The Starlingsquote:Op donderdag 3 november 2022 12:55 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Vind iemand het leuk om een België topic aan te maken?
En die interne selectie werpt nou niet echt z’n vruchten af sinds 2019.quote:Op donderdag 3 november 2022 23:01 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Interne selectie weer voor Oostenrijk. Ze hadden voor het laatst een NSF in 2016 dacht ik.
Ik maak die meestal als we alle namen hebben.quote:Op vrijdag 4 november 2022 10:15 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Smash Into Pieces is wel een bekende act!
Iemand zin om een Melodifestivalen topic te maken gezien we al 6 namen hebben?
Is goed hoorquote:Op vrijdag 4 november 2022 10:30 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik maak die meestal als we alle namen hebben.
Ik snap niet dat, nu ze Spanje en VK het ook goed zien doen, gewoon verder gaan met dat waardeloze format van zequote:Op woensdag 9 november 2022 12:09 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Komen ze ooit weer van die laatste 3 plaatsen af?
Ze zullen wel denken:quote:Op woensdag 9 november 2022 12:15 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik snap niet dat, nu ze Spanje en VK het ook goed zien doen, gewoon verder gaan met dat waardeloze format van ze
Eigenlijk is dit ook altijd best wel veel van hetzelfde hequote:Op dinsdag 8 november 2022 11:31 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Italianen zijn zo gek op San Remo dat ze zelfs een lijst bijhouden met waarschijnlijkheid dat een artiest mee zal doen aan San Remo 2023. La Rappresentante di Lista lijkt al uitgesloten zo te zien (Hallo San Marino?). Francesca Michielin en Annalisa, Marco Mengoni is waarschijnlijk, Pinguini Tattici Nucleari en Francesco Gabbani is 50-50.
2021 is zo'n fantastisch jaar en dan komt dit tussendoor.quote:Op woensdag 9 november 2022 12:22 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ze zullen wel denken:
[ afbeelding ]
BARBARA TINOCOquote:Op woensdag 9 november 2022 16:41 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Twitter draadje
BÁRBARA TINOCO en CLÁUDIA PASCOAL zijn onder andere weer terug
quote:Op woensdag 9 november 2022 12:22 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ze zullen wel denken:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |