IJsmuts op en verleidelijk kijken. Duh.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 21:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En die manier is...?
Ik vraag dit voor Senn
Dan maar even een ijsmuts kopenquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 21:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
IJsmuts op en verleidelijk kijken. Duh.
Denken dat wij oerhollandse boerenmeiden ook maar een schijn van kans op hebben met ijsmutsquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 21:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
IJsmuts op en verleidelijk kijken. Duh.
Jij hebt nog een beetje zweedsbuurmeisje looks jij maakt nog kans. Ben bereid mijn hele collectie te delen met jou als jij Barb scoortquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 21:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan maar even een ijsmuts kopen![]()
Voor Senn uiteraard
Het helpt als je dit erbij zegt:quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 21:20 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Denken dat wij oerhollandse boerenmeiden ook maar een schijn van kans op hebben met ijsmuts
Dealquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 21:21 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Jij hebt nog een beetje zweedsbuurmeisje looks jij maakt nog kans. Ben bereid mijn hele collectie te delen met jou als jij Barb scoort
quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 21:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het helpt als je dit erbij zegt:
haluaisitko kolmen ruokalajin illallisen ja lasin viiniä, snobini?
Zo danquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 21:21 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Jij hebt nog een beetje zweedsbuurmeisje looks jij maakt nog kans. Ben bereid mijn hele collectie te delen met jou als jij Barb scoort
Netjes. Ik kom niet verder dan perkele, maar denk niet dat je daar punten mee scoortquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 21:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 22:48 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Netjes. Ik kom niet verder dan perkele, maar denk niet dat je daar punten mee scoort
Goede tip. Hier smelt elke Fin van.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 21:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een man die ooit tijgerbalsem op zijn zak smeerdequote:
Mede-sportieveling-op-de-zaterdagochtend-boks.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 11:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Poh, dat was me een potje fijn boksen
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 11:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mede-sportieveling-op-de-zaterdagochtend-boks.
Hier ook 20 graden. Maar wel regenquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 14:24 schreef AirwiN het volgende:
20 graden. Ff een strandje pakken.[/Barb]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |