Denk dat nog even tijd hebben om eten klaar te makenquote:
Hij lijkt wel fitter dan gisteren.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 17:35 schreef puzziepie het volgende:
Berend zou vandaag door de huisarts onderzocht worden , ik ben benieuwd wat daar uitkomt.
Jeffrey deed het slim om zo meningen uit te lokken wat weer informatie is en Alicia had het niet doorquote:Op donderdag 27 oktober 2022 17:29 schreef puzziepie het volgende:
Alies wil Wanda bij hun op de kamer , of Ruben. Wendy niet
Daar ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op donderdag 27 oktober 2022 17:35 schreef puzziepie het volgende:
Berend zou vandaag door de huisarts onderzocht worden , ik ben benieuwd wat daar uitkomt.
De groente gaat zijn ding doen.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 17:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hij lijkt wel fitter dan gisteren.
quote:Op donderdag 27 oktober 2022 17:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hij lijkt wel fitter dan gisteren.
Hij heeft gisteren 1 appel op.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 17:35 schreef freaky40 het volgende:
[..]
De groente gaat zijn ding doen.
Berend is een jank wijfquote:Op donderdag 27 oktober 2022 17:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]hopelijk gaat hij de goede kant op
Groente eten ze sowieso wel tochquote:Op donderdag 27 oktober 2022 17:35 schreef freaky40 het volgende:
[..]
De groente gaat zijn ding doen.
Ja, er zat bloemkool bij de boodschappen zag ik. Dus topquote:Op donderdag 27 oktober 2022 17:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]hopelijk gaat hij de goede kant op
Vanmorgen in bij de douches ging Martin douchen.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 17:33 schreef spapaars het volgende:
Dit is de regie ontgaan, anders hadden we wel een ingreep gezien.
[ afbeelding ]
Te weinigquote:Op donderdag 27 oktober 2022 17:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Groente eten ze sowieso wel toch
Ik zag het andersquote:Op donderdag 27 oktober 2022 17:35 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Jeffrey deed het slim om zo meningen uit te lokken wat weer informatie is en Alicia had het niet door
Gaat dat veranderen als 1 van de drie manager gaat worden?quote:
Er gebeurt zoveel in dat gifje , wat bedoel je en waar moeten we op letten ?quote:Op donderdag 27 oktober 2022 17:33 schreef spapaars het volgende:
Dit is de regie ontgaan, anders hadden we wel een ingreep gezien.
[ afbeelding ]
Dacht ik ook. Nu een jankwijfquote:
vraag ik me ook af.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 17:39 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gaat dat veranderen als 1 van de drie manager gaat worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |