10 uur 's avonds?quote:Op donderdag 27 oktober 2022 13:01 schreef Nattekat het volgende:
De kwalificatie op een normele tijd
Beter dan middernacht omdat ze bang zijn dat er anders niemand voor een concertje blijft.quote:
Ik vond het wel gezellig eigenlijk afgelopen weekend. Lekker nachtbraken met z'n allen.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 13:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Beter dan middernacht omdat ze bang zijn dat er anders niemand voor een concertje blijft.
Kan nu ook toch?quote:Op donderdag 27 oktober 2022 13:08 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik vond het wel gezellig eigenlijk afgelopen weekend. Lekker nachtbraken met z'n allen.
jij was toch een avondmensquote:Op donderdag 27 oktober 2022 13:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Beter dan middernacht omdat ze bang zijn dat er anders niemand voor een concertje blijft.
Mja, het probleem is dat ik ook om 9:00 op kantoor moet zijn en eigenlijk gedurende de week een slaaptekort opbouw waardoor ik rond middernacht toch echt al behoorlijk lig te knikkebollenquote:
Als ie ze alle drie wint, verbreekt hij het absolute record van Schumacheerquote:Op donderdag 27 oktober 2022 14:23 schreef Red_85 het volgende:
Check die 'Verstappen''s even in de OP..
Niet. Normaal. Meer.
Jammer van de kwali in Singapore, anders had hij dit weekend het record van Vettel kunnen evenaren.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 14:23 schreef Red_85 het volgende:
Niet. Normaal. Meer.
Gewoon elke race 10 seconden pitstop.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 14:36 schreef 4-elements het volgende:
Hoop eigenlijk voor de spanning dat iemand anders wint. Of dat hij weer vanaf een lage startplaats moet vertrekken om het spannend te maken.
ah het Jan de Rooy idee. die kreeg standaard altijd een ronde achterstand in de nk rallycross omdat hij een Chevy v8 in zijn dafje had gelepeldquote:Op donderdag 27 oktober 2022 14:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gewoon elke race 10 seconden pitstop.
Neenquote:Op donderdag 27 oktober 2022 15:36 schreef Sabata het volgende:
[..]
ah het Jan de Rooy idee. die kreeg standaard altijd een ronde achterstand in de nk rallycross omdat hij een Chevy v8 in zijn dafje had gelepeld
Dat zou een hele interessante race zijn dan.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 15:42 schreef PS. het volgende:
Ik heb zo het gevoel dat een Duitser gaat winnen.
Dat klopt. Maar heb nu wel een TVPtjequote:Op donderdag 27 oktober 2022 15:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat zou een hele interessante race zijn dan.
Was het niet na Oostenrijk dat Binotto zei dat hij niet zou weten waarom Ferrari vanaf dat moment niet alle races zou kunnen winnen?quote:Op donderdag 27 oktober 2022 14:23 schreef Red_85 het volgende:
Niet. Normaal. Meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |