In Maart weer op 2.20.quote:Op maandag 7 november 2022 10:57 schreef Tjoent het volgende:
Bijna 5% in de plus![]()
@:ludovico : bel de krant, we lopen binnenohnee wacht...
14ct interim. Volgende ronde weer........quote:Op maandag 7 november 2022 11:10 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Voor Q4 worden er sowieso goede cijfers verwacht.
Keren ze wel weer dividend uit denk je?
Door wie?quote:Op maandag 7 november 2022 11:10 schreef Tjoent het volgende:
Voor Q4 worden er sowieso goede cijfers verwacht.
Door PostNL zelfquote:Op maandag 7 november 2022 14:03 schreef ludovico het volgende:
[..]
Door wie?
Wat mij al 4 jaar opvalt is dat men Q3 overschat en Q4 onderschat.
Meer dan 100% meer omzet bevatten mensen niet.
Nu zal dat nog extremer zijn vanwege inflatie en kerst.
Ah, linkje? Dat delen ze zelf?quote:
Geven ze zelf aan idd.quote:
Niks gelogen.quote:Op maandag 7 november 2022 16:36 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Geven ze zelf aan idd.
https://www.telegraaf.nl/(...)orgt-post-nl-verlies
Daarbij wordt wel rekening gehouden met een sterk vierde kwartaal, als gevolg van de feestdagen. „Op piekdagen staan we klaar om twee keer zoveel pakketten te bezorgen dan op een gewone dag. En natuurlijk verwachten we weer talloze kerst- en nieuwjaarskaarten te bezorgen. Het vierde kwartaal wordt het sterkste kwartaal van het jaar en levert de belangrijkste bijdrage aan ons totaalresultaat in 2022”, aldus Verhagen.
+4% hier ondanks PostNL, maar dankzij o.a. overexposure in ASML.quote:Op donderdag 10 november 2022 17:34 schreef Faraday01 het volgende:
2 procent maar voor mijn degiro portefeuille. Shell, ahold en postnl doen vandaag niet mee met het feestje.
Hier 9% plus op Asml. De rest gaat ook wel lekker. Totaal sta ik ook weer positief.quote:
Budbee en Red je Pakketje failliet, gok ik.quote:Op vrijdag 11 november 2022 10:35 schreef recursief het volgende:
Waarom jakkert PostNL opeens met 7% omhoog?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |