Da’s mijn gedachte ook. Ze zou in 2020 al intern zijn gekozen en ze zal nu wel weer een nieuw lied hebben dat goed genoeg gevonden is.quote:Op maandag 14 november 2022 14:24 schreef TheVulture het volgende:
Ik gok dat ze al iemand hebben en dat diegene luistert naar de naam Dani Im
Dat zou ik eerlijk gezegd ook jammer vinden. Buiten dat ik niet geloof dat zij haar resultaat kan overtreffen, is Australië een veel veelzijdiger land qua muziekindustrie en geloof ik niet dat zij het echt nodig hebben om tijdens hun achtste deelname al een artiest te laten terugkeren…quote:Op maandag 14 november 2022 14:24 schreef TheVulture het volgende:
Op zich eens, maar in Australië zal er toch ook een zekere druk liggen na de doorgaans vrij matige televotingscores in de jaren na Dami.quote:Op maandag 14 november 2022 17:33 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dat zou ik eerlijk gezegd ook jammer vinden. Buiten dat ik niet geloof dat zij haar resultaat kan overtreffen, is Australië een veel veelzijdiger land qua muziekindustrie en geloof ik niet dat zij het echt nodig hebben om tijdens hun achtste deelname al een artiest te laten terugkeren…
Ze heeft alleen geen platenmaatschappij meer.quote:Op maandag 14 november 2022 14:24 schreef TheVulture het volgende:
Tussen de namen die we weten lijken in ieder geval niet heel veel van de usual suspects te zitten volgens mij? Wat meer focus op nieuwe namen is wel leuk.quote:
Bij Eesti Laul vroegen ze dit jaar of hij daar volgend jaar mee zou doen (hij zat in de green room als backing van Stig Rasta), toen deed hij verdacht. Maar hij doet dus toch hier weer mee. Ben benieuwd of hij weer een songtitel heeft met een weer referentie. @Cee heeft ooit een hele compilatie gemaakt met al zijn songtitels ik denk 2-3 jaar terug. Paar maand terug heeft dit uitgebrachtquote:Op dinsdag 15 november 2022 13:08 schreef TheVulture het volgende:
Victor Crone hoeft dan weer niet nog een keer
Omdat ze de ruime winnaar van hun eigen televote niet naar Eurovisie sturenquote:Op maandag 14 november 2022 17:51 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Op zich eens, maar in Australië zal er toch ook een zekere druk liggen na de doorgaans vrij matige televotingscores in de jaren na Dami.
2 - 9 - 131 - 0 - 2
Alleen de heksen op de stokken pakten meer dan 10 punten dus.
Inmiddels mogen we Tom Dice, Alfred García, Cláudia Pascoal en Victor Crone op het lijst zetten van eventuele terugkomersquote:Op zondag 31 juli 2022 16:37 schreef NailQueen het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd welke oude bekenden weer terugkomen. Valentina Monetta? Benjamin Ingrosso? Keiino?![]()
(Om maar een paar voorbeelden te noemen)
En misschien Ulrikke niet te vergeten!quote:Op dinsdag 15 november 2022 19:54 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Inmiddels mogen we Tom Dice, Alfred García, Cláudia Pascoal en Victor Crone op het lijst zetten van eventuele terugkomers(En wie weet toch Keiino)
quote:Op dinsdag 15 november 2022 22:28 schreef molloot200 het volgende:
Naast Jaguar Jonze en Dami Im zijn ook oud Aus Decides-deelnemers Sheppard en Voyager geïnteresseerd in een interne selectie voor Australië tijdens Eurovisie 2023!
https://www.aussievision.(...)a-at-eurovision-2023
Dit had wél een televotescore van boven de 10 gehad, daar ben ik van overtuigdquote:Op dinsdag 15 november 2022 22:34 schreef Momo het volgende:
[..]
Dit was een briljante song in vergelijking met het goed gezongen niemendalletje dat gewonnen heeft, Australische publiek had ook anders beslist, bring back Voyager.
Grote kans dat Diodato en Francesco Gabbani ook een comeback maken. Maar dit zijn nog geruchten.quote:Op dinsdag 15 november 2022 22:13 schreef molloot200 het volgende:
[..]
En misschien Ulrikke niet te vergeten!
En er waren al zo weinig rocknummers. Dit had sowieso meer dan 2 punten van het publiek gekregen.quote:Op dinsdag 15 november 2022 22:34 schreef Momo het volgende:
[..]
Dit was een briljante song in vergelijking met het goed gezongen niemendalletje dat gewonnen heeft, Australische publiek had ook anders beslist, bring back Voyager.
Er hoeft natuurlijk niet perse een rocknummer te gaan omdat het rock is. Ook daar heb je goede en mindere nummers, maar Dreamer was een echt goede track en die hadden zeker meer televote punten gekregen. Australië gaat wel echt voor jurynummers elke keer.quote:Op dinsdag 15 november 2022 22:49 schreef NailQueen het volgende:
[..]
En er waren al zo weinig rocknummers. Dit had sowieso meer dan 2 punten van het publiek gekregen.
Dit had goed in het straatje gepast met "Rock 'N Roll never dies" en dan ook echt op een goede manier.quote:Op dinsdag 15 november 2022 22:50 schreef Momo het volgende:
[..]
Er hoeft natuurlijk niet perse een rocknummer te gaan omdat het rock is. Ook daar heb je goede en mindere nummers, maar Dreamer was een echt goede track en die hadden zeker meer televote punten gekregen. Australië gaat wel echt voor jurynummers elke keer.
Nog steeds zo raar dat ze de dag van te voren aan gingen passen hoe de stemmen verdeeld zouden worden.quote:Op dinsdag 15 november 2022 22:34 schreef Momo het volgende:
[..]
Moet ze eerst Melfest winnen, en naar wat ik heb begrepen is haar populariteit in Zweden niet meer wat het ooit geweest is.quote:Op donderdag 17 november 2022 16:22 schreef Nexum het volgende:
Loreen is terug in Melfest met dezelfde mensen achter Euphoria. De 2023 winnaar is binnenbrb Stockholm tickets boeken
Als het weer een masterpiece is ala Statements en het Zweedse publiek tankt het weer.quote:Op donderdag 17 november 2022 16:22 schreef Nexum het volgende:
Loreen is terug in Melfest met dezelfde mensen achter Euphoria. De 2023 winnaar is binnenbrb Stockholm tickets boeken
Ohhhhhh super leuk dat ze terug isquote:Op donderdag 17 november 2022 16:22 schreef Nexum het volgende:
Thomas G:son heeft sindsdien een miljoen nummers geschreven die allemaal zijn geflopt.quote:Op donderdag 17 november 2022 16:22 schreef Nexum het volgende:
Geldt dat ook voor artiesten die je zelf heel tof vindt?quote:Op vrijdag 18 november 2022 09:27 schreef molloot200 het volgende:
Ja, ik weet niet. Ik heb het niet zo op de terugkerende namen puur om de naam. Als we nu straks weer met Keiino, Loreen en Dami Im zitten puur omdat ze ooit veel votes hebben gewonnen (jury en/of televote), en niet om het nummer (dus er betere nummers in de voorronde zaten), ben ik ook niet heel gelukkig eigenlijk… zie ik liever nieuwere namen met betere nummers.
Minder inderdaad, uiteraardquote:Op vrijdag 18 november 2022 12:34 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Geldt dat ook voor artiesten die je zelf heel tof vindt?
MGP nummers mogen toch niet gereleased worden voor ze daadwerkelijk meedoen aan MGP zeg maar? Was in elk geval de andere jaren zo. Zou wel kunnen dat ze dit in hebben gestuurd bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 18 november 2022 13:33 schreef Momo het volgende:
Zou dit hun MGP nummer zijn?, precies 3 minuten lang
Een beetje respect voor the real winners graag.quote:Op vrijdag 18 november 2022 14:18 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Eurofans zien dit blijkbaar liever dan Duncan Laurence.
Ja, ik dacht ook dat ze geen nummers van te voren online kunnen hebben staan bij MGP, maar vond het wel toevallig precies 3 minuten en promoten van het nummer op een ESF event en duidelijke geruchten dat ze weer meedoen.quote:Op vrijdag 18 november 2022 14:19 schreef molloot200 het volgende:
[..]
MGP nummers mogen toch niet gereleased worden voor ze daadwerkelijk meedoen aan MGP zeg maar? Was in elk geval de andere jaren zo. Zou wel kunnen dat ze dit in hebben gestuurd bijvoorbeeld
Het wordt wel weer tijd voor zo'n pareltjequote:Op zaterdag 19 november 2022 13:43 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Wat als één van die songwriters Zeljko is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |