ernieuwde%20vaccins.
Geeft Bossche bolquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 17:02 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Die gaat er altijd in, gammel of niet
Hmm .... nog eens contact opnemen?quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 17:11 schreef Soury het volgende:
Ik zag net dat mijn lagere school lover die altijd achter me aan zat in de qoute 500 zit. 85 miljoen waard. Dammm
Beterschap!quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 16:54 schreef Ebinas het volgende:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 17:11 schreef Soury het volgende:
Ik zag net dat mijn lagere school lover die altijd achter me aan zat in de qoute 500 zit. 85 miljoen waard. Dammm
Nee grappige is dat hij in zijn moeders kleren rond liepquote:
Oke .....quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 17:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee grappige is dat hij in zijn moeders kleren rond liep
Duurt idd een dag of 2/3 las ik.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 17:15 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Beterschap!
Ik zal er ook wel last krijgen dus ik hou er bij voorbaat twee dagen voor vrij.
En ik werd gepest .quote:
Kon hij betalen vanuit het brandwondencentrum denk ik.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 17:17 schreef maily het volgende:
Whahahahhaaaaa die sukkel![]()
![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)jder-vliegt-in-brand
Nee want ik was op hem... Lagere school gedoe.quote:
Niet fijnquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 17:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee want ik was op hem... Lagere school gedoe.
Nee ach geplaag hoort er een beetje bij. Ik vind het tof dat die gozer het ver geschopt heeftquote:
En hij zat achter jou aan. Nooit iets geworden dus.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 17:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee want ik was op hem... Lagere school gedoe.
Grappig wel iddquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 17:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ach geplaag hoort er een beetje bij. Ik vind het tof dat die gozer het ver geschopt heeft
Nou nee anders was ik een miljonairs vrouwquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 17:26 schreef maily het volgende:
[..]
En hij zat achter jou aan. Nooit iets geworden dus.
Waar?quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 17:26 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Grappig wel idd
Toevallig dat je hem tegenkomt daar
Dan zat je hier niet denk ik.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 17:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou nee anders was ik een miljonairs vrouw
Denk het niet die gast is privéquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 17:29 schreef maily het volgende:
[..]
Dan zat je hier niet denk ik.
Maar bij Linda de Mol enzo.
Gooische Vrouwen.
Dat wel.quote:
Nee ik weet ook niet of hij een vrouw of man heeftquote:
Ach ik ben wel blij dat ik werk. Te lang thuis zitten lijkt me niks.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 17:36 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat wel.
Ik heb al een aantal jaar altijd weekend, maar niet uit luxe.
Maar wil ook niet meer ruilen
Op welk nummer staat ie ongeveer?quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 17:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ik weet ook niet of hij een vrouw of man heeft
is het ook niet hoor, maar werken in deze taak is toch vaak pittig.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 17:38 schreef aloa het volgende:
[..]
Ach ik ben wel blij dat ik werk. Te lang thuis zitten lijkt me niks.
Weet ik niet. Geschat 85quote:
Je mag mensen wel voorbereiden als ze b.v. met pensioen gaan. Sommige vallen dan echt in een diep gat.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 17:39 schreef Ebinas het volgende:
[..]
is het ook niet hoor, maar werken in deze taak is toch vaak pittig.
Zieken, tekorten etc.
Doe nog wel vrijwilligerswerk, maar is toch anders.
Welneequote:Op vrijdag 28 oktober 2022 17:42 schreef aloa het volgende:
[..]
Je mag mensen wel voorbereiden als ze b.v. met pensioen gaan. Sommige vallen dan echt in een diep gat.
Ik wist dat het er kwam, niet vanwege pensioen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 17:42 schreef aloa het volgende:
[..]
Je mag mensen wel voorbereiden als ze b.v. met pensioen gaan. Sommige vallen dan echt in een diep gat.
Oh nou geniet er van. Ik denk dat jonge mensen het niet krijgenquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 17:46 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik wist dat het er kwam, niet vanwege pensioen.
Medisch gezien.
Maar ook dan een diep gat idd.
Ik voelde me echt naast de maatschappij staan en nog wel eens.
Wat krijgen ze niet?quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 17:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh nou geniet er van. Ik denk dat jonge mensen het niet krijgen
Werk is toch een invulling van je leven, vind ik dan.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 17:46 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik wist dat het er kwam, niet vanwege pensioen.
Medisch gezien.
Maar ook dan een diep gat idd.
Ik voelde me echt naast de maatschappij staan en nog wel eens.
Is ook wel, maar toch vind je weer andere dingen en is een dag ook zo omquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 17:51 schreef aloa het volgende:
[..]
Werk is toch een invulling van je leven, vind ik dan.
Ik vind een week alleen thuis al lang
Leuke hobby ofzo...en je kan je tijd zelf invullen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 17:52 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Is ook wel, maar toch vind je weer andere dingen en is een dag ook zo om
Das idd heel fijn.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 17:54 schreef aloa het volgende:
[..]
Leuke hobby ofzo...en je kan je tijd zelf invullen.
Ja hij werd een beurs bengelquote:
Pensioenquote:
Ik ben nog niet met pensioen hoor.quote:
Ja ik ben soms blij dat ik oud benquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 17:59 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik ben nog niet met pensioen hoor.
Maar idd jongeren zal moeilijk worden, alles is moeilijk voor ze geworden, zo niet ongmogelijk
Wat bouwen?quote:
Ik heb op een of andere manier altijd het idee dat jij eind 30 bentquote:
Nee mijn ook niet maar leuk dat die weirdo 85 miljoen heeftquote:
Ik ookquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 18:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb op een of andere manier altijd het idee dat jij eind 30 bent
Je bestaan zeg maar.quote:
Dat gaat niet meer nu. Ik vrees het ergste voor een generatie.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 18:09 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Je bestaan zeg maar.
Baan, huisje, inkomen
Niet alles even gemakkelijk of met hobbels.
Maar het was allemaal redelijk mogelijk
Als je je dan ook zo voelt zit het helemaal goed. Maar zonder gekheid dacht dat jij een van de jongere was hierquote:
Ik hang hier al bijna 20 jaarquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 18:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als je je dan ook zo voelt zit het helemaal goed. Maar zonder gekheid dacht dat jij een van de jongere was hier
En het gaat nog erger worden, denk niet dat het voor 1 generatie geldt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 18:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat gaat niet meer nu. Ik vrees het ergste voor een generatie.
Serieus he? Ik vraag me af waarom mensen kinderen krijgen. Deze planeet is redelijk vertieftquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 18:11 schreef Ebinas het volgende:
[..]
En het gaat nog erger worden, denk niet dat het voor 1 generatie geldt.
Wat dat betreft heb ik nog helemaal geen klagen
Ja dat lijkt mee ook zorgelijk.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 18:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Serieus he? Ik vraag me af waarom mensen kinderen krijgen. Deze planeet is redelijk vertieft
Als je even terug kijkt in wat de mensen in 100 jaar (schatting) gedaan heeft is het redelijk schoftigquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 18:14 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja dat lijkt mee ook zorgelijk.
Ben ook blij dat ik me daar niet druk om hoef te maken
Heel erg.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 18:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Als je even terug kijkt in wat de mensen in 100 jaar (schatting) gedaan heeft is het redelijk schoftig
Kunstkijken wordt ook al een hele uitdaging ....quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 18:20 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Heel erg.
En zelfs nu met veel meer kennis nog willens en wetens doorgaan.
Echt nog genieten van de kleine dingen om je heen als het kan
Is een cliche, maar gaat zeker in deze tijd op
Het is nu al zo dat drinkwater een probleem gaat zijn. Het is niet erg verrassend.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 18:20 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Heel erg.
En zelfs nu met veel meer kennis nog willens en wetens doorgaan.
Echt nog genieten van de kleine dingen om je heen als het kan
Is een cliche, maar gaat zeker in deze tijd op
Oja, zo erg dat.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 18:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Kunstkijken wordt ook al een hele uitdaging ....
Lijm voor jou is wat hard te vindenquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 18:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Kunstkijken wordt ook al een hele uitdaging ....
Ligt er maar aan hoe oud je was toen je hier kwam 🤣quote:
Nee, maar het tempo waarin wel eigenlijkquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 18:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is nu al zo dat drinkwater een probleem gaat zijn. Het is niet erg verrassend.
Nou Fok!, zeker in die tijd, zal geen 12 geweest zijnquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 18:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ligt er maar aan hoe oud je was toen je hier kwam 🤣
ja er zijn best wel veel mensen op dit bolletjequote:Op vrijdag 28 oktober 2022 18:22 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nee, maar het tempo waarin wel eigenlijk
Wel vreemd. Genoeg water op de wereld....meer water dan land.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 18:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is nu al zo dat drinkwater een probleem gaat zijn. Het is niet erg verrassend.
Ik was 13quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 18:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ligt er maar aan hoe oud je was toen je hier kwam 🤣
Gisteren bij khalid en Sophie zaten ze nog net niet te juichen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 18:22 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Oja, zo erg dat.
Nooit begrepen waarom je een ander zijn eigendommen moet slopen om een statement te willen maken
Daar zit zout in.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 18:25 schreef aloa het volgende:
[..]
Wel vreemd. Genoeg water op de wereld....meer water dan land.
Fruitquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 18:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gisteren bij khalid en Sophie zaten ze nog net niet te juichen.
Ben je nou zo domquote:
Heer aloa.quote:
Das zeker fijn. Aan 2 kanten. Niet echt tijd en aandacht in overvloed om te koken.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 18:24 schreef Dotteke het volgende:
Ik word vet gemest momenteel. Twee buurvrouwen die steeds eten komen brengen. Zo lief ben dat niet gewend. Ben zo dankbaar dat er in deze tijd toch mensen zijn die er voor je zijn als het even niet mee zit allemaal.
ah okequote:
Dank je. Jij ookquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 18:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heer aloa.![]()
![]()
![]()
Fijn weekend gewenst.
Gister gekeken wat ze in China doen bij het verwerken van bamboe tot kleding etc.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 18:25 schreef aloa het volgende:
[..]
Wel vreemd. Genoeg water op de wereld....meer water dan land.
Mochten ze daar nog komen ook?quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 18:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gisteren bij khalid en Sophie zaten ze nog net niet te juichen.
Die tafelplakker zat er,Iemand van Extinsion rebellion en nog wat fans die het prima vonden.Ik heb met verbazing zitten kijken.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 18:29 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Mochten ze daar nog komen ook?
Waarom geef je ze een podium.
Dat zet alleen maar aan
Nou ja we bleven drijvenquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 18:30 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Het is ons ook gewoon vanaf het begin niet gemakkelijkegemaakt
Laat ik maar niet over Eva beginnenquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 18:30 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Het is ons ook gewoon vanaf het begin niet gemakkelijkegemaakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Calorieverbruik jan-okt 2022andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Dit kan niet He?quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 18:35 schreef mario390 het volgende:
wat heeft de meid daar gemakt ?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 18:35 schreef mario390 het volgende:
[ afbeelding ]
Oh een grapjequote:Op vrijdag 28 oktober 2022 18:35 schreef mario390 het volgende:
[ afbeelding ]
Ah, van Danny.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 18:36 schreef mario390 het volgende:
wat niet? is van danny , ik zie geen nakte
quote:
Ik wil Danny niet naakt zienquote:
Vissen schijten er ook in.quote:
Jij schijt ookquote:
nee maar wel toysquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 18:36 schreef mario390 het volgende:
wat niet? is van danny , ik zie geen nakte
quote:
In de oceaan?quote:
Je wil wel graag in je poep genomen wordenquote:
Ook hier zie je wel hoe alles verschuift, maar dan ook verontrustendquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 18:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die tafelplakker zat er,Iemand van Extinsion rebellion en nog wat fans die het prima vonden.Ik heb met verbazing zitten kijken.
Komt vast door dat plaatje.quote:
Ja maar het gaat niet lukkenquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 18:48 schreef aloa het volgende:
[..]
Nee in een eventuele waterzuivering...
Je weet hoe ze water tot drinkwater maken?
Ja dat wel maar hou op met kinderen maken. Het is niet genoegquote:
Jammere alleen is dat ze zo lang er over doen voordat ze uitvoer geven goede ontwikkelingen voor de toekomst.quote:
Daar begin ik niet meer aanquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 18:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat wel maar hou op met kinderen maken. Het is niet genoeg
Biertje er bij ?quote:
Alsof ze het tegenwerken ofzo...quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 18:52 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Jammere alleen is dat ze zo lang er over doen voordat ze uitvoer geven goede ontwikkelingen voor de toekomst.
Zeg maar niet
Over hier gesproken, die bierproeverij schiet ook niet echt opquote:
Ik denk eigenlijk dat er voldoende nominaties zouden moeten zijnquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 18:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Over hier gesproken, die bierproeverij schiet ook niet echt op
Is dat bier?quote:
@D. ?quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 18:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat er voldoende nominaties zouden moeten zijn
Anders zetten we dat Amlduder ook op de lijst, als dat bier isquote:
In plaats van een Jopenquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 18:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Anders zetten we dat Amlduder ook op de lijst, als dat bier is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |