Diep? Das klote altijd in je handquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 17:15 schreef Tegan het volgende:
In mijn hand gesneden met een broodmes van kantoor.
Pics van je snee ruilen voor pics van mijn poesje?quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 17:15 schreef Tegan het volgende:
Ja, aanklagen die handel. Arbeidsongevalquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 17:15 schreef Tegan het volgende:
Gewoon behang van laten maken toch?quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 15:22 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Die van jou lijst ik altijd in. Ik was zo dichtbij en toch zo ver weg
Die van jou heb ik als diamond painting uit China besteld, die komt volgende week binnen!quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:09 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Gewoon behang van laten maken toch?
Van wie heb je nog geen dickpic in deze sc?quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:22 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Die van jou heb ik als diamond painting uit China besteld, die komt volgende week binnen!
Gaan jullie pics vergelijken?quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Van wie heb je nog geen dickpic in deze sc?
Barb niet, daarom spreek ik hem zo veel en like ik alles maar hij blijft hard to get. Gotta chatch en all!quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Van wie heb je nog geen dickpic in deze sc?
Voor boven de bank of wordt het een plekje op de plee?quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:22 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Die van jou heb ik als diamond painting uit China besteld, die komt volgende week binnen!
Aan t voeteneind van t bed natuurlijkquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:39 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Voor boven de bank of wordt het een plekje op de plee?
Ah ja. Maar verder van iedereen dus? Goed bezig hoor!quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:31 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Barb niet, daarom spreek ik hem zo veel en like ik alles maar hij blijft hard to get. Gotta chatch en all!
Totdat het bloeddequote:
Ok, jij eerst.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Pics van je snee ruilen voor pics van mijn poesje?
Tuurlijk meid!quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 20:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ah ja. Maar verder van iedereen dus? Goed bezig hoor!
Hopelijk geneest hij snelquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 20:13 schreef Tegan het volgende:
[..]
Totdat het bloedde. Maar het ergste is dat het op zo'n plek is die je de hele dag voelt/trekt
.
I feel hunted.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:31 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Barb niet, daarom spreek ik hem zo veel en like ik alles maar hij blijft hard to get. Gotta chatch en all!
So close and yet so far.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:31 schreef Senn88 het volgende:
[..]
En die manier is...?quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 20:59 schreef Barbusse het volgende:
Er is maar 1 manier om een pic van m'n dick te krijgen
quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 21:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En die manier is...?
Ik vraag dit voor Senn
quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 21:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En die manier is...?
Ik vraag dit voor Senn
Wat denk je zelf?quote:
IJsmuts op en verleidelijk kijken. Duh.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 21:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En die manier is...?
Ik vraag dit voor Senn
Dan maar even een ijsmuts kopenquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 21:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
IJsmuts op en verleidelijk kijken. Duh.
Denken dat wij oerhollandse boerenmeiden ook maar een schijn van kans op hebben met ijsmutsquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 21:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
IJsmuts op en verleidelijk kijken. Duh.
Jij hebt nog een beetje zweedsbuurmeisje looks jij maakt nog kans. Ben bereid mijn hele collectie te delen met jou als jij Barb scoortquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 21:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan maar even een ijsmuts kopen![]()
Voor Senn uiteraard
Het helpt als je dit erbij zegt:quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 21:20 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Denken dat wij oerhollandse boerenmeiden ook maar een schijn van kans op hebben met ijsmuts
Dealquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 21:21 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Jij hebt nog een beetje zweedsbuurmeisje looks jij maakt nog kans. Ben bereid mijn hele collectie te delen met jou als jij Barb scoort
quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 21:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het helpt als je dit erbij zegt:
haluaisitko kolmen ruokalajin illallisen ja lasin viiniä, snobini?
Zo danquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 21:21 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Jij hebt nog een beetje zweedsbuurmeisje looks jij maakt nog kans. Ben bereid mijn hele collectie te delen met jou als jij Barb scoort
Netjes. Ik kom niet verder dan perkele, maar denk niet dat je daar punten mee scoortquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 21:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 22:48 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Netjes. Ik kom niet verder dan perkele, maar denk niet dat je daar punten mee scoort
Goede tip. Hier smelt elke Fin van.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 21:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een man die ooit tijgerbalsem op zijn zak smeerdequote:
Mede-sportieveling-op-de-zaterdagochtend-boks.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 11:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Poh, dat was me een potje fijn boksen
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 11:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mede-sportieveling-op-de-zaterdagochtend-boks.
Hier ook 20 graden. Maar wel regenquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 14:24 schreef AirwiN het volgende:
20 graden. Ff een strandje pakken.[/Barb]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |