SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./modbreak
MINISTER OLLONGREN GEEFT TOE : MONDKAPJES ZIJN BEDOELD VOOR GEDRAGSBEÏNVLOEDING.
Één besmetting voorkomen met een week lang mondkapjes dragen voor 200.000 mensen, MISSCHIEN (Jaap v Dissel).
Verschillende video's:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meest gevaccineerde land in de wereld.
Directeur Bayer erkent:"vaccins zijn gentherapie"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://en.wikipedia.org/wiki/Psychological_operations_(United_States)
'Psychological operations (PSYOP) are operations to convey selected information and indicators to audiences to influence their emotions, motives, and objective reasoning, and ultimately the behavior of governments, organizations, groups, and individuals.'
![]()
![]()
![]()
Geaccepteerd extremisme en polarisatie in de samenleving:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geaccepteerde ridiculiteit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The show must go on folks!
Ik sta niet achter deze meems.![]()
Vals negatief is een uitslag waarin je negatief test voor bijvoorbeeld de rona, maar het wel hebt.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 17:59 schreef ludovico het volgende:
[..]
Definieer vals negatief maar eens (subjectief). En kom maar door met die statistieken..
PCR test met hoge CT waarde krijg je een positieve uitslag terug, maar het aantal virusdeeltjes is nagenoeg niet hoog genoeg om een ander te besmetten, als je dan ook geen symptomen hebt, ben je dan geen vals positieve dan?
En meet die test 100% accuraat?
Had begin deze maand 2 dagen koorts en algehele malaise met een negatieve test. Op dag 3 was het allemaal een stuk minder, maar begon het kuchen en toen was hij positief. Vanwege een bange vriend een week later weer zo'n staaf m'n neus ingedaan en die was nog steeds positief, maar zonder klachten. Dat is een voorbeeld van een vals positieve uitslag, maar het RIVM waarschuwt daar ook zelf voor op hun website.![]()
Jawelquote:Jawelquote:En een onbenullige vaccinatiestatus bestaat niet.Raar verhaal, gaat weer helemaal nergens over, flauwe hint naar een wetenschappelijk thema als groepsimmuniteit hier wat totaal niet van toepassing is op covid danwel het vaccin "tegen (want zo werkzaam is het niet) covid.quote:Maar dan moet je wel willen inzien wat een vaccinatie is en waarom je een bepaald percentage moet hebben voordat het werkt...Neen, omdat sommigen nog geen vaccinatie gehad hebben en daardoor risico liepen van een ziekte die wél erg was.quote:Vroeger mochten kinderdagopvangen niet ingeente kinderen weigeren. En waarom? Omdat 1 niet ingeent kind al de hele werking van vaccinatie kon kapot maken..Zij die zich niet gedragen naar hoe jij wilt dat zij zich gedragen moeten hun vrijheid van jou opofferen. Guess what, stik er in? Antiliberaal totalitair anti fundamentele vrijheden en grondwettelijk gedachtegoed is dat.quote:Je hebt namelijk weigeraars en mensen die geen vaccinatie kunnen krijgen. Vanwege ziekte.. Die laatste groep mag je niet weigeren, weigeraars wel.Ja het is lachwekkend inderdaad, dat jij een groep weg wilt zetten op iets onbenulligs als vaccinatiestatus, zoals een fatsoenlijk mens begrijpt dat mensen uitsluiten vanwege pigment in de huid volstrekt idioot is.quote:Je laatste zin is overigens lachwekkend.. Dat is discriminatie op iets waar je niks aan kan doen. Vaccinatieweigeraars kunnen er wel wat aan doen..
DoeiWant zij maken geen spul dat je leven kan redden? Waar heb je het over joh.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 17:54 schreef Glazenmaker het volgende:
Ik zie dat toch anders hoor. Als je toen je gezond was geen pfizer wilde hebben, want zooi, dan ga je toch juist op je kwetsbaarste moment niet aan een pfiser adem machine hangen met pfizer bloedverdunners en moderna antibiotica enz enz?"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Ik ga hier niet mee akkoord, en doktoren hebben een eed afgelegd dus die óók niet.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 17:59 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik heb al vaker gezegd, ze mogen mijn bed houden, als ik ervoor zou kunnen tekenen zou ik het meteen doen. Eigenlijk zou je dan ook korting moeten krijgen op je ziektekostenverzekering, ook voor het afzien van de spuitjes. Dat ongevaccineerden massaal ziek zouden worden en iedereen zouden besmetten is allang achterhaald, was niet meer dan een glad verkooppraatje en ophitserij van HdJ."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
1. Ik denk dat we beide wel kunnen vaststellen dat Willem Engel knettertje gek is.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 17:59 schreef Glazenmaker het volgende:
Maar dat betekent niet dat een dansleraar zijn mening over vaccinaties net zo serieus genomen moet worden als die van een professor. Dat twee kanten verhaal is een drogreden van mensen die weten dat hun mening niet zo belangrijk is, maar daar niet tegen kunnen en daarom maar emotionele manipulatie toepassen.
2. Als we het puur over credentials gaan hebben gaat een bio-farmaceutisch opgeleid persoon dat binnen een PhD bezig was met aerosolen een zwaarder wegende stem hebben dan een andere leek.
En de kundigheid m.b.t. statistiek valt van onze virologen meer dan tegen, het is ronduit beschamend zelfs.
Laat ze zich bezighouden met hun microscoopjes, maar niet met efficacy van vaccinaties en statistisch onderzoek svp. En daaropvolgend is het dus ook niet handig om ze een grote rol te geven in een OMT.
De enige die zich wél wetenschappelijk uitte binnen het hele OMT, en dat is een onpopulaire mening hier, was Mr van Dissel.
Anyhow, heel verhaal, maar ik maak hem even simpel:
Waarom moeten we een economie professor serieus nemen over quantum mechanica?
En zaken die ons landsbeleid aangaan behoren te worden afgewogen door onze politici. Het OMT heeft geen mandaat."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Positief of negatief getest maakt he-le-maal geen ene reet uit.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 17:59 schreef ludovico het volgende:
[..]
Definieer vals negatief maar eens (subjectief). En kom maar door met die statistieken..
PCR test met hoge CT waarde krijg je een positieve uitslag terug, maar het aantal virusdeeltjes is nagenoeg niet hoog genoeg om een ander te besmetten, als je dan ook geen symptomen hebt, ben je dan geen vals positieve dan?
En meet die test 100% accuraat?
Er zijn zieke mensen (met alle new flu symptomen) die negatief getest zijn en dan ook mensen zonder symptomen die positief getest zijn.
Slaat gewoon nergens op.In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo![]()
Wat een vervelende manier van 'discussiëren' heb jij zeg. Bah.quote:
[/quote]
Een zogenaamde 'freshman', ik heb het idee dat we die gast vaker hebben gezien
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.![]()
Wat een nutteloze energieverspilling in deze draad. Kan echt niet meer in deze barre tijden hoor. Schande!![]()
![]()
Maar niet in complotten gelovende ga je lekker tussen de wappies en Mongolen om je heen slaan. Je komt super gefrustreerd over, mag je niet neuken ofzo want kereltje wat kom je over als een sneu figuur.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:42 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Ga je weer om een ban vragen, net als eerder?
Alleen vanwege mijn linkse mening betreffende corona en het totaal niet geloven in wat voor complotten dan ook?
[/quote]
Laat je nou niet uit de tent lokkenDat is juist wat hij wil.
Lach met een schone bips![]()
Nou, maar is er geen mod aanwezig ofzo?quote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:41 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Goede tip inderdaad. Laat die freshman maar in zijn sop gaar kokenTo BG or not to BG!![]()
Die zitten net als ik ons aller fantastische PSV te kijken natuurlijkquote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:43 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Nou, maar is er geen mod aanwezig ofzo?
He is baaaaaaack![]()
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.![]()
Ga je nog scoren of wat?quote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:44 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Die zitten net als ik ons aller fantastische PSV te kijken natuurlijk
Verveel me dood, vreselijke zaadpot tot nu toeA person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.![]()
quote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:47 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Ga je nog scoren of wat?
Verveel me dood, vreselijke zaadpot tot nu toe
[/quote]quote:Op donderdag 27 oktober 2022 18:26 schreef Kerel1973 het volgende:
[..]
Knipperdeknipknipknip
Maar goed, mongolen die denken dat hun vrijheid alles bepalend is en die niet snappen wat een samenLEVING is en inhoudt daarmee is het kwaad kersen eten.
Want zij maken geen spul dat je leven kan redden? Waar heb je het over joh.
Zou je even normaal kunnen meeposten? Persoonlijke aanvallen zijn op heel FOK! niet toegestaan dus hier ook niet
[ Bericht 40% gewijzigd door Jippie op 27-10-2022 20:11:18 ]![]()
He-he eindelijk zegquote:
En nu meteen voor de 2e
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.![]()
Nr1 van PL tegen ons almachtige PSV. Ezy peazyquote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:59 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
He-he eindelijk zeg
En nu meteen voor de 2e
-Knip-quote:Op
Maar niet in complotten gelovende ga je lekker tussen de wappies en Mongolen om je heen slaan. Je komt super gefrustreerd over, mag je niet neuken ofzo want kereltje wat kom je over als een sneu figuur.
[/quote]
Voor mij is het een beetje wat anderen hebben als ze kijken naar een ongeluk.. [quote][b]Op [url=https://forum.fok.nl/topic/2660567/1/25#p206469470]donderdag 27 oktober 2022 19:46 schreef Ali_boo het volgende:
He is baaaaaaack![]()
[ afbeelding ]
[ Bericht 7% gewijzigd door Jippie op 27-10-2022 20:03:37 ]![]()
Geen persoonlijke aanvallen graag.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:01 schreef Kerel1973 het volgende:
[..]
Voor mij is het een beetje wat anderen hebben als ze kijken naar een ongeluk..
[..]
Wat een dom plaatje...
Tevens is het zo dat jullie vaker en meer op dit forum ronddolen dan ik. Dus dan zijn jullie die vent, ik niet.. Maar goed, dat snap je alleen als je logica hebt..![]()
Veermanquote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:01 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nr1 van PL tegen ons almachtige PSV. Ezy peazy![]()
Bij Heerenveen was hij goed maar een slecht karakter, en bij PSV heeft hij zich echt als een teamspeler geprofileerd.![]()
En dat zeg je niet van het plaatje van Ali-boo? Dat is pas een persoonlijke aanval..quote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:02 schreef Jippie het volgende:
[..]
Geen persoonlijke aanvallen graag.
Hypocriet![]()
Voel je je aangesproken door het plaatje van Ali? , ik zie nergens dat het plaatje op jou slaat.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:03 schreef Kerel1973 het volgende:
[..]
En dat zeg je niet van het plaatje van Ali-boo? Dat is pas een persoonlijke aanval..
Hypocriet![]()
En daar is de 2-0quote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:01 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nr1 van PL tegen ons almachtige PSV. Ezy peazy![]()
![]()
Er zit meer in vandaag , zou me niet verbazen als de 3e nog erin vliegt
Precies wtf is Arsenal nouquote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:01 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nr1 van PL tegen ons almachtige PSV. Ezy peazy
Sturm Gratz daarintegewn
Punten pakken voor NLquote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:10 schreef Ali_boo het volgende:
Precies wtf is Arsenal nou
Sturm Gratz daarintegewn
Heb je het vorig draadje ook gezien? Want hij is al een tijdje bezig.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:51 schreef Jippie het volgende:
[..]
Zou je even normaal kunnen meeposten? Persoonlijke aanvallen zijn op heel FOK! niet toegestaan dus hier ook niet
Waarom zijn er steeds van die figuren die zich geroepen voelen om hier te komen 'herrie schoppen'? Blijf dat bijzonder vinden.
[ Bericht 2% gewijzigd door Jippie op 27-10-2022 20:18:19 ]To BG or not to BG!![]()
Had me net verheugd op een serie kijken, maar een goed echtgenote weet dat als haar Ajax minnende man naar PSV kijkt ze beter niet aan de tv kan komenquote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:11 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Scheelt steeds vrij weinig, maar met een 2-0 kan ik ook leven![]()
![]()
Ik zal zo het vorige deel nakijken en weghalen wat niet kan blijven staan. Ik weet dat men verwijderen van berichten niet op prijs stelt maar sommige posts kun je maar beter in de vergetelheid duwen, inclusief de posts daarop.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:12 schreef oppiedoppie het volgende:
Heb je het vorig draadje ook gezien? Want hij is al een tijdje bezig.
Waarom zijn er steeds van die figuren die zich geroepen voelen om hier te komen 'herrie schoppen'? Blijf dat bijzonder vinden.![]()
-Knip-?quote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:12 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Heb je het vorig draadje ook gezien? Want hij is al een tijdje bezig.
Waarom zijn er steeds van die figuren die zich geroepen voelen om hier te komen 'herrie schoppen'? Blijf dat bijzonder vinden.
In het vorige draagje ben ik niet bezig geweest. Dus ik weet niet waar je dat vandaan haalt.Waarom reageer je wel op die posts en niet op mij?quote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:17 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik zal zo het vorige deel nakijken en weghalen wat niet kan blijven staan. Ik weet dat men verwijderen van berichten niet op prijs stelt maar sommige posts kun je maar beter in de vergetelheid duwen, inclusief de posts daarop.
[ Bericht 1% gewijzigd door Jippie op 27-10-2022 20:35:28 ]![]()
ik snap serieus niet wat iemand met dergelijke posten wil bereiken
anders dat dat hij zichzelf wel heel erg te kakken zetThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Verwacht je hier een serieus antwoord op?quote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:30 schreef Kerel1973 het volgende:
[..]
-Knip-?
In het vorige draagje ben ik niet bezig geweest. Dus ik weet niet waar je dat vandaan haalt.
[..]
Waarom reageer je wel op die posts en niet op mij?![]()
Afmaken die Oostenrijkersquote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:10 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
En daar is de 2-0![]()
![]()
Er zit meer in vandaag , zou me niet verbazen als de 3e nog erin vliegt
[..]
Precies wtf is Arsenal nou
Sturm Gratz daarintegewnBedoel qua voetbal dan
Ik kan er niets mee dat jij je ergens door voelt aangesproken, misschien stelt het plaatje Ali of Loveyoulongtime voor?quote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:38 schreef Kerel1973 het volgende:
[..]
Uiteraard..
Iemand die mij als een nerd vergelijkt (tenminste zo komt dat plaatje op mij over) mag wel, maar als ik daar iets op antwoord dan "je mag niet persoonlijk aanvallen"..
Sowieso heb ik al jaren door dat er een apart slag volk mod is bij BNW. De allereerste keer dat ik geband werd van BNW was omdat ik steeds naar bewijzen vroeg.. Overal moet je bewijzen voor hebben, anders is het smaad. Maar de mods van BNW doen daar niet aan..
Gewoon beleefd blijven en gezellig meeposten. Kritische vragen stellen mag, beledigende insinuaties of persoonlijke aanvallen verdwijnen bij mij hier in de Bermuda driehoek.![]()
![]()
Allemachtig volwassen mannen die zich beledigd voelen zelfs al door een plaatje...kan ik niet echt een kerel noemen.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.![]()
Hij heet @HowardRoarkquote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:44 schreef Kerel1973 het volgende:
[..]
ja.. maar lees je wel goed of enkel selectief? Omdat ik vroeg om bewijzen..
Nergens op fok worden mensen zo oneerlijk behandeld als hier.
en dan HowardFreak maar huilen dat ze op Chivaz zijn huid zaten in het gewone topic/forum. En dat er hier enkel leuke, goede en ruimdenkende mensen zaten![]()
Alternatieve waarheid zullen we maar zeggen.
Begin er eens mee om van iemand zijn naam geen belediging te maken![]()
![]()
Dit is ook weer iets met olie en vuurquote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:46 schreef controlaltdelete het volgende:
Allemachtig volwassen mannen die zich beledigd voelen zelfs al door een plaatje...kan ik niet echt een kerel noemen.![]()
Al heb je gelijk
Mag ik hieruit begrijpen dat bans uit subfora meer een suggestie zijn dan een daadwerkelijke ban?quote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:44 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik kan er niets mee dat jij je ergens door voelt aangesproken, misschien stelt het plaatje Ali of Loveyoulongtime voor?
Gewoon beleefd blijven en gezellig meeposten. Kritische vragen stellen mag, beledigende insinuaties of persoonlijke aanvallen verdwijnen bij mij hier in de Bermuda driehoek.
Inclusief de FP?![]()
Ik snap niet wat je bedoelt met deze vraag. Mijn opmerking slaat op het door mij verwijderen van persoonlijke aanvallen en beledigende insinuaties.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:47 schreef Grems het volgende:
[..]
Mag ik hieruit begrijpen dat bans uit subfora meer een suggestie zijn dan een daadwerkelijke ban?
Inclusief de FP?![]()
Je bent niet in opstand, je loopt gewoon te schoppen. Geef dat ook gewoon toe en doe daarna mee met de discussies.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:52 schreef Kerel1973 het volgende:
Het gaat mij om het principe. Als Jippie wel op mij reageert en niet op een ander dan kom ik daartegen in opstand. Net als jullie grote voorbeeld Gideon.Lach met een schone bips![]()
Zijn eerste post hier op dit account is van een paar uur geleden. Ik neem dan aan dat hij het heeft over een, wellicht permanente, ban op een ander account heeft.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:52 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik snap niet wat je bedoelt met deze vraag. Mijn opmerking slaat op het door mij verwijderen van persoonlijke aanvallen en beledigende insinuaties.
Mijn vraag is dus of je middels een kloon bans mag omzeilen.![]()
Nee, zie de policyquote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:56 schreef Grems het volgende:
[..]
Zijn eerste post hier op dit account is van een paar uur geleden. Ik neem dan aan dat hij het heeft over een, wellicht permanente, ban op een ander account heeft.
Mijn vraag is dus of je middels een kloon bans mag omzeilen.![]()
neequote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:56 schreef Grems het volgende:
[..]
Zijn eerste post hier op dit account is van een paar uur geleden. Ik neem dan aan dat hij het heeft over een, wellicht permanente, ban op een ander account heeft.
Mijn vraag is dus of je middels een kloon bans mag omzeilen.
vandaar mijn vraagThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Daar kun je via forum@fok.nl alle vragen over stellenquote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:59 schreef Kerel1973 het volgende:
[..]
Ook als je eerste ban onterecht is? En gegeven door een SD officier, die het niet leuk vond dat er terechte vragen werden gesteld over bronnen waar mensen hun info vandaan haalden?
Want zo kan iemand onterecht worden geband voor de eeuwigheid.![]()
![]()
Je lijkt me wat hypersensitief, alles goed verder?quote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:03 schreef Kerel1973 het volgende:
Jullie leren ook helemaal niks he.. En maar doen alsof je open bent en verder kijkt dan de MSM.. Maar wel steeds indirect om bans vragen als iemand ene linkse mening heeft..
Ik heb netjes uitgelegd waarom ik toen geband ben namelijk het vragen om een bron. Was een paar jaar geleden, toen covid nog een ding was en iedereen het hier een hoax vond.. Als je dan niet om een bron mag vragen maar geband word dan weet je wel waar men censuur pleegt. Niet bij linkse fora.![]()
quote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:05 schreef Jippie het volgende:
[..]
Je lijkt me wat hypersensitief, alles goed verder?![]()
diepe buiging voor jou Jippie
voor een niet BNW mod, maar 'slechts' een invaller wil ik je even een hele bos veren in jesteken
![]()
![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik weet niet wat ik ervan moet denken eerlijk gezegd, in DLD werd er gezegd dat ongeveer 1 op de 10 besmettingen zou kunnen zorgen voor Long Covid. Nou ken ik echt een gigantisch aantal mensen die Covid gehad hebben en niemand met Long Covid, er zullen best een aantal mensen dit kunnen meemaken, daar sta ik ook open voor. Maar na een echte griep kunnen mensen ook maanden last hebben. En wat dat aangaat denk ik dat die Long Covid steeds meer een non issue zal worden met de huidige varianten. De eerdere varianten die meer op de longen werkten zullen uiteraard ook meer langdurige klachten hebben kunnen veroorzaken dan de huidige varianten doen.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:09 schreef Jippie het volgende:
Hoe staan jullie eigenlijk tegenover LongCovid?
[ twitter ]Lach met een schone bips![]()
ik heb meer dan een jaar geleden al een heel stukquote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:09 schreef Jippie het volgende:
Hoe staan jullie eigenlijk tegenover LongCovid?
[ twitter ]
(die ik nu natuurlijk nevernooit niet meer kan vinden) hier geplaatst over post viral syndoom
wat gelijk staat aan long covid
het is geschreven vanuit het oogpunt van een lotgenoot
die al jaren aan het vechten is tegen de artsen etc
dat voorheen je met heel veel pijn en moeite deze diagnose kon krijgen, maar na een verandering van de symptomen door 1 geleerde er plots 100000-den mensen meer deze diagnose kregen
ja het bestaat
ze hadden het gewoon post viraal syndroom moeten blijven noemen
nee niet iedereen die denkt dat hij of zij het heeft, heeft het ookThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Voor ons is het gewoon een plaatje, iemand anders zit misschien nu zn rukbunker te checken op verborgen camera's, want iemand zit screenshots van hun te maken als inspiratie voor hun cartoonsquote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:46 schreef controlaltdelete het volgende:
Allemachtig volwassen mannen die zich beledigd voelen zelfs al door een plaatje...kan ik niet echt een kerel noemen.
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.![]()
a little too close for comfortquote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:18 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Voor ons is het gewoon een plaatje, iemand anders zit misschien nu zn rukbunker te checken op verborgen camera's, want iemand zit screenshots van hun te maken als inspiratie voor hun cartoons
quote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:18 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Voor ons is het gewoon een plaatje, iemand anders zit misschien nu zn rukbunker te checken op verborgen camera's, want iemand zit screenshots van hun te maken als inspiratie voor hun cartoonsZeg kunnen jullie mij hier buiten houden?quote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
a little too close for comfort
quote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:14 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik ervan moet denken eerlijk gezegd, in DLD werd er gezegd dat ongeveer 1 op de 10 besmettingen zou kunnen zorgen voor Long Covid. Nou ken ik echt een gigantisch aantal mensen die Covid gehad hebben en niemand met Long Covid, er zullen best een aantal mensen dit kunnen meemaken, daar sta ik ook open voor. Maar na een echte griep kunnen mensen ook maanden last hebben. En wat dat aangaat denk ik dat die Long Covid steeds meer een non issue zal worden met de huidige varianten. De eerdere varianten die meer op de longen werkten zullen uiteraard ook meer langdurige klachten hebben kunnen veroorzaken dan de huidige varianten doen.Long Covid is denk ik ook de verkeerde benaming, veel mensen denken aan Longen bij Long ipv langdurig.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb meer dan een jaar geleden al een heel stuk
(die ik nu natuurlijk nevernooit niet meer kan vinden) hier geplaatst over post viral syndoom
wat gelijk staat aan long covid
het is geschreven vanuit het oogpunt van een lotgenoot
die al jaren aan het vechten is tegen de artsen etc
dat voorheen je met heel veel pijn en moeite deze diagnose kon krijgen, maar na een verandering van de symptomen door 1 geleerde er plots 100000-den mensen meer deze diagnose kregen
ja het bestaat
ze hadden het gewoon post viraal syndroom moeten blijven noemen
nee niet iedereen die denkt dat hij of zij het heeft, heeft het ook
En hoe langdurig is Long? Mijn oudste zoon heeft van de zomer corona gehad na festivalbezoek (zijn vriendin had niets overigens) waarschijnlijk heeft hij in de pit staan springen/schreeuwen naast een besmet persoon. Ondanks zijn 2 vaccinaties is hij echt erg ziek geweest, 2 weken koorts 39-40 C daarna ging het beter maar zeker 2,5 maand bij vlagen erg vermoeid en brainfog/geheugenproblemen. Daarna ging het de goede kant op (wel 2 weken terug longontsteking, nu weer aan de beterende hand). Vind het toch wel zorgelijk dat het zo lang kan aanhouden.
Een dochter van een kennis tobt al een jaar met klachten na corona. Je hoort zulke wisselende verhalen allemaal.![]()
Ondanks, ondanks..quote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:26 schreef Jippie het volgende:
[..]
[..]
Long Covid is denk ik ook de verkeerde benaming, veel mensen denken aan Longen bij Long ipv langdurig.
En hoe langdurig is Long? Mijn oudste zoon heeft van de zomer corona gehad na festivalbezoek (zijn vriendin had niets overigens) waarschijnlijk heeft hij in de pit staan springen/schreeuwen naast een besmet persoon. Ondanks zijn 2 vaccinaties is hij echt erg ziek geweest, 2 weken koorts 39-40 C daarna ging het beter maar zeker 2,5 maand bij vlagen erg vermoeid en brainfog/geheugenproblemen. Daarna ging het de goede kant op (wel 2 weken terug longontsteking, nu weer aan de beterende hand). Vind het toch wel zorgelijk dat het zo lang kan aanhouden.
Een dochter van een kennis tobt al een jaar met klachten na corona. Je hoort zulke wisselende verhalen allemaal.
Allegedly![]()
absoluut geen aanval Jippiequote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:26 schreef Jippie het volgende:
[..]
[..]
Long Covid is denk ik ook de verkeerde benaming, veel mensen denken aan Longen bij Long ipv langdurig.
Een dochter van een kennis tobt al een jaar met klachten na corona. Je hoort zulke wisselende verhalen allemaal.
maar is dat long covid of een beschadigd immuunsysteem
ik ben geen arts of professor
maar bij mij gaat het er gewoon niet in dat de vaccin geen schade aanbrengen
Ik hoop dat je zoon snel weer opknapt
want longontsteking kan ook veel kapot makenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Aantal topics terug vertelde ik ook al over de dochter van een ex vriendin van mij, 20 jaar, geen overgewicht of medische aandoeningen. 2 weken aan ventilator gelegen en ze was 4x geprikt. Ik denk dat sommige mensen gewoon genen hebben waar Covid meer op inhakt dan bij anderen.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:26 schreef Jippie het volgende:
[..]
[..]
Heb zelf 3x gehad inmiddels, 1e keer de originele Wuhan variant. Maart dit jaar positief getest en geen klachten, paar weken terug 3e keer positief. Hoofdpijn en hoesten voor 2 dagen en was het ook klaar. Collega van mij 3 prikken gehad, 2 weken strontziek en blijft hoesten en vermoeid.Lach met een schone bips![]()
Bovenstaande gezegd te hebben, vraag ik me nog steeds af wat die prikken nou echt doen. Ik heb er in mijn omgeving nog geen meerwaarde van kunnen ontdekken.... Mensen worden net zo ziek, soms zieker lijkt het al kan je er geen vergelijking op loslaten.
Ik blijf die prikken wantrouwen.Lach met een schone bips![]()
me2 en dat wantrouwen wordt steeds groterquote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:39 schreef loveyoulongtime het volgende:
Bovenstaande gezegd te hebben, vraag ik me nog steeds af wat die prikken nou echt doen. Ik heb er in mijn omgeving nog geen meerwaarde van kunnen ontdekken.... Mensen worden net zo ziek, soms zieker lijkt het al kan je er geen vergelijking op loslaten.
Ik blijf die prikken wantrouwen.
ook omdat om me heen veel mensen in het ziekenhuis komenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja, hij heeft heel gevoelige luchtwegen. Als kind in ZH met longontsteking etc. Grote brede kerel 2,06 cm, 115 kg altijd sporten, en na zijn kinderjaren eigenlijk nooit verkouden/griep of zo.quote:Zijn huisarts had het type virus achterhaalt, en wist te vertellen dat hij zonder vaccinatie nog veel zieker zou zijn geweest en dat hij het waarschijnlijk had opgelopen van een besmet maar ongevaccineerd persoon. Ik begrijp wel dat je dit niet persoonlijk bedoelt Greysquote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
absoluut geen aanval Jippie
want longontsteking kan ook veel kapot maken
Dat denk ik dus ook, en we zullen pas over jaren te weten komen wie waarom wel corona krijgt en een ander niet. Ook waarom de één er zijn schouders over ophaalt en een ander moet vechten voor zijn/haar leven.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:30 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Aantal topics terug vertelde ik ook al over de dochter van een ex vriendin van mij, 20 jaar, geen overgewicht of medische aandoeningen. 2 weken aan ventilator gelegen en ze was 4x geprikt. Ik denk dat sommige mensen gewoon genen hebben waar Covid meer op inhakt dan bij anderen.
Heb zelf 3x gehad inmiddels, 1e keer de originele Wuhan variant. Maart dit jaar positief getest en geen klachten, paar weken terug 3e keer positief. Hoofdpijn en hoesten voor 2 dagen en was het ook klaar. Collega van mij 3 prikken gehad, 2 weken strontziek en blijft hoesten en vermoeid.![]()
en hier zou ik nooit in mee gaanquote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:43 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ja, hij heeft heel gevoelige luchtwegen. Als kind in ZH met longontsteking etc. Grote brede kerel 2,06 cm, 115 kg altijd sporten, en na zijn kinderjaren eigenlijk nooit verkouden/griep of zo.
[..]
Zijn huisarts had het type virus achterhaalt, en wist te vertellen dat hij zonder vaccinatie nog veel zieker zou zijn geweest en dat hij het waarschijnlijk had opgelopen van een besmet maar ongevaccineerd persoon. Ik begrijp wel dat je dit niet persoonlijk bedoelt Greys
[..]
Dat denk ik dus ook, en we zullen pas over jaren te weten komen wie waarom wel corona krijgt en een ander niet. Ook waarom de één er zijn schouders over ophaalt en een ander moet vechten voor zijn/haar leven.
omdat ze het simpelweg niet kunnen aantonen
Heeft je zoon ook astma dan?
dochter hier heeft op jonge leeftijd ook longontsteking gehad
en daarna meteen getest op Astma
helaas was dat zoThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik denk dat die dokter helemaal niet kan onderbouwen dat hij 1. zieker zou zijn geworden zonder vaccin en 2. dat hij het heeft opgelopen van een ongevaccineerd persoon. Dit zijn pure aannames. Anders hadden we dit allemaal al geweten als dit bekend zou zijn. Vind het nogal wat dat een dokter zulke dingen zegt trouwens.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:43 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ja, hij heeft heel gevoelige luchtwegen. Als kind in ZH met longontsteking etc. Grote brede kerel 2,06 cm, 115 kg altijd sporten, en na zijn kinderjaren eigenlijk nooit verkouden/griep of zo.
[..]
Zijn huisarts had het type virus achterhaalt, en wist te vertellen dat hij zonder vaccinatie nog veel zieker zou zijn geweest en dat hij het waarschijnlijk had opgelopen van een besmet maar ongevaccineerd persoon. Ik begrijp wel dat je dit niet persoonlijk bedoelt Greys
[..]
Dat denk ik dus ook, en we zullen pas over jaren te weten komen wie waarom wel corona krijgt en een ander niet. Ook waarom de één er zijn schouders over ophaalt en een ander moet vechten voor zijn/haar leven.To BG or not to BG!![]()
Ik vond dat ook nogal een aparte opmerking. Vind het ook bijzonder dat zijn vriendin het niet heeft gekregen, hij had wel andere groep bezocht op het festival, maar voor de rest waren ze continue samen op het festival, ook in de tent, auto en later weer thuis in één bed ( alleen na de positieve test is ze apart gaan slapen, maar wel in zelfde huis) . Zij had wel booster genomen, mijn zoon wilde nog wachten.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
en hier zou ik nooit in mee gaan
omdat ze het simpelweg niet kunnen aantonenNee, wel extreme hooikoorts maar dat is op zich prima te behandelen. Weet nog goed hoe hij als kleuter met rode konen van de koorts op het schoolplein stond op een snikhete dag in mei. Gek dat je dat altijd bij blijft.quote:Heeft je zoon ook astma dan?
dochter hier heeft op jonge leeftijd ook longontsteking gehad
en daarna meteen getest op Astma
helaas was dat zo
Mijn jongste heeft wel Astma.![]()
Het is op zich een heel fijne huisarts, en geen paniekzaaier of zo.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:50 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Ik denk dat die dokter helemaal niet kan onderbouwen dat hij 1. zieker zou zijn geworden zonder vaccin en 2. dat hij het heeft opgelopen van een ongevaccineerd persoon. Dit zijn pure aannames. Anders hadden we dit allemaal al geweten als dit bekend zou zijn. Vind het nogal wat dat een dokter zulke dingen zegt trouwens.![]()
De tijd zal het leren, ik geloof niet zo door oversterfte door coronavaccinatie, wel oversterfte door uitgestelde zorg.quote:
De overheid heeft gigantisch geblunderd in hun coronabeleid. Vermoed dat bij een nieuwe groto golf men weer dezelfde fouten maakt.![]()
Wat we in ieder geval met zekerheid kunnen stellen is dat het niet disproportioneel ongevaccineerden treft, anders zouden we dat immers met 100% zekerheid 24/7 te horen krijgen via de bekende kanalen.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 22:04 schreef Jippie het volgende:
[..]
De tijd zal het leren, ik geloof niet zo door oversterfte door coronavaccinatie, wel oversterfte door uitgestelde zorg.
De overheid heeft gigantisch geblunderd in hun coronabeleid. Vermoed dat bij een nieuwe groto golf men weer dezelfde fouten maakt.![]()
Iedereen heeft te maken gehad met uitgestelde zorg en een overbelaste zorgverlening daar maakt een vaccinatie niet in uit.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 22:10 schreef Grems het volgende:
[..]
Wat we in ieder geval met zekerheid kunnen stellen is dat het niet disproportioneel ongevaccineerden treft, anders zouden we dat immers met 100% zekerheid 24/7 te horen krijgen via de bekende kanalen.![]()
Dat zeg ik niet, ik zeg dat, wat de oorzaak ook moge zijn, het in ieder geval niet disproportioneel ongevaccineerden betreft omdat men dit anders met 100% zekerheid zou gebruiken om iedereen toch vooral aan te moedigen om zo snel mogelijk te komen prikken.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 22:12 schreef Jippie het volgende:
[..]
Iedereen heeft te maken gehad met uitgestelde zorg en een overbelaste zorgverlening daar maakt een vaccinatie niet in uit.![]()
heb laatst zelf ook Corona gehad(na 2 jaar) van mijn zoon die het weer op school had opgelopen,quote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:59 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik vond dat ook nogal een aparte opmerking. Vind het ook bijzonder dat zijn vriendin het niet heeft gekregen, hij had wel andere groep bezocht op het festival, maar voor de rest waren ze continue samen op het festival, ook in de tent, auto en later weer thuis in één bed ( alleen na de positieve test is ze apart gaan slapen, maar wel in zelfde huis) . Zij had wel booster genomen, mijn zoon wilde nog wachten.
[..]
Nee, wel extreme hooikoorts maar dat is op zich prima te behandelen. Weet nog goed hoe hij als kleuter met rode konen van de koorts op het schoolplein stond op een snikhete dag in mei. Gek dat je dat altijd bij blijft.
Mijn jongste heeft wel Astma.
2 dagen echt ziek geweest daarna was het over, mijn man die net als mij en de kinderen ongevaccineerd is heeft niets gehad.
Astma is erfelijk he
dat ze, er als ze kinderen krijgen, rekening mee houden dat ze op bepaalde zaken letten
zodat je het snel herkentThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik zeg ook niet dat je ongelijk hebt. De statistieken worden hier gewoon niet zo goed bijgehouden.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 22:14 schreef Grems het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, ik zeg dat, wat de oorzaak ook moge zijn, het in ieder geval niet disproportioneel ongevaccineerden betreft omdat men dit anders met 100% zekerheid zou gebruiken om iedereen toch vooral aan te moedigen om zo snel mogelijk te komen prikken.![]()
Mijn moeder en schoonmoeder hadden ook COPD klachten.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 22:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb laatst zelf ook Corona gehad(na 2 jaar) van mijn zoon die het weer op school had opgelopen,
2 dagen echt ziek geweest daarna was het over, mijn man die net als mij en de kinderen ongevaccineerd is heeft niets gehad.
Astma is erfelijk he
dat ze, er als ze kinderen krijgen, rekening mee houden dat ze op bepaalde zaken letten
zodat je het snel herkent![]()
dus van beide kantenquote:Op donderdag 27 oktober 2022 22:22 schreef Jippie het volgende:
[..]
Mijn moeder en schoonmoeder hadden ook COPD klachten.
pittigThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Blijkt ook dat de meerderheid(75% zoiets) van de corona-patiënten die op de IC lagen nog lichamelijke en mentale klachten heeft. Wat ik dus niet snap is waarom ze de oorzaak zoeken bij het corona-virus. Ten eerste lag zo iemand in kunstmatige coma, en gebruiken ze het narcosemiddel Propofol daarvoor, de bijwerkingen daarvan komen aardig overeen met de klachten van de oud-patiënten,en ten tweede lagen ze langdurig aan de beademing, zo'n slang lijkt mij ook wel schadelijk voor de longen. Maar goed, is iig iets wat ik me al vanaf het begin van de pandemie heb afgevraagd.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
absoluut geen aanval Jippie
want longontsteking kan ook veel kapot makenAnd those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.![]()
mijn moeder heeft pas in het ziekenhuis gelegenquote:Op donderdag 27 oktober 2022 22:26 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Blijkt ook dat de meerderheid(75% zoiets) van de corona-patiënten die op de IC lagen nog lichamelijke en mentale klachten heeft. Wat ik dus niet snap is waarom ze de oorzaak zoeken bij het corona-virus. Ten eerste lag zo iemand in kunstmatige coma, en gebruiken ze het narcosemiddel Propofol daarvoor, de bijwerkingen daarvan komen aardig overeen met de klachten van de oud-patiënten,en ten tweede lagen ze langdurig aan de beademing, zo'n slang lijkt mij ook wel schadelijk voor de longen. Maar goed, is iig iets wat ik me al vanaf het begin van de pandemie heb afgevraagd.
op de afdeling chirurgie
er lagen totaal uiteindelijk 4 corona patienten
die dus daar waren vanwege een operatie maar na testen positief bleken
zij werden gewoon meegeteld als zijnde corona en in het ziekenhuis
terwijl overduidelijk is dat ze er niet liggen vanwege Corona
verder echt armoe troef wat ik hier al vermelde
de zorg is werkelijk gesloopt
wat je voornamelijk ziet lopen is veel te jonge verpleegkundigen die nog lang niet de kennis hebben die
de ouderen haddenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Zo'n IC opname is zowiezo zwaar voor een patiënt, laat staan als je weken lang in coma wordt gehouden. Iedereen weet dat 'bedlegerigheid' voor nog meer fysieke problemen zorgt.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 22:26 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Blijkt ook dat de meerderheid(75% zoiets) van de corona-patiënten die op de IC lagen nog lichamelijke en mentale klachten heeft. Wat ik dus niet snap is waarom ze de oorzaak zoeken bij het corona-virus. Ten eerste lag zo iemand in kunstmatige coma, en gebruiken ze het narcosemiddel Propofol daarvoor, de bijwerkingen daarvan komen aardig overeen met de klachten van de oud-patiënten,en ten tweede lagen ze langdurig aan de beademing, zo'n slang lijkt mij ook wel schadelijk voor de longen. Maar goed, is iig iets wat ik me al vanaf het begin van de pandemie heb afgevraagd.![]()
De zorg is zeker gesloopt, vind het ook onvergeeflijk dat veel zonder fatsoenlijke beschermingsmiddelen aan het werk moesten toen corona ons land in kwam.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 22:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
mijn moeder heeft pas in het ziekenhuis gelegen
op de afdeling chirurgie
er lagen totaal uiteindelijk 4 corona patienten
die dus daar waren vanwege een operatie maar na testen positief bleken
zij werden gewoon meegeteld als zijnde corona en in het ziekenhuis
terwijl overduidelijk is dat ze er niet liggen vanwege Corona
verder echt armoe troef wat ik hier al vermelde
de zorg is werkelijk gesloopt
wat je voornamelijk ziet lopen is veel te jonge verpleegkundigen die nog lang niet de kennis hebben die
de ouderen hadden![]()
heel eerlijkquote:Op donderdag 27 oktober 2022 22:33 schreef Jippie het volgende:
[..]
Zo'n IC opname is zowiezo zwaar voor een patiënt, laat staan als je weken lang in coma wordt gehouden. Iedereen weet dat 'bedlegerigheid' voor nog meer fysieke problemen zorgt.
ik zou 1000 x liever op de IC liggen
daar is er tenminste nog afdoende personeel met genoeg kennis
dan op een 'gewone'afdeling
wat een enorm verschil in zorg!!Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
![]()
Hoe is het mogelijk dat Nederland niet op de barricades staat!
Hoeveel mensen gaan er nu dood door fouten die worden gemaakt omdat de druk veel en veel te hoog is in de ziekenhuizen(door zware onderbezetting)
Mensen die niet kunnen worden geholpen omdat de ziekenhuizen vol liggen en dus moeten wachten met alle consequenties van dienThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Het is in Nederland al min of meer voorbij dacht ik. Was wel paniekerig gedoe in begin.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 22:40 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
achteraf
je zult hem hebben genomen![]()
klopt maar in A'dam zijn er echt wel mensen gevaccineerdquote:Op donderdag 27 oktober 2022 22:49 schreef Jippie het volgende:
[..]
Het is in Nederland al min of meer voorbij dacht ik. Was wel paniekerig gedoe in begin.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ze hadden de zorg nooit moeten privatiseren, gaat veel te veel geld naar onnodige zaken.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 22:44 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
Hoeveel mensen gaan er nu dood door fouten die worden gemaakt omdat de druk veel en veel te hoog is in de ziekenhuizen(door zware onderbezetting)
Mensen die niet kunnen worden geholpen omdat de ziekenhuizen vol liggen en dus moeten wachten met alle consequenties van dien![]()
manager hierquote:Op donderdag 27 oktober 2022 22:51 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ze hadden de zorg nooit moeten privatiseren, gaat veel te veel geld naar onnodige zaken.
manager daarThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
en voor geen meter werken en enkel meer werk opleverenquote:Op donderdag 27 oktober 2022 22:54 schreef Jippie het volgende:
[..]
Automatiseringssystemen die miljarden kosten..Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Wat ik eigenlijk ook wel een beetje raar vindt, de WHO noemt het experimenteel toch? De apenpokkenvaccins die NL op de plank had waren toch al jaren getest? NL heeft niks nieuws ingekocht? Waarom noemen ze het dan nog experimenteel? Is dit een apenpokkenvirus even losgelaten om te testen in nieuwe settings met oude vaccins?quote:Op donderdag 27 oktober 2022 22:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
klopt maar in A'dam zijn er echt wel mensen gevaccineerdLach met een schone bips![]()
Klopt helemaalquote:Op donderdag 27 oktober 2022 22:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
en voor geen meter werken en enkel meer werk opleveren![]()
En bedrijven als waar ik voor werk schrijven wel de extra uren en leveren de nieuwe elektronica.. En we weten dat het niet gaat werken tot na een aantal updates.... Ja zo werkt het.quote:Lach met een schone bips![]()
en die updates kosten ook weer extra ?quote:Op donderdag 27 oktober 2022 23:00 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
En bedrijven als waar ik voor werk schrijven wel de extra uren en leveren de nieuwe elektronica.. En we weten dat het niet gaat werken tot na een aantal updates.... Ja zo werkt het.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
En ja, ben op zoek naar wat anders want dit is niet wat ik wil. Het is gewoon fout.quote:Lach met een schone bips![]()
Extra uren... "kinderziektes" noemen ze dat.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 23:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
en die updates kosten ook weer extra ?Lach met een schone bips![]()
bahquote:Op donderdag 27 oktober 2022 23:04 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Extra uren... "kinderziektes" noemen ze dat.
zieke zieke wereldThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Klopt, en ik ben er ook helemaal klaar mee eerlijk gezegd. En het is vaak totaal onnodig omdat de systemen en hardware in de voorgestelde situatie gewoon vooraf getest hadden kunnen worden. Het is niet alleen de big Pharma waar het alleen om het geld draait. Het is overal om je heen.quote:Lach met een schone bips![]()
ben ik volkomen met je eensquote:Op donderdag 27 oktober 2022 23:06 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Klopt, en ik ben er ook helemaal klaar mee eerlijk gezegd. En het is vaak totaal onnodig omdat de systemen en hardware in de voorgestelde situatie gewoon vooraf getest hadden kunnen worden. Het is niet alleen de big Pharma waar het alleen om het geld draait. Het is overal om je heen.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Wat zoek je dan? Oprechte vraag, ik zit ook met wat kwesties.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 23:03 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
En ja, ben op zoek naar wat anders want dit is niet wat ik wil. Het is gewoon fout.Nowadays you have to boil people before you can sleep with them. *General's Daughter![]()
Is niet Nederlands eigen om dat te doenquote:Op donderdag 27 oktober 2022 22:44 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
Mensen die niet kunnen worden geholpen omdat de ziekenhuizen vol liggen en dus moeten wachten met alle consequenties van dienEr zijn zo nu en dan weleens wat pogingen, maar zoals de Fransen het kunnen kunnen "wij" het niet, missen een bepaalde passie wat dat betreft denk ik. Wel jammer, want uiteindelijk ligt de échte macht bij het volk.
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.![]()
Weet ik nog niet precies wat ik wil, moet wel eerlijk zeggen dat ik nogal in een vrij gunstige situatie zit. Eigenlijk wil ik gewoon weg, maar dat is nu geen optie met een demente moeder in verzorgingshuis want dat gaat ze nooit snappen dat ik niet om de dag even langs kom. Maar als zij er niet meer is kan ik wel mijn huis verkopen en een poos niks doen ergens op de wereld om daarna misschien als ik wil online een beetje werk te gaan doen. Dus voor nu weet ik het ook niet echt, of even blijven zitten of voor een korte poos wat anders gaan doen. Blijft een afweging.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 23:09 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Wat zoek je dan? Oprechte vraag, ik zit ook met wat kwesties.
Maar jouw kwesties dan? Advies is my middle name
Zo gaat dat altijd met lieve zorgzame mensen, zetten hun plannen opzij voor een ander. Ik weet het ook niet, man, zit in hetzelfde web. We redden het welquote:Op donderdag 27 oktober 2022 23:14 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Weet ik nog niet precies wat ik wil, moet wel eerlijk zeggen dat ik nogal in een vrij gunstige situatie zit. Eigenlijk wil ik gewoon weg, maar dat is nu geen optie met een demente moeder in verzorgingshuis want dat gaat ze nooit snappen dat ik niet om de dag even langs kom. Maar als zij er niet meer is kan ik wel mijn huis verkopen en een poos niks doen ergens op de wereld om daarna misschien als ik wil online een beetje werk te gaan doen. Dus voor nu weet ik het ook niet echt, of even blijven zitten of voor een korte poos wat anders gaan doen. Blijft een afweging.
Maar jouw kwesties dan? Advies is my middle nameNowadays you have to boil people before you can sleep with them. *General's Daughter![]()
Blijft lastig, maar gewoon lekker positief blijvenquote:Op donderdag 27 oktober 2022 23:17 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Zo gaat dat altijd met lieve zorgzame mensen, zetten hun plannen opzij voor een ander. Ik weet het ook niet, man, zit in hetzelfde web. We redden het wel
En lachenquote:Op donderdag 27 oktober 2022 23:25 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Blijft lastig, maar gewoon lekker positief blijven
Nowadays you have to boil people before you can sleep with them. *General's Daughter![]()
Nou dat heb ik vanavond hier heel veel gedaan om een of andere kerelquote:![]()
Maarreh niks OT te melden?
Jazeker welquote:Op donderdag 27 oktober 2022 23:29 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nou dat heb ik vanavond hier heel veel gedaan om een of andere kerel![]()
Maarreh niks OT te melden?
Nowadays you have to boil people before you can sleep with them. *General's Daughter![]()
En Fauci deed/doet het op nog grotere basis....... Wat is nou een mensenleven?quote:Lach met een schone bips![]()
Probleem is dat dit oude mannen met dementie zijn, die kan je niet echt iets kwalijk nemen. Bewuste mensen zoals Rutte, Kaag, Klaver etc wèl. Die weten wat ze aan het doen zijn.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 23:35 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
En Fauci deed/doet het op nog grotere basis....... Wat is nou een mensenleven?Nowadays you have to boil people before you can sleep with them. *General's Daughter![]()
Kan mezelf ook herkennen in deze situatie, aan de ene kant ben ik heel blij dat ik altijd een sterke en goede band heb gehad met mn ouders, maar zonder die band was ik allang niet meer aan Nederland gebonden geweest. En is ook zo dubbel, want wil dat ze nog zo lang mogelijk leeft, maar hoe langer ze leeft, hoe langer ik niet weg kan voor mijn gevoelquote:Op donderdag 27 oktober 2022 23:17 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Zo gaat dat altijd met lieve zorgzame mensen, zetten hun plannen opzij voor een ander. Ik weet het ook niet, man, zit in hetzelfde web. We redden het wel
Nou, fijn dan zo'n man die zomaar wat zegt.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 22:01 schreef Jippie het volgende:
[..]
Het is op zich een heel fijne huisarts, en geen paniekzaaier of zo.To BG or not to BG!![]()
Jij bent ook een mooi mens, je zet je plannen opzij voor degenen waar je van houdt. Niet anders dan ditquote:Op donderdag 27 oktober 2022 23:43 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Kan mezelf ook herkennen in deze situatie, aan de ene kant ben ik heel blij dat ik altijd een sterke en goede band heb gehad met mn ouders, maar zonder die band was ik allang niet meer aan Nederland gebonden geweest. En is ook zo dubbel, want wil dat ze nog zo lang mogelijk leeft, maar hoe langer ze leeft, hoe langer ik niet weg kan voor mijn gevoel
Ja en het boeit ze geen ene donder!quote:Op donderdag 27 oktober 2022 23:42 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Probleem is dat dit oude mannen met dementie zijn, die kan je niet echt iets kwalijk nemen. Bewuste mensen zoals Rutte, Kaag, Klaver etc wèl. Die weten wat ze aan het doen zijn.Lach met een schone bips![]()
Waarom denk je dat ik zo boos ben en dat ben ik niet snel.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 23:48 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja en het boeit ze geen ene donder!Nowadays you have to boil people before you can sleep with them. *General's Daughter![]()
Er zijn ook meer doden door medische fouten dan wat je zou verwachten.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 22:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
heel eerlijk
ik zou 1000 x liever op de IC liggen
daar is er tenminste nog afdoende personeel met genoeg kennis
dan op een 'gewone'afdeling
wat een enorm verschil in zorg!!In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo![]()
Waar ze in de meeste gevallen ook sinds jaar en dag gewoon mee wegkomen, houden elkaar altijd de hand boven het hoofdquote:Op donderdag 27 oktober 2022 23:52 schreef Tingo het volgende:
[..]
Er zijn ook meer doden door medische fouten dan wat je zou verwachten.
Ik snap je wel, Rutte die dom staat te lachen bij een toeslagen affaire en zegt we gaan er alles aan doen om het op te lossen... Wil je weten hoe dat oplossen gaat? Kan je er een waargebeurd verhaaltje over vertellen van iemand die ik heel goed ken...quote:Op donderdag 27 oktober 2022 23:49 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik zo boos ben en dat ben ik niet snel.
Het boeit hem geen ruk.
Zou hij wel de echte prikken gehad hebben?Lach met een schone bips![]()
Er bestaat ook zoiets als het Medisch Tuchtcollege.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 23:54 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Waar ze in de meeste gevallen ook sinds jaar en dag gewoon mee wegkomen, houden elkaar altijd de hand boven het hoofd![]()
Of hij echt de prikken gehad heeft boeit me niet, maar dat gelieg en gedraai wel.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 23:56 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik snap je wel, Rutte die dom staat te lachen bij een toeslagen affaire en zegt we gaan er alles aan doen om het op te lossen... Wil je weten hoe dat oplossen gaat? Kan je er een waargebeurd verhaaltje over vertellen van iemand die ik heel goed ken...
Het boeit hem geen ruk.
Zou hij wel de echte prikken gehad hebben?Nowadays you have to boil people before you can sleep with them. *General's Daughter![]()
Lijkt me stug, is gewoon een vitamineshot geweest ofzoquote:Op donderdag 27 oktober 2022 23:56 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik snap je wel, Rutte die dom staat te lachen bij een toeslagen affaire en zegt we gaan er alles aan doen om het op te lossen... Wil je weten hoe dat oplossen gaat? Kan je er een waargebeurd verhaaltje over vertellen van iemand die ik heel goed ken...
Het boeit hem geen ruk.
Zou hij wel de echte prikken gehad hebben?volgens mij heeft geen enkele vooraanstaande politicus of iedereen met media-aandacht het échte vaccin genomen, was gewoon voor de show om het "plebs" zover te krijgen
![]()
Dan zijn ze bij Ernst Dr. Doom Kuipers vergeten de vitaminen erin te doenquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 00:08 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Lijkt me stug, is gewoon een vitamineshot geweest ofzovolgens mij heeft geen enkele vooraanstaande politicus of iedereen met media-aandacht het échte vaccin genomen, was gewoon voor de show om het "plebs" zover te krijgen
![]()
Er bestaat ook zoiets als een onafhankelijke media, in plaats daarvan hebben we een rijksoverheid.nl doorgeefluik.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 23:57 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Er bestaat ook zoiets als het Medisch Tuchtcollege.![]()
En al is dat wel zo, ieder zijn ding toch? Laat mij mijn eigen keuzes maken.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 00:08 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Lijkt me stug, is gewoon een vitamineshot geweest ofzovolgens mij heeft geen enkele vooraanstaande politicus of iedereen met media-aandacht het échte vaccin genomen, was gewoon voor de show om het "plebs" zover te krijgen
Soms krijg ik het idee dat 80% van de wereld zo werkt en de 20% die het goed en integer wil doen op de rand van faillissement hangt. Maargoed, ik heb de afgelopen jaren misschien wel wat last gekregen van chronisch cynisme.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 23:00 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
En bedrijven als waar ik voor werk schrijven wel de extra uren en leveren de nieuwe elektronica.. En we weten dat het niet gaat werken tot na een aantal updates.... Ja zo werkt het.![]()
Nee je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 00:10 schreef yinxs het volgende:
[..]
Soms krijg ik het idee dat 80% van de wereld zo werkt en de 20% die het goed en integer wil doen op de rand van faillissement hangt. Maargoed, ik heb de afgelopen jaren misschien wel wat last gekregen van chronisch cynisme.Lach met een schone bips![]()
Ik vind vaccinaties niet gaaf iig, dat was de vraag.Nowadays you have to boil people before you can sleep with them. *General's Daughter![]()
En dat ie er gewoon keer op keer mee wegkomt...niet voor niets dat ie de bijnaam Teflon Mark heeft gekregenquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 00:02 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Of hij echt de prikken gehad heeft boeit me niet, maar dat gelieg en gedraai wel.
Das heel fijn maar er zijn zeker wel wat fouten bedekt....of niet eens door collegas (of nabestanden) gemerkt.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 23:57 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Er bestaat ook zoiets als het Medisch Tuchtcollege.
Maar dat soort praktijken in elke profession kunnen gebeuren.In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Onafhankelijk media? Ben benieuwd.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 00:10 schreef Grems het volgende:
[..]
Er bestaat ook zoiets als een onafhankelijke media, in plaats daarvan hebben we een rijksoverheid.nl doorgeefluik.![]()
Wie dan wel? Beetje domme vraag, want er is niemandquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 00:15 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
En dat ie er gewoon keer op keer mee wegkomt...niet voor niets dat ie de bijnaam Teflon Mark heeft gekregenIn het land van de blinden is 1-oog koning en dat weet ie. De opposite wordt gecancellend of een cordon sanitaire, je zou bijna denken aan "Geen democratie"
Dat is er niet, zo triest, gewoon echte feiten.quote:Nowadays you have to boil people before you can sleep with them. *General's Daughter![]()
Er is geen onafhankelijke media, niet de MSM media zowel als Alternatieve media. Beide zijn ze afhankelijk van inkomsten en waar komen de inkomsten vandaan? Degenen die het narratief van beide kanten willen pushen... Dus je krijgt altijd te horen wat de "donoren" willen dat je hoort.quote:
Ik blijf ook zeggen, denk zelf na en geloof niet alles.Lach met een schone bips![]()
Blijft jammer dat de meeste mensen wel de MSM blijven geloven en dus ook stemmen op hetzelfde kliekje, maar wie horen niet bij het kliekje (controlled opposition).quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 00:32 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Er is geen onafhankelijke media, niet de MSM media zowel als Alternatieve media. Beide zijn ze afhankelijk van inkomsten en waar komen de inkomsten vandaan? Degenen die het narratief van beide kanten willen pushen... Dus je krijgt altijd te horen wat de "donoren" willen dat je hoort.
Ik blijf ook zeggen, denk zelf na en geloof niet alles.Nowadays you have to boil people before you can sleep with them. *General's Daughter![]()
Ik val zomaar in.
Sorry daarvoor.
Maar is er hier al een soort consensus over de vaccinatie?
Mag ik het mijn moeder van 80+ aanraden?
@ludovico jij een mening?"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
En is dat niet zoals "men" wil verdeeldheid zaaien? Daar heb ik namelijk ook veel over gelezen. Creër chaos en verdeeldheid en grijp dan in?quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 00:36 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Blijft jammer dat de meeste mensen wel de MSM blijven geloven en dus ook stemmen op hetzelfde kliekje, maar wie horen niet bij het kliekje (controlled opposition).Lach met een schone bips![]()
Mijn mening en wat ik gelezen heb is juist dat het bij de ouderen wel enige bescherming biedt. Mijn moeder die wil dan weer niet en ook geen problemen. Maar meende wel gezien te hebben dat het bij de ouderen en kwetsbaren toch wel enige bescherming geeft. Geloof cijfers uit Israël.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 00:37 schreef capricia het volgende:
Ik val zomaar in.
Sorry daarvoor.
@:ludovico jij een mening?
Zou ik het aanraden? Ik dan weer niet, maar dat is mijn wantrouwen tegen deze prikken.Lach met een schone bips![]()
rquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 00:37 schreef capricia het volgende:
Ik val zomaar in.
Sorry daarvoor.
Vraag het haar HA, hoe moeten wij weten wat goed is voor haar? Zal een combi zijn van haar kwalen en meds.Nowadays you have to boil people before you can sleep with them. *General's Daughter![]()
Ligt eraan, ben je van mening dat stemmen echt wat uit kan maken, of is het voor de show om ons te laten denken dat we iets voor het zeggen hebben. Las laatst dat sommigen hier het idee hebben dat Baudet een marionet van de gevestigde orde is, bedoeld om ons af te leiden en te doen alsof ie in de oppositie zit...ik zeg nooit nooit, dus mocht die theorie kloppen, dan is niks of niemand meer te vertrouwen, en zoeken ze het allemaal maar uit, en ga ik ergens off grid in the middle of nowhere wonen .quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 00:19 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Wie dan wel? Beetje domme vraag, want er is niemandIn het land van de blinden is 1-oog koning en dat weet ie. De opposite wordt gecancellend of een cordon sanitaire, je zou bijna denken aan "Geen democratie"
Dus voor kwetsbare mensen kan het wel wat bescherming bieden. Thanks!quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 00:40 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Mijn mening en wat ik gelezen heb is juist dat het bij de ouderen wel enige bescherming biedt. Mijn moeder die wil dan weer niet en ook geen problemen. Maar meende wel gezien te hebben dat het bij de ouderen en kwetsbaren toch wel enige bescherming geeft. Geloof cijfers uit Israël.
Zou ik het aanraden? Ik dan weer niet, maar dat is mijn wantrouwen tegen deze prikken."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Ik stem wel altijd omdat ik denk dat ik het verschil kan maken maar dat is denk ik niet meer zo. Blijf wel gaan hoor omdat ik een eigenwijze dwaas ben die denkt het verschil te maken of iigquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 00:46 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ligt eraan, ben je van mening dat stemmen echt wat uit kan maken, of is het voor de show om ons te laten denken dat we iets voor het zeggen hebben. Las laatst dat sommigen hier het idee hebben dat Baudet een marionet van de gevestigde orde is, bedoeld om ons af te leiden en te doen alsof ie in de oppositie zit...ik zeg nooit nooit, dus mocht die theorie kloppen, dan is niks of niemand meer te vertrouwen, en zoeken ze het allemaal maar uit, en ga ik ergens off grid in the middle of nowhere wonen .Ik ben niet beter dan een ander.
Leuk dingetje, Ik heb mijn mening altijd ver van mijn dementerende moeder gehouden over de vaccinaties. Maar ze wilde het gewoon niet, net als met de griepprik die wilde ze ook nooit (heeft zelf wel altijd in de zorg gewerkt). Maar goed, toen ik haar nog in mijn huis verzorgde na mijn vaders overlijden en de thuiszorg dus iedere dag kwam hoorde ik de thuiszorg medewerkster vragen "En mevrouw, heeft u uw corona vaccinatie al gehad?" Waarop mijn moeder antwoordde "Nee natuurlijk niet, ik wil nog wel zwanger kunnen worden!"quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 00:37 schreef capricia het volgende:
Ik val zomaar in.
Sorry daarvoor.
Thuiszorg medewerkster in ik tegelijk zeken bijna in de broek van het lachen, waar haalde ze dat ineens vandaan ?![]()
Al heb ik geen wens om zwanger te wordenAppel valt niet ver van de boom
Dat is eigenlijk wel wat ik overal lees, vooral voor jonge mensen doet het meer kwaad dan goed lijkt het.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 00:51 schreef capricia het volgende:
[..]
Dus voor kwetsbare mensen kan het wel wat bescherming bieden. Thanks!Lach met een schone bips![]()
Ik denk dat zowel het virus als de vaccinatie weinig kwaad kunnnen. Was meer een verdienmodel ten koste van heel veel mensen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 00:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk wel wat ik overal lees, vooral voor jonge mensen doet het meer kwaad dan goed lijkt het.Nowadays you have to boil people before you can sleep with them. *General's Daughter![]()
Maar om het weer echt BNW te maken, lang geleden zei een wetenschapper dat op een gegeven moment er een prik uitgevonden zou worden om de spiritualiteit uit de mens te spuiten.. Is dat deze prik? Dat zou dus betekenen dat de geprikten niet naar het hiernamaals kunnen. Ben even de naam kwijt, Oppie weet dat wel. Of dat het doel is van deze prikken?quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 00:51 schreef capricia het volgende:
[..]
Dus voor kwetsbare mensen kan het wel wat bescherming bieden. Thanks!Lach met een schone bips![]()
Zal Rudolf Steiner wel geweest zijn, zo uit mijn hoofd.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 01:06 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Maar om het weer echt BNW te maken, lang geleden zei een wetenschapper dat op een gegeven moment er een prik uitgevonden zou worden om de spiritualiteit uit de mens te spuiten.. Is dat deze prik? Dat zou dus betekenen dat de geprikten niet naar het hiernamaals kunnen. Ben even de naam kwijt, Oppie weet dat wel. Of dat het doel is van deze prikken?![]()
Correctamundo! Die was het. Thanksquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 01:07 schreef Grems het volgende:
[..]
Zal Rudolf Steiner wel geweest zijn, zo uit mijn hoofd.Lach met een schone bips![]()
Dat zou het gelovig maken en dat is niet BNW toch?quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 01:06 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Maar om het weer echt BNW te maken, lang geleden zei een wetenschapper dat op een gegeven moment er een prik uitgevonden zou worden om de spiritualiteit uit de mens te spuiten.. Is dat deze prik? Dat zou dus betekenen dat de geprikten niet naar het hiernamaals kunnen. Ben even de naam kwijt, Oppie weet dat wel. Of dat het doel is van deze prikken?Nowadays you have to boil people before you can sleep with them. *General's Daughter![]()
Nee, dat zou het niet. Dat is meer het complot erachter dat de elites zich groter dan goden willen makenquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 01:08 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Dat zou het gelovig maken en dat is niet BNW toch?En Corona en de prikken daarvoor willen gebruiken. Dus gelovig nee.
Jij begint over het hiernamaals, dat is het geloof. I do not care, maar ik geloof niet in de hemel of de hel.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 01:10 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee, dat zou het niet. Dat is meer het complot erachter dat de elites zich groter dan goden willen makenEn Corona en de prikken daarvoor willen gebruiken. Dus gelovig nee.
De eerste keer dat ik ooit gestemd heb in mn leven was met de verkiezingen van 2021, zag nooit het nut ervan in, zijn niet te vertrouwen/zijn allemaal 1 pot nat etc.. maar aangezien ik wel een uitgesproken mening heb en ook genoeg te klagen heb over de regerende partijen, en sommigen van mening zijn dat je geen recht op klagen hebt als je niet stemt, dacht ik "waarom ook niet "quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 00:52 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Ik stem wel altijd omdat ik denk dat ik het verschil kan maken maar dat is denk ik niet meer zo. Blijf wel gaan hoor omdat ik een eigenwijze dwaas ben die denkt het verschil te maken of iigIk ben niet beter dan een ander.
Precies dat, niet stemmen is niet klagen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 01:13 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik ooit gestemd heb in mn leven was met de verkiezingen van 2021, zag nooit het nut ervan in, zijn niet te vertrouwen/zijn allemaal 1 pot nat etc.. maar aangezien ik wel een uitgesproken mening heb en ook genoeg te klagen heb over de regerende partijen, en sommigen van mening zijn dat je geen recht op klagen hebt als je niet stemt, dacht ik "waarom ook niet "
Neen, lief handtasje het gaat over het idee dat de elites denken dat ze de mensen naar hun vorm kunnen hervormen en de spiritualiteit uit ze nemen. Het idee an sich kan ik ook niks mee "op dit moment" maar het ontkennen dat dit speelt kan ik ook nietquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 01:13 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Jij begint over het hiernamaals, dat is het geloof. I do not care, maar ik geloof niet in de hemel of de hel.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 01:17 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Neen, lief handtasje het gaat over het idee dat de elites denken dat ze de mensen naar hun vorm kunnen hervormen en de spiritualiteit uit ze nemen. Het idee an sich kan ik ook niks mee "op dit moment" maar het ontkennen dat dit speelt kan ik ook nietU is elegant en dat kan ik zeker waarderen
Maar ik kan dat hiernamaals niet negeren.
Maar jonkvrouw, als we dit ook gaan wegzetten als nonsens dan blijft er weinig over niet? Gaan we dan hier als BNW ook BNW ontkrachten? Waar dit juist een plek moet zijn voor open gedachten?quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 01:21 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]U is elegant en dat kan ik zeker waarderen
Maar ik kan dat hiernamaals niet negeren.
Zolang ik mijn gedachtes mag uiten in BNW zal je mij niet horen en misschien soms welquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 01:24 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Maar jonkvrouw, als we dit ook gaan wegzetten als nonsens dan blijft er weinig over niet? Gaan we dan hier als BNW ook BNW ontkrachten? Waar dit juist een plek moet zijn voor open gedachten?
Niet per se, ten minste concepten zoals het hiernamaals wellicht wel maar spiritualiteit niet echt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 01:08 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Dat zou het gelovig maken en dat is niet BNW toch?
Het overgrote deel van de mensheid heeft een spiritueel aspect, als het grootste deel van de bevolking Christelijk is dan richt dat component van de meeste van die mensen zich richting het Christendom, of de Islam, of mediteren, of het redden van de planeet, of het redden van vluchtelingen, of het dragen van een mondkapje, of geloven dat mannen vrouwen kunnen zijn etc etc etc
Het kan best zo zijn dat men door de jaren heen ondervonden heeft dat dit een soort vervelend, storend vlammetje geeft tegen bepaalde controlemechanismen of omstandigheden die men graag wil doorvoeren.
Ik denk dat je het een beetje moet zien als Prozium uit de film Equilibrium, een gevangenis zonder tralies, gevangenen zonder impuls om iets anders te willen.![]()
Ik val over het woordje "hiernamaals", dat zet allles zwart-wit en zo zit ik echt niet in elkaar. Aleen datquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 01:31 schreef Grems het volgende:
[..]
Niet per se, ten minste concepten zoals het hiernamaals wellicht wel maar spiritualiteit niet echt.
Het overgrote deel van de mensheid heeft een spiritueel aspect, als het grootste deel van de bevolking Christelijk is dan richt dat component van de meeste van die mensen zich richting het Christendom, of de Islam, of mediteren, of het redden van de planeet, of het redden van vluchtelingen, of het dragen van een mondkapje, of geloven dat mannen vrouwen kunnen zijn etc etc etc
Het kan best zo zijn dat men door de jaren heen ondervonden heeft dat dit een soort vervelend, storend vlammetje geeft tegen bepaalde controlemechanismen of omstandigheden die men graag wil doorvoeren.
Ik denk dat je het een beetje moet zien als Prozium uit de film Equilibrium, een gevangenis zonder tralies, gevangenen zonder impuls om iets anders te willen.Nowadays you have to boil people before you can sleep with them. *General's Daughter![]()
Je schreef over de theorie van die wetenschapper over een vaccin waarmee ze de spiritualiteit bij de mens weg willen halen...maar daarna schrijf je het zinnetje over dat mensen daardoor dus geen toegang meer zouden hebben tot het hiernamaals..is dat jouw conclusie van die theorie, of heeft die wetenschapper dat zelf zo gezegd? Vind dat wel een verschil maken, kan er anders geen duidelijke mening over hebbenquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 01:24 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Maar jonkvrouw, als we dit ook gaan wegzetten als nonsens dan blijft er weinig over niet? Gaan we dan hier als BNW ook BNW ontkrachten? Waar dit juist een plek moet zijn voor open gedachten?
Nou prima toch? Anderen vallen over het woordje anti-vaxx...quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 01:36 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Ik val over het woordje "hiernamaals", dat zet allles zwart-wit en zo zit ik echt niet in elkaar. Aleen dat
Dat het woord "hiernamaals" bij jou alarmbellen doet ringelen kan voor een ander weer compleet anders zijn. Dat is eigenlijk ook zo mooi hier, iedereen heeft verschillende gedachten bij ieder woord.
Heel eerlijk denk ik, dat als ik dood ga het klaar is, maar anderen denken daar anders over en prima voor mijEn dat is ook zo leuk aan jou, jij geeft gewoon ook je gezouten mening
Niet mijn mening, zie mijn laatste reactiequote:Op vrijdag 28 oktober 2022 01:41 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Je schreef over de theorie van die wetenschapper over een vaccin waarmee ze de spiritualiteit bij de mens weg willen halen...maar daarna schrijf je het zinnetje over dat mensen daardoor dus geen toegang meer zouden hebben tot het hiernamaals..is dat jouw conclusie van die theorie, of heeft die wetenschapper dat zelf zo gezegd? Vind dat wel een verschil maken, kan er anders geen duidelijke mening over hebbenMaar snap wel dat mensen daarmee bezig zijn. En dat respecteer ik ook.
Nevermindquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 01:43 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Niet mijn mening, zie mijn laatste reactieMaar snap wel dat mensen daarmee bezig zijn. En dat respecteer ik ook.
Not really...jíj wel?quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 01:52 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nou nog wat te bitchen over Covid dan?
Mag ook wel na al die tijdquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 01:58 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nope, Covid lijkt wel aardig naar het "hiernamaals"
Halleluja! Maand nog en ik mag weer reizenquote:Ongeprikt en geen stok in neus..... Ik verdom die onzin echt. Ben wel echt blij nu
Hoezo over een maandje pas? Ligt dat aan jou of heeft het nog te maken met corona maatregelen? 🤔quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 02:12 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Halleluja! Maand nog en ik mag weer reizenOngeprikt en geen stok in neus..... Ik verdom die onzin echt. Ben wel echt blij nu
Nee kon voor die datum mooi ticket regelen, heb je wel eens naar de ticket prijzen gekeken? Vloog normaal BC, maar dat kost nu 3500 euro, Economy was normaal voor die periode 600 euro.. Vlieg nu Economy voor 1100 Euro. 3500 euro BC, dat is 5 maanden hypotheekquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 02:17 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Hoezo over een maandje pas? Ligt dat aan jou of heeft het nog te maken met corona maatregelen? 🤔Ben wel goed, maar niet gek. Corona maatregelen daar zijn sinds 1 october weg, niks meer.
1100 euro is ook niet niks, maar nog te doen, 3500 euro is geen enkele bestemming dat waard vind ik..hoe lang ga je?quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 02:21 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee kon voor die datum mooi ticket regelen, heb je wel eens naar de ticket prijzen gekeken? Vloog normaal BC, maar dat kost nu 3500 euro, Economy was normaal voor die periode 600 euro.. Vlieg nu Economy voor 1100 Euro. 3500 euro BC, dat is 5 maanden hypotheekBen wel goed, maar niet gek. Corona maatregelen daar zijn sinds 1 october weg, niks meer.
2 weken, dus zelfs die 1100 vond ik al veel... Maar kon ook voor 800 maar daar moet je nog mondkapje op. Dan liever iets meer betalen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 02:34 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
1100 euro is ook niet niks, maar nog te doen, 3500 euro is geen enkele bestemming dat waard vind ik..hoe lang ga je?Lach met een schone bips![]()
Ligt dat aan de luchtvaartmaatschappij waarmee je vliegt en is dat mondkapje voor tijdens de vlucht? Of is het een hele andere bestemming en doen ze in dat land nog aan mondkapjes? 🤔quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 02:36 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
2 weken, dus zelfs die 1100 vond ik al veel... Maar kon ook voor 800 maar daar moet je nog mondkapje op. Dan liever iets meer betalen.And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.![]()
Airline waar je mee vliegt en de regels in dat land van de maatschappij. Vlieg nu met Austrian Airlines en geen gekkigheid daar meerquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 02:50 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ligt dat aan de luchtvaartmaatschappij waarmee je vliegt en is dat mondkapje voor tijdens de vlucht? Of is het een hele andere bestemming en doen ze in dat land nog aan mondkapjes? 🤔
Officiële excuses premier Alberta aan ongevaccineerden, verbreekt banden WEFDankjewel, excuses aanvaard nu de rest nog ..quote:De nieuwe premier van Alberta lijkt serieus werk te maken van haar verkiezingsbeloftes om korte metten te maken met het coronabeleid van de afgelopen twee jaren.
Een van de beloftes die Smith maakte was om officieel excuses te maken aan ongevaccineerden. Tijdens een persconferentie vroeg reporter Selena Galas van Rebel News zaterdag wanneer de premier haar belofte zou gaan inlossen. Smith besloot daarop om direct excuses aan te bieden.
"Ik kan me nu verontschuldigen. Het spijt me heel erg," zei ze. “Ik bied welgemeende excuses aan iedereen die ten onrechte werd gediscrimineerd als gevolg van hun vaccinatiestatus, het spijt me ten zeerste. Voor alle overheidsmedewerkers die ontslagen zijn vanwege hun vaccinatiestatus, ik verwelkom ze als ze terug willen komen."Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.![]()
Ik heb wel een mening. Bovenal zelf weten. Al zijn er risico's zijn er ook baten, maar als je al vaccinatie gehad hebt of ziek bent geweest worden die baten wel erg laag.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 00:37 schreef capricia het volgende:
Ik val zomaar in.
Sorry daarvoor.
En wil je echt up to date blijven mag je 2x prikken per jaar. Wanneer zou je prik moe worden? Autonomie is wat waard. Iemand van 80 kan helder van geest zijn en zelfstandig en er niet zoveel zin in hebben..
Ik zou hier verder niet iemand in sturen denk ik."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Van de cardioloog van mijn schoonmoeder .. de vaccinatie kan wel voor hartritmestoornissen zorgen. Houd daar immer rekening meequote:Op vrijdag 28 oktober 2022 00:51 schreef capricia het volgende:
[..]
Dus voor kwetsbare mensen kan het wel wat bescherming bieden. Thanks!Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik heb wel wat dingetjes gelezen van Steiner, zware kost trouwens, maar niet dat hij het letterlijk heeft over dat er spuiten die er voor zorgen dat je niet meer in het hiernamaals komt maar meer dat je je spiritualiteit verliest. Het ziek worden an sich heeft ook een doel.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 01:41 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Je schreef over de theorie van die wetenschapper over een vaccin waarmee ze de spiritualiteit bij de mens weg willen halen...maar daarna schrijf je het zinnetje over dat mensen daardoor dus geen toegang meer zouden hebben tot het hiernamaals..is dat jouw conclusie van die theorie, of heeft die wetenschapper dat zelf zo gezegd? Vind dat wel een verschil maken, kan er anders geen duidelijke mening over hebbenTo BG or not to BG!![]()
DIED SUDDENLY | OFFICIAL TRAILER – Streaming November 21stquote:Why do we never believe them? For centuries, the global elite have broadcast their intentions to depopulate the world - even to the point of carving them into stone. And yet…we never seem to believe them. In this Stew Peters Network EXCLUSIVE, the award winning filmmakers behind WATCH THE WATER and THESE LITTLE ONES present the truth about the greatest ongoing mass genocide in human history.
Zelfverzonnen nieuwsberichten maken deed je vroeger bij de scouting met een oude krant en een schaar.
vandaag de dag heb je binnen een minuut een aangepast nieuwsbericht en kun je dat delen met de wereld.
je kunt dus een grafiek zo aanpassen dat het lijkt dat de oversterfte gelijk stijgt met de herhaalprikken. door simpelweg een derde as toe te voegen.
je kunt het met desinformatie en nepnieuws proberen, maar dan komen de factcheckers je al snel achterna.
die nare factcheckers, met hun eeuwige jacht op de waarheid.
ik denk dat je de oplossing meer moet zoeken in het gekker maken van demonstraties. verkleed naar een demonstratie gaan bijvoorbeeld, in een unieke outfit. Ga in een kippenkostuum, een olifantenpak of iets anders. dat valt op, is gek en dan bericht de media er over.Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32![]()
Mooie complottheorie. Welkom bij de clubquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 12:07 schreef spectrumanalyser het volgende:
vandaag de dag heb je binnen een minuut een aangepast nieuwsbericht en kun je dat delen met de wereld.
je kunt dus een grafiek zo aanpassen dat het lijkt dat de oversterfte gelijk stijgt met de herhaalprikken. door simpelweg een derde as toe te voegen.![]()
![]()
mja, zo goed werkt die trui nou ook weer niet.quote:
kudos voor het bedenken van de briljante accountnaam Xx17965797N. Dat klinkt superbetrouwbaar.Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32![]()
![]()
die meiden stelden zich toch aan
hadden ze vast al langer last van
en nu is het wel een bijwerkingThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dat zeg ik msm is altijd oud nieuws als mosterd na de maaltijd en nadat slachtoffers zijn gevallen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 15:51 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
en nu is het wel een bijwerkingTHE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS![]()
https://www.demorgen.be/n(...)toornissen~b44f4d2c/quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 15:51 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
en nu is het wel een bijwerking
https://archive.ph/Adrod
"De gerapporteerde gevallen worden ook opgevolgd door het Europees geneesmiddelenagentschap EMA, zegt ze. Dat is vooralsnog niet bezorgd. Het Risicobeoordelingscomité van het EMA stelde na een meeting vorige week dat er “voorlopig geen causaal verband is tussen Covid-19-vaccins en menstruatiestoornissen.”"
![]()
![]()
![]()
![]()
The hack..quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 16:38 schreef Grems het volgende:
[..]
https://www.demorgen.be/n(...)toornissen~b44f4d2c/
"De gerapporteerde gevallen worden ook opgevolgd door het Europees geneesmiddelenagentschap EMA, zegt ze. Dat is vooralsnog niet bezorgd. Het Risicobeoordelingscomité van het EMA stelde na een meeting vorige week dat er “voorlopig geen causaal verband is tussen Covid-19-vaccins en menstruatiestoornissen.”"
![]()
![]()
Het niveau is echt te bedroevend.
Maar je moet wat van wetenschap begrijpen wil je dat inzien."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Ja het is gewoon pure gekkigheid dat wanneer je iets geeft aan honderden miljoenen mensen dat er een aantal ziek worden of een verandering merken in de maand erna. Ongehoord werkelijk! Je artikel is meer dan een jaar oud en er zijn nog steeds dikke buikjes in mijn 25-35 jaar oude omgeving. Gekkigheid!quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 16:38 schreef Grems het volgende:
[..]
https://www.demorgen.be/n(...)toornissen~b44f4d2c/
![]()
![]()
![]()
Mijn dochter, 19 jaar, ingeënt alleen omdat ze bang was om opa te besmetten, kreeg hevige bloedingen en de dokter zei dat dit niets met de vaccinaties te maken kon hebben. Deze waren immers tot in den treure getest en deze bijwerking was niet gemeld dus kon het geen bijwerking zijn. Het is dan ook niet gemeld. Vriendin van haar idem.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 17:14 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ja het is gewoon pure gekkigheid dat wanneer je iets geeft aan honderden miljoenen mensen dat er een aantal ziek worden of een verandering merken in de maand erna. Ongehoord werkelijk! Je artikel is meer dan een jaar oud en er zijn nog steeds dikke buikjes in mijn 25-35 jaar oude omgeving. Gekkigheid!
Vraag me af hoe vaak het niet is gemeld.
2 van mijn collega zijn 3 dagen ziek thuis geweest na hun vaxx en hebben dat ook niet gemeld want het was juist een teken dat de vaxx werkt.
Een 'aantal' van honderden miljoenen krijgen bijwerkingen volgens jou. Hoeveel is een aantal? Paar duizend? Miljoen?To BG or not to BG!![]()
Toch bijzonder hoe mensen die vooraf al een probleem hadden met vaccinaties overal ernstige bijwerkingen zien en in mijn omgeving waren mensen hoogstens een dagje moe en ellendig. Wat niet zo gek is bij een immuunreactie. Waar je heel die vaccinatie overigens ook voor genomen hebt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 18:48 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Mijn dochter, 19 jaar, ingeënt alleen omdat ze bang was om opa te besmetten, kreeg hevige bloedingen en de dokter zei dat dit niets met de vaccinaties te maken kon hebben. Deze waren immers tot in den treure getest en deze bijwerking was niet gemeld dus kon het geen bijwerking zijn. Het is dan ook niet gemeld. Vriendin van haar idem.
Vraag me af hoe vaak het niet is gemeld.
2 van mijn collega zijn 3 dagen ziek thuis geweest na hun vaxx en hebben dat ook niet gemeld want het was juist een teken dat de vaxx werkt.
Een 'aantal' van honderden miljoenen krijgen bijwerkingen volgens jou. Hoeveel is een aantal? Paar duizend? Miljoen?![]()
Het is gewoon pure gekkigheid dat men eerst een jaar van alles en nog wat meent weg te kunnen wuiven omdat factcheckers het gedeboonkt hebben terwijl het gewoon blijkt te kloppen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 17:14 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ja het is gewoon pure gekkigheid dat wanneer je iets geeft aan honderden miljoenen mensen dat er een aantal ziek worden of een verandering merken in de maand erna. Ongehoord werkelijk! Je artikel is meer dan een jaar oud en er zijn nog steeds dikke buikjes in mijn 25-35 jaar oude omgeving. Gekkigheid!
Helemaal als je van alle kanten desinformatie spoilers wenst te bestrijden.![]()
Wat een aannames weer. Ik heb namelijk helemaal geen probleem met vaccinaties maar vooral anderen hadden er juist moeite mee dat ik geen vaccinatie wilde. Moet iedereen voor zichzelf weten.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:11 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Toch bijzonder hoe mensen die vooraf al een probleem hadden met vaccinaties overal ernstige bijwerkingen zien en in mijn omgeving waren mensen hoogstens een dagje moe en ellendig. Wat niet zo gek is bij een immuunreactie. Waar je heel die vaccinatie overigens ook voor genomen hebt.
En ik heb ook helemaal geen ernstige bijwerkingen gezien in mijn omgeving behalve dat ik mijn dochter vroeg of ze deze klachten, geen idee trouwens of dit ernstig is of niet, wilde melden bij het lareb.To BG or not to BG!![]()
Ach toen de prikken op de markt kwamen werd ons gezegd, neem de prik en je zal niet ziek worden en het ook niet kunnen overdragen...quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:33 schreef Grems het volgende:
[..]
Het is gewoon pure gekkigheid dat men eerst een jaar van alles en nog wat meent weg te kunnen wuiven omdat factcheckers het gedeboonkt hebben terwijl het gewoon blijkt te kloppen.
Helemaal als je van alle kanten desinformatie spoilers wenst te bestrijden.
En wat zeggen ze nu? Ja je kunt ziek worden, en het overdragen. Maar gek genoeg zijn veel mensen het bovenstaande al vergeten, nu beschermt het je alleen nog tegen ernstige ziekte. Zou er geheugenverlies in die prikken zitten?Lach met een schone bips![]()
Geloof dat is ook al dood gebloed, je kan weer naar buiten. Er is zelfs geen avondklok meer.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 20:15 schreef yinxs het volgende:
Wat is er eigenlijk gebeurd met onze A-status apenpokken? Mogen we de schuilkelders al uit?Lach met een schone bips![]()
quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 20:13 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ach toen de prikken op de markt kwamen werd ons gezegd, neem de prik en je zal niet ziek worden en het ook niet kunnen overdragen...
En wat zeggen ze nu? Ja je kunt ziek worden, en het overdragen. Maar gek genoeg zijn veel mensen het bovenstaande al vergeten, nu beschermt het je alleen nog tegen ernstige ziekte. Zou er geheugenverlies in die prikken zitten?![]()
![]()
Bedankt en verstandige vrouwquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 08:23 schreef controlaltdelete het volgende:
Officiële excuses premier Alberta aan ongevaccineerden, verbreekt banden WEF
[..]
Dankjewel, excuses aanvaard nu de rest nog ..
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS![]()
quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 20:15 schreef yinxs het volgende:
Wat is er eigenlijk gebeurd met onze A-status apenpokken? Mogen we de schuilkelders al uit?![]()
![]()
De enige mensen die ze hebben geprobeerd bang te maken waren homoseksuelen. Vervolgens zijn er vaccinaties en voorlichting op specifiek die groep gericht en is het probleem opgelost.quote:
-Knip-
[ Bericht 6% gewijzigd door Jippie op 28-10-2022 23:12:13 ]![]()
Oh ja, net als aids destijds. Het bleek dat je van die zogenaamde vaccins juist aids kreeg. Freddie is door zijn angst erin getrapt. En nu is ie doodquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 22:44 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
De enige mensen die ze hebben geprobeerd bang te maken waren homoseksuelen. Vervolgens zijn er vaccinaties en voorlichting op specifiek die groep gericht en is het probleem opgelost.
-Knip-
[ Bericht 12% gewijzigd door Jippie op 28-10-2022 23:12:37 ]![]()
Die had ik nog niet eerder gehoord! Freddie is doodquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 22:47 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Oh ja, net als aids destijds. Het bleek dat je van die zogenaamde vaccins juist aids kreeg. Freddie is door zijn angst erin getrapt. En nu is ie dood
[..]
Tuurlijk joh, wat jij wilt
-Knip-
[ Bericht 29% gewijzigd door Jippie op 28-10-2022 23:13:29 ]![]()
Zitten je handen in het gips? zoek lekker zellufquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:03 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Die had ik nog niet eerder gehoord! Freddie is dood gegaan - Knip-
[ Bericht 23% gewijzigd door Jippie op 28-10-2022 23:14:09 ]![]()
Hou eens op met dat geklier!quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 22:44 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
De enige mensen die ze hebben geprobeerd bang te maken waren homoseksuelen. Vervolgens zijn er vaccinaties en voorlichting op specifiek die groep gericht en is het probleem opgelost.
En een halfjaar later komen de wappies de geschiedenis aanpassen en succesvol medisch ingrijpen verdacht maken.![]()
klopt, hij wist hetquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 01:07 schreef Grems het volgende:
[..]
Zal Rudolf Steiner wel geweest zijn, zo uit mijn hoofd.![]()
![]()
Hoe weet je dat er hier geen medici meekijken in dit topic? Het staat namelijk vol met posts waarin ze voor oplichter en/of moordenaar worden uitgemaakt. Ik noem een van die daders het W woord, maar dat is toch objectief minder erg?quote:![]()
Laat die medici maar komen dan. Ze zijn zowat allemaal omgekocht. En dat zeg ik zequote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:14 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Hoe weet je dat er hier geen medici meekijken in dit topic? Het staat namelijk vol met posts waarin ze voor oplichter en/of moordenaar worden uitgemaakt. Ik noem een van die daders het W woord, maar dat is toch objectief minder erg?
Ik heb het niet over de wetenschap postertjes op fok maar echt meneertje en mevrouwtjes met naam.![]()
@Jippie!!!!!quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:16 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Laat die medici maar komen dan. Ze zijn zowat allemaal omgekocht. En dat zeg ik ze
Laat het alsjeblieft staan want vrijheid van meningsuiting is belangrijk.![]()
Je weet prima wat ik bedoel. Je kunt gewoon je eigen mening delen maar laat de agressie achterwege. Ik ga niet heel BNW met terugwerkende kracht nalopen maar loze beschuldigingen lijken mij niet nodig. Voor niemand.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:14 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Hoe weet je dat er hier geen medici meekijken in dit topic? Het staat namelijk vol met posts waarin ze voor oplichter en/of moordenaar worden uitgemaakt. Ik noem een van die daders het W woord, maar dat is toch objectief minder erg?![]()
Weet je dan wat je krijgt? welles nietes.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:18 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
@:Jippie!!!!!
Laat het alsjeblieft staan want vrijheid van meningsuiting is belangrijk.
Virussen bestaan niet en covid is een joke.
Daar kom je achter als het te laat is...oh nee, daar kom je niet achter![]()
Dit is wel een erg baude opmerking Koos, er zullen vast artsen op hun verkeerde manier hun zakken vullen aan welke kant ze ook staan. Maar je kunt niet alle artsen over één kam scheren.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:16 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Laat die medici maar komen dan. Ze zijn zowat allemaal omgekocht. En dat zeg ik ze
Ik heb het niet over de wetenschap postertjes op fok maar echt meneertje en mevrouwtjes met naam.![]()
Iemand mag daar een andere mening over hebben. Maak het niet persoonlijk Koos.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:25 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Weet je dan wat je krijgt? welles nietes.
Daar kom je achter als het te laat is...oh nee, daar kom je niet achter![]()
Doe ik ook niet, ik zeg je dat van de 10 artsen/medici/wetenschappers en 8 corrupt zijn, misschien meerquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:27 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dit is wel een erg baude opmerking Koos, er zullen vast artsen op hun verkeerde manier hun zakken vullen aan welke kant ze ook staan. Maar je kunt niet alle artsen over één kam scheren.
Voor geld doen ze alles![]()
Ik zit al 8 jaar in een relatie met een microbioloog. Als virussen niet bestonden, dan waren heel wat van haar proefjes anders verlopen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:25 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Weet je dan wat je krijgt? welles nietes.
Daar kom je achter als het te laat is...oh nee, daar kom je niet achter
Je gaat mee met de restIk ben eigenlijk wel benieuwd waarom deze loze beschuldiging:quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:25 schreef Jippie het volgende:
[..]
Je weet prima wat ik bedoel. Je kunt gewoon je eigen mening delen maar laat de agressie achterwege. Ik ga niet heel BNW met terugwerkende kracht nalopen maar loze beschuldigingen lijken mij niet nodig. Voor niemand.wel mag.quote:![]()
Dat plaatje weergeeft een mening er wordt niemand bij naam genoemd, of ik mis iets.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:30 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik zit al 8 jaar in een relatie met een microbioloog. Als virussen niet bestonden, dan waren heel wat van haar proefjes anders verlopen.
[..]
Ik ben eigenlijk wel benieuwd waarom deze loze beschuldiging:
[..]
wel mag.![]()
8 vind ik wel erg veel. Ik mag hopen dat het minder is.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:29 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Doe ik ook niet, ik zeg je dat van de 10 artsen/medici/wetenschappers en 8 corrupt zijn, misschien meer
Voor geld doen ze alles![]()
Het was mijn mening dat wappies de geschiedenis achteraf aan kwamen passen. Noemde niemand bij naam.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:31 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dat plaatje weergeeft een mening er wordt niemand bij naam genoemd, of ik mis iets.![]()
Je gaat het toch niet te hoog in je bol krijgen hequote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:30 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik zit al 8 jaar in een relatie met een microbioloog. Als virussen niet bestonden, dan waren heel wat van haar proefjes anders verlopen.
Die relatie van jou is onbelangrijk in het geheel. Ze doet gewoon haar werk.weet zij veel
Waar ik het over hebt gaat verder dan waar jij mee komt![]()
Volgens mij kom je hier lang genoeg om te weten dat de term wappie hier als denigrerend wordt ervaren. Prima dat je een andere mening ventileert, maar blijf beleefd.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:34 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Het was mijn mening dat wappies de geschiedenis achteraf aan kwamen passen. Noemde niemand bij naam.![]()
Doet me iig niets, die gozer interesseert me niet.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:35 schreef Jippie het volgende:
Volgens mij kom je hier lang genoeg om te weten dat de term wappie hier als denigrerend wordt ervaren. Prima dat je een andere mening ventileert, maar blijf beleefd.![]()
Koos, wil je ook niet persoonlijk gaan worden?quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:34 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Je gaat het toch niet te hoog in je bol krijgen he
Die relatie van jou is onbelangrijk in het geheel. Ze doet gewoon haar werk.weet zij veel
Nee, ik stop wel, ga F1 training kijkenquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:37 schreef Jippie het volgende:
[..]
Koos, wil je ook niet persoonlijk gaan worden?![]()
Negeer hem dan! Zal ik je een abbo kado doen voor 30 dagen? Dan kun je hem op negeren, je ziet hem dan alleen als zijn post gequote wordt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:37 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Doet me iig niets, die gozer interesseert me niet.![]()
Nee hoor, dank je wel. Ik wil weten met wie ik te maken hebquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:38 schreef Jippie het volgende:
[..]
Negeer hem dan! Zal ik je een abbo kado doen voor 30 dagen? Dan kun je hem op negeren, je ziet hem dan alleen als zijn post gequote wordt.![]()
Nou niet echt. Het kan best dat er ergens een groepje een samenzwering doet, maar miljoenen studenten, professoren en medici te betrekken in je samenzwering om virussen te laten "bestaan" is nogal onmogelijk.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:34 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Je gaat het toch niet te hoog in je bol krijgen he
Dus je mag iedereen uitschelden die nog niet in het topic mee reageert, maar niet de vaste lezers confronteren met een algemeen geaccepteerde term voor hun gedachtegoed.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:35 schreef Jippie het volgende:
[..]
Volgens mij kom je hier lang genoeg om te weten dat de term wappie hier als denigrerend wordt ervaren. Prima dat je een andere mening ventileert, maar blijf beleefd.
Echo echo echo![]()
Is eigenlijk best wel makkelijk hoor. Je hebt maar een klein groepje nodig die de agenda weet, naar verhouding. De rest wordt aangestuurd.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:39 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Nou niet echt. Het kan best dat er ergens een groepje een samenzwering doet, maar miljoenen studenten, professoren en medici te betrekken in je samenzwering om virussen te laten "bestaan" is nogal onmogelijk.![]()
Nep nieuws. Pas zo'n twee maanden nadat het in Nederland was ontdekt werd er voorzichtig door het RIVM gesuggereerd dat het ietsje prominenter was onder mannen die met andere mannen sex hadden. Daarvoor was huid op huid contact al genoeg. Door de vage berichtgeving kwam ik zelfs een paar arme zielen tegen die wederom zo bang gemaakt waren dat ze de mondkap weer gingen dragen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 22:44 schreef Glazenmaker het volgende:
De enige mensen die ze hebben geprobeerd bang te maken waren homoseksuelen.![]()
Stel je niet zo aan aan aan...quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:42 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Dus je mag iedereen uitschelden die nog niet in het topic mee reageert, maar niet de vaste lezers confronteren met een algemeen geaccepteerde term voor hun gedachtegoed.
Echo echo echo![]()
Volgens mij was dat gelijk wel duidelijk en heeft de RIVM dat gecommuniceerd, alleen de vaccinaties zijn aan een 'doelgroep' gegeven.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:43 schreef yinxs het volgende:
[..]
Nep nieuws. Pas zo'n twee maanden nadat het in Nederland was ontdekt werd er voorzichtig door het RIVM gesuggereerd dat het ietsje prominenter was onder mannen die met andere mannen sex hadden. Daarvoor was huid op huid contact al genoeg. Door de vage berichtgeving kwam ik zelfs een paar arme zielen tegen die wederom zo bang gemaakt waren dat ze de mondkap weer gingen dragen.![]()
De berichten zijn allemaal nog terug te vinden op de site, pas eind July was het eerste bericht waar specifiek homos in benoemd werden. Voor het grote publiek dat er niet bovenop zit zoals de meest mensen hier was dit niet duidelijk genoeg iig.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:46 schreef Jippie het volgende:
[..]
Volgens mij was dat gelijk wel duidelijk en heeft de RIVM dat gecommuniceerd, alleen de vaccinaties zijn aan een 'doelgroep' gegeven.![]()
Dacht dat ik dat op de FP al snel duidelijk had gecommuniceerd. De 'epidemie' ontstond ook op een 'fantasyfestival' in België waar veel homoseksuele mannen kwamen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:50 schreef yinxs het volgende:
[..]
De berichten zijn allemaal nog terug te vinden op de site, pas eind July was het eerste bericht waar specifiek homos in benoemd werden. Voor het grote publiek dat er niet bovenop zit zoals de meest mensen hier was dit niet duidelijk genoeg iig.![]()
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 00:11 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dacht dat ik dat op de FP al snel duidelijk had gecommuniceerd. De 'epidemie' ontstond ook op een 'fantasyfestival' in België waar veel homoseksuele mannen kwamen.Ik bedoelde de RIVM site.
Ik weet ook nu nog steeds niet in hoeverre het nou echt vooral een homoscene ziekte was (is?). AIDS werd uiteindelijk ook een ziekte van iedereen, en apenpokken kan ook via kleding en huidcontact overgebracht worden, itt AIDS. Dat iedereen zich er dan zorgen om maakt is dan sowieso best begrijpelijk.
Zelfs arme hondjes konden per slot van rekening het krijgen... onder verdachte omstandigheden al zeg ik het zelf..
![]()
![]()
Jij denkt dat alle vaste lezers hier 'wappie' zijn en alle conspiracy's die rondgaan geloven?quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:42 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Dus je mag iedereen uitschelden die nog niet in het topic mee reageert, maar niet de vaste lezers confronteren met een algemeen geaccepteerde term voor hun gedachtegoed.
Echo echo echo
Want wat is een 'wappie' voor jou dan?To BG or not to BG!![]()
-Knip-quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 11:56 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Jij denkt dat alle vaste lezers hier 'wappie' zijn en alle conspiracy's die rondgaan geloven?
Want wat is een 'wappie' voor jou dan?![]()
Kun je niet eens normaal antwoord geven?quote:
Je komt nogal agressief over en daarbij iedereen over een kam scherend.
Waarom?To BG or not to BG!![]()
Ik blijft bijzonder vinden hoe volwassen mensen zo gretig een woordje hanteren (en blijkbaar nog bedacht hebben ook) van niveau kleuterschool en zichzelf dan ook nog mentaal superieur durven te voelen. Je verliest spontaan hoop voor de mensheid.![]()
Gelukkig zitten hier ook nog zat fatsoenlijke users waar je wel op een normale manier mee van gedachten wisselen kanquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 14:56 schreef yinxs het volgende:
Ik blijft bijzonder vinden hoe volwassen mensen zo gretig een woordje hanteren (en blijkbaar nog bedacht hebben ook) van niveau kleuterschool en zichzelf dan ook nog mentaal superieur durven te voelen. Je verliest spontaan hoop voor de mensheid.![]()
![]()
Ja, gelukkig wel. Blijft bijzonder hoe ze hier komen en hun mening over wappies en nepnieuws verkondigen. En over bronnen drammen maar daardoor laten zien dat ze niet weten wat bnw inhoud.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 17:25 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Gelukkig zitten hier ook nog zat fatsoenlijke users waar je wel op een normale manier mee van gedachten wisselen kanTo BG or not to BG!![]()
Beste is om stoorzenders te negeren. Back on topic ...
quote:My name is Tyson Illingworth, and I am an award winning, international DJ, composer, songwriter, and sound designer. The music industry and my fans know me by my artist’s name ‘TYDI’, and I have been a musician/composer for 20 years, and I’m only 35. Music is one of the most important and powerful things in my life and I am eternally grateful that I get to live my dream. I wake up every day excited about creating music for my millions of fans and clients around the world.
Never in my wildest dreams or more precisely my nightmares did I expect that I would find myself where I am today, instead of touring and being interviewed for my latest show, track or album, I am receiving daily media invitations to talk about my fight to regain my health after being injured and paralyzed by the Moderna vaccine.
It is important to know that I am pro-evidence-based science and thought the vaccine was safe for me. I believed whole heartedly that I was doing “the right thing” by getting vaccinated. I had complete faith and trust in my country’s (Australia) leadership and medical system – that is until I suffered a severe adverse reaction that left me helpless, paralyzed, and with no help from doctors or my government.
Before the pandemic hit, I lived in California for ten years, and like many others in 2021, I soon found my life came to a standstill and I had to move back to Australia. In October that same year I received my first vaccination. Within days I started to feel severe and unbearable shooting pain and paralysis in my hands and feet. I contacted a globally well-respected spinal surgeon for advice, and his reply scared me like nothing before: “This can only be evidence of a catastrophic Neurological failure”.
Shortly afterward, I was rushed to hospital where I stayed for 2 weeks. I was in disbelief and became depressed because I couldn’t believe the vaccine could do this to me, especially when we were all told it was safe and effective and if there was a reaction it would be minor. If this was not enough, whilst in hospital, I was under the care of a highly rude, and dismissive neurologist who repeatedly told me “There is no way this is the vaccine”. Over time my condition worsened; I asked the doctors at the hospital if I would ever walk ‘properly’ again, and they would not give me an answer because they were perplexed too. It was a surreal and lonely experience learning how to walk again, I had no one to turn to who could understand me and give me answers.
Before I was released from hospital the neurologist strongly advised me to get a second vaccine and said, “if you don’t get the second one, the first will be redundant.” I acted on the neurologist’s advice and ended up taking the second vaccine only a month after my first one, in hindsight I cannot believe I listened to her as I have always thought of myself as a critical thinker and instead, I took advice from a doctor who had no regard for my personal situation, she refused to listen to me and has been disingenuous.
Shortly after the second shot my injuries were further exacerbated and I was unable to move, my hands felt like they were on fire, and I struggled to get through the day. I was rushed to hospital once again, and I thought my life was over, there was no hope for me… Well, not just yet.
Tyson Illingworth: Vaccine damaged in AustraliaAls je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.![]()
Dit is wel een heftig verhaal, en dan is ie pas 35....quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 18:15 schreef controlaltdelete het volgende:
Beste is om stoorzenders te negeren. Back on topic ...
[..]
Tyson Illingworth: Vaccine damaged in Australia
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 18:15 schreef controlaltdelete het volgende:
It is important to know that I am pro-evidence-based science and thought the vaccine was safe for me. I believed whole heartedly that I was doing “the right thing” by getting vaccinated. I had complete faith and trust in my country’s (Australia) leadership and medical system – that is until I suffered a severe adverse reaction that left me helpless, paralyzed, and with no help from doctors or my government.Zondequote:It is important to know that I am pro-evidence-based science and thought the vaccine was safe for me. I believed whole heartedly that I was doing “the right thing” by getting vaccinated. I had complete faith and trust in my country’s (Australia) leadership and medical system – that is until I suffered a severe adverse reaction that left me helpless, paralyzed, and with no help from doctors or my government.Hij had beter zijn eigen advies kunnen nemen want zijn keuzes waren op basis van geloof en blind vertrouwen.
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS![]()
Que? waar hebben we het over?quote:Op zondag 30 oktober 2022 13:04 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]had alleen lylt moeten zijn ipv lyt. Sorry @:loveyoulongtime
Schakel pas net in hier.
Zie nu pasquote:Op zondag 30 oktober 2022 13:04 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]had alleen lylt moeten zijn ipv lyt. Sorry @:loveyoulongtime
no problem
![]()
Je zult en moet ook dit gaan eten ipv vlees."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Lijkt niet veel animo voor te zijn gezien de andere lege schappenquote:Op zondag 30 oktober 2022 20:40 schreef ludovico het volgende:
[ afbeelding ]
Je zult en moet ook dit gaan eten ipv vlees.
Was met Covid toch ook zo toen iedereen stom zat te hamsteren. (wat ik overigens nu wel weer aanraad maar meer prijstechnisch dan iets anders, als iemand dood gaat aan de honger is het de arme Afrikaan met weinig geld), maar dan gaan de prijzen wel omhoog).quote:Op zondag 30 oktober 2022 20:55 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Lijkt niet veel animo voor te zijn gezien de andere lege schappen
Al die schappen leeg, behalve fake vegan vlees, niemand moet die zooi. Klopt geen reet van dus."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Burger King maakt ook steeds radio reclame met "steeds meer mensen gaan vegan" Ja van 2 naar 4 is meer dus ze liegen nietquote:Op zondag 30 oktober 2022 20:57 schreef ludovico het volgende:
[..]
Was met Covid toch ook zo toen iedereen stom zat te hamsteren. (wat ik overigens nu wel weer aanraad maar meer prijstechnisch dan iets anders, als iemand dood gaat aan de honger is het de arme Afrikaan met weinig geld), maar dan gaan de prijzen wel omhoog).
Al die schappen leeg, behalve fake vegan vlees, niemand moet die zooi. Klopt geen reet van dus.![]()
Ik ga het niet doen i.i,g. En prima als mensen het wel doen, heb ik ook geen probleem mee.
Maar nu eerst Formule 1! lekker brandstof stoken.Lach met een schone bips![]()
Ik wil altijd liefst biologisch, onbespoten dus, en heb steeds meer keus, aanbod wordt steeds groter, wordt daar wel beetje blij van.
Ervan uitgaande dat het ook echt klopt en het echt biologisch is, het signaal is volgens mij wel dat steeds meer mensen dit willen.To BG or not to BG!![]()
Vandaar ook dat alles behalve Ahold en vrinden kapot moet, dan kunnen ze peer reviewed, expert approved bepalen wat het plebs wel en niet te eten krijgt.quote:Op zondag 30 oktober 2022 20:55 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Lijkt niet veel animo voor te zijn gezien de andere lege schappen![]()
dan zou ik het bij een boer weg halen en niet bij de supermarktquote:Op zondag 30 oktober 2022 21:01 schreef oppiedoppie het volgende:
Ik wil altijd liefst biologisch, onbespoten dus, en heb steeds meer keus, aanbod wordt steeds groter, wordt daar wel beetje blij van.
Ervan uitgaande dat het ook echt klopt en het echt biologisch is, het signaal is volgens mij wel dat steeds meer mensen dit willen.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Met de meuk uit de supermarkt worden mensen ook 100.quote:Op zondag 30 oktober 2022 21:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan zou ik het bij een boer weg halen en niet bij de supermarkt"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
als je vlees wilt eten wat wel kwaliteit en smaak heeftquote:Op zondag 30 oktober 2022 22:00 schreef ludovico het volgende:
[..]
Met de meuk uit de supermarkt worden mensen ook 100.
dan haal je het bij de slager of boer
als het je geeninteresseert bij de supermarkt
Luiheid dient mij.quote:Op zondag 30 oktober 2022 22:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
als je vlees wilt eten wat wel kwaliteit en smaak heeft
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Niet waar, ik heb ooit bij een vriend een XXL schitzel voorgeschoteld gekregen van de Jumbo en die smaakte best wel veel naar smaakstoffenquote:Op zondag 30 oktober 2022 22:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Was ook niet eens vies hoor. Maar zou het zelf niet kopen...
Back to F1
10.211 voorsprongquote:Op zondag 30 oktober 2022 22:07 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Niet waar, ik heb ooit bij een vriend een XXL schitzel voorgeschoteld gekregen van de Jumbo en die smaakte best wel veel naar smaakstoffenWas ook niet eens vies hoor. Maar zou het zelf niet kopen...
Back to F1Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Band Nieuw Wisselen. BNW"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
47 ronden met medium moet kunnenquote:Op zondag 30 oktober 2022 22:12 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gaat lastig worden, medium vs harde band. Ben benieuwd...
dan zit je op ronde 73
ze hoeven er maar 71
maar vraag me af of RB het zo ver laat komen
en OT maar weer
Ik zou zeggen binnen 4 rondes naar binnen halen voor softs en vol gas gevenquote:Op zondag 30 oktober 2022 22:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
47 ronden met medium moet kunnen
dan zit je op ronde 73
ze hoeven er maar 71
maar vraag me af of RB het zo ver laat komen
en OT maar weer![]()
En ja OTGo max vaxx!
Ik vind het wel brave new worlderig dat dat hele linkse woke gebeuren zo valt over die overname van Twitter door Musk.
Het is echt precies alles wat er helemaal mis is met de politieke leiding die we nu hebben, waarom stemmen zoveel mensen toch steeds op VVD en het clubje."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
dat zelfs brussel nu al op de achterste poten staat is toch ook een lachertjequote:Op zondag 30 oktober 2022 22:19 schreef ludovico het volgende:
Ik vind het wel brave new worlderig dat dat hele linkse woke gebeuren zo valt over die overname van Twitter door Musk.
Het is echt precies alles wat er helemaal mis is met de politieke leiding die we nu hebben, waarom stemmen zoveel mensen toch steeds op VVD en het clubje.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Als iedereen met ook maar een klein beetje kritiek op het WEF, BLM-gerelateerde rellen, chemische castratie van kinderen etc etc zonder pardon in de digitale goelag terecht komt moeten ze niet zeuren, immers privebedrijf en mag doen wat het wil ( Minor Attracted Persons aka pedofielen wel welkom, uiteraard ). Zodra de nieuwe eigenaar wat wil veranderen aan het beleid gaan ineens zelfs overheden zich ermee bemoeienquote:Op zondag 30 oktober 2022 22:19 schreef ludovico het volgende:
Het is echt precies alles wat er helemaal mis is met de politieke leiding die we nu hebben, waarom stemmen zoveel mensen toch steeds op VVD en het clubje.
Zouden sociale media dan toch meer invloed hebben dan men wil toegeven?![]()
Oh dat sowieso, they rule the world. Incl media overigens, te weinig eigenaren... Teveel hidden cash-flows is mijn vermoeden, oud geld... De democratie holt eigenlijk een soort van achteruit vanwege grotere verschillen in kapitaal, ieder jaar weer.quote:Op zondag 30 oktober 2022 22:32 schreef Grems het volgende:
[..]
Als iedereen met ook maar een klein beetje kritiek op het WEF, BLM-gerelateerde rellen, chemische castratie van kinderen etc etc zonder pardon in de digitale goelag terecht komt moeten ze niet zeuren, immers privebedrijf en mag doen wat het wil ( Minor Attracted Persons aka pedofielen wel welkom, uiteraard ). Zodra de nieuwe eigenaar wat wil veranderen aan het beleid gaan ineens zelfs overheden zich ermee bemoeien
Zouden sociale media dan toch meer invloed hebben dan men wil toegeven?
Heeft altijd tot revoluties geleid enzo.
Eigenlijk wel een grappige combie van mij ik ben een rechtse knakker maar vind basisinkomen en veel flinkere belastingen op extreme vermogens geheel terecht."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Zelfde hierquote:Op zondag 30 oktober 2022 22:41 schreef ludovico het volgende:
Eigenlijk wel een grappige combie van mij ik ben een rechtse knakker maar vind basisinkomen en veel flinkere belastingen op extreme vermogens geheel terecht.Alleen gaat dat nooit gebeuren want jij weet ook waarom
Politiek en in de zakken van de Elite zitten.
Enne MAX![]()
![]()
Tjah tjah..quote:Op zondag 30 oktober 2022 22:45 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zelfde hierAlleen gaat dat nooit gebeuren want jij weet ook waarom
Politiek en in de zakken van de Elite zitten.
Enne MAX![]()
![]()
Ik zou het ook niet goed doen in de politiek................ denk ik."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
![]()
Beste politicus van het hele zooitje."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Het valt niet mee he dat mensen die graag plant-based eten ook een deel van het schap krijgen? En waar staat dat jij dit moet eten i.p.v. vlees?quote:Op zondag 30 oktober 2022 20:40 schreef ludovico het volgende:
[ afbeelding ]
Je zult en moet ook dit gaan eten ipv vlees.
En wat heeft dit trouwens met covid te maken?![]()
Het is ook allemaal lastig, jij bent denk ik nog stukje jonger dan ik. En ik zie hetzelfde in het "corporate" life zoals ze het noemen.. Maar jij komt er wel, je hebt een goed stuk hersens dat heb ik wel gelezen inmiddels.quote:Op zondag 30 oktober 2022 22:48 schreef ludovico het volgende:
[..]
Tjah tjah..
Ik zou het ook niet goed doen in de politiek................ denk ik.Lach met een schone bips![]()
quote:Op zondag 30 oktober 2022 22:54 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Het valt niet mee he dat mensen die graag plant-based eten ook een deel van het schap krijgen. En waar staat dat jij dit moet eten i.p.v. vlees?
En wat heeft dit trouwens met covid te maken?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Dit heeft een beetje te maken met hoe sommige mensen denken dat Covid gebruikt is om ons een bepaalde richting op te duwenquote:Op zondag 30 oktober 2022 22:54 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Het valt niet mee he dat mensen die graag plant-based eten ook een deel van het schap krijgen. En waar staat dat jij dit moet eten i.p.v. vlees?
En wat heeft dit trouwens met covid te maken?Zie het grote plaatje verhaal.
En ook ik ben het niet met alles eens, of kan erin meegaan. Maar ik geloof wel dat Covid een beetje een tool is die gebruikt is.Lach met een schone bips![]()
Tis wel enigszins lastig, alle maatschappelijk invloedrijke organisaties gaan vuistdiep in de SDG (social development goals). Ben enige mate op de hoede (maar deel veel te veel natuurlijk) dat de tolerantie naar bepaalde meningen wat laag wordt.quote:Op zondag 30 oktober 2022 22:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Het is ook allemaal lastig, jij bent denk ik nog stukje jonger dan ik. En ik zie hetzelfde in het "corporate" life zoals ze het noemen.. Maar jij komt er wel, je hebt een goed stuk hersens dat heb ik wel gelezen inmiddels.
Maar dat maakt het wel allemaal minder leuk want je censureert jezelf een beetje.
Maarja, opzicht, het identificeren is wel makkelijk, als ze geen handen schudden weet je dat je op moet passen."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Vanwege het collectief natuurlijk ( het klimaat ). Die gifpil is men al jaren aan het voorbereiden.quote:Op zondag 30 oktober 2022 22:54 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Het valt niet mee he dat mensen die graag plant-based eten ook een deel van het schap krijgen? En waar staat dat jij dit moet eten i.p.v. vlees?
En wat heeft dit trouwens met covid te maken?
Bij covid hebben we geen absurde drang gezien om zelfs de allerlaatste zaadcel te "vaccineren" in belang van het collectief?![]()
Ik snap je wel, enige advies wat ik je kan meegeven is kijk om je heen. En als het jou goed gaat denk aan een ander. Zo kunnen we ook als mensen weer bij elkaar komen.quote:Op zondag 30 oktober 2022 22:59 schreef ludovico het volgende:
[..]
Tis wel enigszins lastig, alle maatschappelijk invloedrijke organisaties gaan vuistdiep in de SDG (social development goals). Ben enige mate op de hoede (maar deel veel te veel natuurlijk) dat de tolerantie naar bepaalde meningen wat laag wordt.
Maar dat maakt het wel allemaal minder leuk want je censureert jezelf een beetje.
Maarja, opzicht, het identificeren is wel makkelijk, als ze geen handen schudden weet je dat je op moet passen.
Dat is ook wat ik doe, en als we dat allemaal zouden doen...... No need to explain.
Maar goed, nogmaals jij komt er welGoed stuk hersens dat niet alleen aan zichzelf denkt. En dat ga ik nu wel doen, ff naar de snackbar. My guilty pleasure. Broodje frikandel na F1 race
![]()
Is ook maar goed dat ik geen frituur pan in huis heb.Lach met een schone bips![]()
Slijmbalquote:Op zondag 30 oktober 2022 22:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Het is ook allemaal lastig, jij bent denk ik nog stukje jonger dan ik. En ik zie hetzelfde in het "corporate" life zoals ze het noemen.. Maar jij komt er wel, je hebt een goed stuk hersens dat heb ik wel gelezen inmiddels.
Objectieve journalistiek dames en heren? Denkt u dat?quote:Linkse Lula wint van rechtse Bolsonaro en keert terug als president van Brazilië
De linkse Lula da Silva keert terug als president van Brazilië. Zondag won hij de presidentsverkiezingen. Halverwege de Braziliaanse avond, met 98 procent van de stemmen geteld, bleek 50,75 procent van de kiezers voor Lula, tegenover 49,25 procent voor de extreem-rechtse zittende president Jair Bolsonaro.
De krant zegt mij dat Jair Bolsonaro extreem-rechts is, maar vertelt mij niet waarom."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Ja de groenten en aardappelen haal ik bij de boer maar die heeft lang niet alles.quote:Op zondag 30 oktober 2022 21:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan zou ik het bij een boer weg halen en niet bij de supermarktTo BG or not to BG!![]()
Geen boeren markten bij jou in de buurt ? Dat is ook steeds meer in opkomstquote:Op maandag 31 oktober 2022 10:06 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Ja de groenten en aardappelen haal ik bij de boer maar die heeft lang niet alles.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Wel boer met een eigen winkeltje op loopafstand maar die is goedkoop met groenten en erpels maar vrij duur met de overige producten vergeleken met de supermarkt. Zoals soep en pasta's en kaas is hier bijna 2 maal zo duur. Voor nood ga ik er wel heen, mag het ook zelf pakken en opschrijven als de winkel dicht is dus ik kan altijd halen als ik tekort kom. Lekker makkelijk dus.quote:Op maandag 31 oktober 2022 10:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Geen boeren markten bij jou in de buurt ? Dat is ook steeds meer in opkomst
Boerenmarkten heb ik nog nooit van gehoord zelfs
To BG or not to BG!![]()
Giorgia Meloni houdt haar belofte aan ongevaccineerden: weer aangenomen in de zorg, boetes geannuleerdBlij dat ik mijn rug recht gehouden heb, beetje bij beetje gaat het de goede kant op. Ik ken overigens geen enkele ongevaccineerde die spijt heeft dat hij/zij niet gevaccineerd is, andersom kom je het wel al vaker tegen met name nu er steeds meer boven water komt.quote:Er is heus het één en ander aan te merken op Meloni. Nou ja, eigenlijk vooral wat betreft haar Oekraïnestandpunt. Op heel veel andere punten doet ze het prima en is ze een echte aanwinst voor Europa - en zéker voor haar land.
Nu ze aan de macht is doet Meloni heel snel wat ze beloofd heeft. Ongevaccineerde zorgmedewerkers worden weer aangenomen.
Dat is al een enorme stap vooruit, natuurlijk, maar Meloni is nog niet klaar. Want ze heeft alle Italiaanse 50-plussers die zich weigerden te laten 'vaccineren' (met een 'vaccin' dat je niet adequaat beschermt tegen besmetting, en dat ook niet voorkomt dat je anderen ziek kunt maken als je corona hebt) laten weten dat hun boetes - die ze daar automatisch kregen - ongedaan maakt.
Daarnaast laat de nieuwe rechtse regering weten dat het niet langer 'coronacijfers' dagelijks bekendmaakt. Dat kan voortaan wekelijks wel. Want: het is tijd om terug te gaan naar de normale tijd. Al dat gedoe met corona is zwaar overtrokken. Klaar met die ongein.Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.![]()
Enig idee waar het vlees van de gemiddelde slager vandaan komt? Uit dezelfde bio-industrie als waar de supermarkten het vandaan halen.quote:Op zondag 30 oktober 2022 22:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
De S staat voor sustainable, niet voor social.quote:Op zondag 30 oktober 2022 22:59 schreef ludovico het volgende:
[..]
Tis wel enigszins lastig, alle maatschappelijk invloedrijke organisaties gaan vuistdiep in de SDG (social development goals). Ben enige mate op de hoede (maar deel veel te veel natuurlijk) dat de tolerantie naar bepaalde meningen wat laag wordt.
Maarja, opzicht, het identificeren is wel makkelijk, als ze geen handen schudden weet je dat je op moet passen.![]()
Hier netzo, niemand die spijt heeft. Ken er eentje die flink ziek is geweest, maand wel, en de haar is enorm uitgevallen. Maar ook die heeft geen spijt.quote:Op maandag 31 oktober 2022 11:07 schreef controlaltdelete het volgende:
Giorgia Meloni houdt haar belofte aan ongevaccineerden: weer aangenomen in de zorg, boetes geannuleerd
[..]
Blij dat ik mijn rug recht gehouden heb, beetje bij beetje gaat het de goede kant op. Ik ken overigens geen enkele ongevaccineerde die spijt heeft dat hij/zij niet gevaccineerd is, andersom kom je het wel al vaker tegen met name nu er steeds meer boven water komt.
De meeste gevaccineerden denken gewoon 'baat het niet, schaadt het niet' en hebben daardoor geen spijt.To BG or not to BG!![]()
Haal ESG even erdoorheen.quote:Op maandag 31 oktober 2022 11:19 schreef SjonShitcoin het volgende:
[..]
Enig idee waar het vlees van de gemiddelde slager vandaan komt? Uit dezelfde bio-industrie als waar de supermarkten het vandaan halen.
[..]
De S staat voor sustainable, niet voor social.
Environmental social governance.
Maar je hebt gelijk."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Het klimaat is een grote troefkaart, daar zijn ze al volop mee bezig, genoeg mensen die daar al in meegaan. Voor het redden van het klimaat moeten ze/we ons vanalles gaan ontzeggen samen met de oorlog ontstaan daardoor prijsstijgingen en schaarste.quote:Op maandag 31 oktober 2022 13:41 schreef Bananenbennie het volgende:
En de vaccinatiecampagne en het tweespalt zaaien door de media gaat ondertussen maar door. Bizar.Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.![]()
![]()
je kunt natuurlijk ook verbieden om zaken uit te zoekenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Zo voorspelbaar ook. Mag wel klaar zijn met ze.quote:"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Zolang je het met een VPN alsnog kunt lezen en Brandon memes kunt bezigen is er niets aan de hand.quote:Op maandag 31 oktober 2022 20:04 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
je kunt natuurlijk ook verbieden om zaken uit te zoeken
Behalve in Rusland, dan is het keiharde dictatuur.![]()
Behalve de energie kosten merk ik nog best weinig, maar kom eigenlijk alleen maar in de supermarkt voor bier tegenwoordigquote:Op maandag 31 oktober 2022 18:33 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Het klimaat is een grote troefkaart, daar zijn ze al volop mee bezig, genoeg mensen die daar al in meegaan. Voor het redden van het klimaat moeten ze/we ons vanalles gaan ontzeggen samen met de oorlog ontstaan daardoor prijsstijgingen en schaarste.(en dat haal ik zelfs nog meestal in Duitsland vanwege de prijs.) Mijn alledaags eten komt gewoon direct van boerderijen in de buurt hier, zelfs gewoon echte verse melk haal ik op de terugweg van mijn werk direct bij de boer. Vlees bij boerderij van vriend, die hebben ook een winkel op het bedrijf met hun eigen vlees en producten van andere boeren in de regio die ook bio boeren zeg maar. En dan kom ik nog langs een bio groente en fruit winkel. Maar ik kan me heel goed voorstellen dat het in andere regio's in NL een stuk lastiger is, zeker in de steden.
https://www.help.senate.g(...)_covid-19_102722.pdf
"Nearly three years after the COVID-19 pandemic began, substantial evidence demonstrating that
the COVID-19 pandemic was the result of a research-related incident has emerged. A research-related
incident is consistent with the early epidemiology showing rapid spread of the virus in Wuhan, with the
earliest calls for assistance being located in the near the WIV’s original campus in central Wuhan.207 It also
explains the low genetic diversity of the earliest known SARS-CoV-2 human infections in Wuhan, because
the likely index case, would be an infected researcher, is the likely primary source of the virus in Wuhan.208
A research-related incident also explains the failure to find an intermediate host as well as the failure to
find any animal infections pre-dating human COVID-19 cases.20"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Misschien hebben ze ook in DLD eerst de oude voorraad tegen een virus dat niet meer rondgaat opgemaakt bij de ouderen en zwakkeren net als in NL?quote:
Blijft vreemd waarom dit gedaan is.Lach met een schone bips![]()
In dit topic of het vorige staat ook een onderzoekje dat het eigenlijk geen bal uitmaakt welke je neemt .. beiden werken niet of nauwelijksquote:Op maandag 31 oktober 2022 21:56 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Misschien hebben ze ook in DLD eerst de oude voorraad tegen een virus dat niet meer rondgaat opgemaakt bij de ouderen en zwakkeren net als in NL?
Blijft vreemd waarom dit gedaan is.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dat denk ik ook. en het klimaat geneuzel word ook gebruikt voor hun agendaquote:Maar ik geloof wel dat Covid een beetje een tool is die gebruikt is.Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!![]()
https://danielvdtuin.subs(...)ispatienten-sep-2022
RIVM: 84 procent coronapatiënten is nu volledig gevaccineerd, meer dan 40 procent kreeg herhaalprik
Van de 785 coronapatiënten tussen 23 augustus en 18 september was 84 procent volledig gevaccineerd, 69 procent was ook geboost en 40 procent had ook een herhaalprik tot zich genomen.
even het hele artikel lezen is een aanraderThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Heks Kaag voert de agenda uit van ome schwab. het is gewoon raar dat ze zomaar van alles kunnen invoeren en dat het grote deel van de bevolking dit pikt.quote:
Is die permanente corona wet al ingevoerd?
hier ff een plaatje van onze heks:
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!![]()
even op zoek naar een andere TT
deze kan echt nietThinking is difficult, that’s why most people judge
Forum Opties Forumhop: Hop naar: