Je mag weerwoord op een ander vel doen. Maar dan heb je geen garantie dat het ooit gelezen wordt en in ieder geval gaat dat niet mee als er ooit externe bemiddeling nodig is.. Uiteraard teken je alleen voor gezien maar zo wordt dat vaak niet gezien.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:16 schreef Rudolf_Radwanski het volgende:
[..]
Als ze dat doen zijn ze mogelijk al een dossier aan het opbouwen om je kwijt te raken.
Als ze open en eerlijk zijn moet je jouw mening in het dossier kunnen zetten.
Minimaal wederwoord.
Zoniet zou ik alleen tekenen voor gezien of niet tekenen,
quote:ben zo skerr als wat zo veel chulden opgebouwd en mn uitkering net verlopen dat ik moet werken
Dat is dan toch feitelijk een functioneringsgesprek?quote:Op donderdag 27 oktober 2022 11:48 schreef sirdanilot het volgende:
Je hebt hier elke maand een 1 to 1 met je manager of je nou goed functioneert of niet.
Ik vind een functioneringsgesprek echt super officieel en eng klinken. Alsof mijn functioneren betwijfeld zou worden.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 11:57 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Dat is dan toch feitelijk een functioneringsgesprek?
Dwz even van buiten het werk kijken naar wat goed en wat fout gaat.
Er hoeft toch niets 'betwijfeld' te worden?quote:Op donderdag 27 oktober 2022 12:03 schreef sirdanilot het volgende:
Ik vind een functioneringsgesprek echt super officieel en eng klinken. Alsof mijn functioneren betwijfeld zou worden.
Vroeger heette het dan ook een veroordelings beoordelingsgesprekquote:Op donderdag 27 oktober 2022 12:03 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Ik vind een functioneringsgesprek echt super officieel en eng klinken. Alsof mijn functioneren betwijfeld zou worden.
Ik krijg nooit slechte feedback want daar zorg ik wel voor dat ik niet genaaid word. Als iemand mij gaat naaien dan krijgen ze dat op den duur ook terug
Ging je wel een trede automatisch omhoog, of bedoel je de jaarlijkse CAO verhoging, en moest je achter je trede aan?quote:Op donderdag 27 oktober 2022 12:01 schreef Jor_Dii het volgende:
Bij mijn vorige baan deden ze niet aan functioneringsgesprekken want dat vonden ze "te tijdrovend" (bedrijf met 80 werknemers). Daardoor moest je altijd zelf achter je loonsverhoging aan als je vond dat je daar - buiten je jaarlijkse loonsverhoging - wel aanspraak op maakte.
Wij werkten niet met tredesquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ging je wel een trede automatisch omhoog, of bedoel je de jaarlijkse CAO verhoging, en moest je achter je trede aan?
Gezien je algehele trends van je posts lijk je me typisch een persoon die in de categorie onbewust onbekwaam valt, als je dan ook nog niet openstaat voor kritiek of verbetering, dan is jouw kijk op een functioneringsgesprek logisch. Ik kan je dan ook nu al vertellen dat je dit overal zo gaat ervaren, in vrijwel elke post die je hier over maakt komen de woorden van: Loonslaaf naar voren.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 16:52 schreef corehype het volgende:
Nooit iets goeds van gehoord, dit soort kruisverhoor is gewoon gaslighting vanuit werkgevers' kant om de hardwerkende loonslaaf NOG harder te laten werken met een schuldgevoel en het zoveel mogelijk uit te knijpen
Gelukkig bestaat LinkedIN tegenwoordig en kan de Gen Z de boomer de vinger geven en wegwezen.
Echter, zijn er ook bedrijven die wel normaal kunnen zijn? Wat zijn jullie ervaringen bij een functioneringsgesprek?
Ruilen van werkplek? Dan ga ik je lekkere IT baantje inpikken en dan mag jij onder genot van vieze bouwkeetkoffie onder de aanwezigheid van mentaal imbecielen in de bouw werkenquote:Op zondag 30 oktober 2022 09:05 schreef raptorix het volgende:
[..]
Gezien je algehele trends van je posts lijk je me typisch een persoon die in de categorie onbewust onbekwaam valt, als je dan ook nog niet openstaat voor kritiek of verbetering, dan is jouw kijk op een functioneringsgesprek logisch. Ik kan je dan ook nu al vertellen dat je dit overal zo gaat ervaren, in vrijwel elke post die je hier over maakt komen de woorden van: Loonslaaf naar voren.
Misschien moet je eens bij je zelf na gaan waarom je een loonslaaf voelt, komt het wellicht omdat je overal lekker tegen aan loopt te schoppen zonder eens met een plan te komen hoe het beter kan?
Begrijp me goed hoor, ik ben hier echt niet om je de grond in te trappen, maar ik zou zelf eens wat meer naar je zelf kijken.
Ik heb jaren in de bouw gewerkt, weet daarom hoe slecht het is, maar het is wel aan jouw om je kwaliteiten te verbeteren.quote:Op zondag 30 oktober 2022 10:27 schreef corehype het volgende:
[..]
Ruilen van werkplek? Dan ga ik je lekkere IT baantje inpikken en dan mag jij onder genot van vieze bouwkeetkoffie onder de aanwezigheid van mentaal imbecielen in de bouw werken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |