Foto graag.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:16 schreef AirwiN het volgende:
Ik word helemaal blij als ik zie hoe mijn kittens bovenop elkaar liggen te slapen.
Zie appquote:
Dat is zooo schattig iddquote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:16 schreef AirwiN het volgende:
Ik word helemaal blij als ik zie hoe mijn kittens bovenop elkaar liggen te slapen.
D'awwwquote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:16 schreef AirwiN het volgende:
Zo boosquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 01:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee ben aan het werkGa zelf slapen, het is kinderbedtijd
Nauwelijksquote:
Kom hier idd amperquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 01:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik jou hier zie geloof ik
het is inderdaad erg rustig voor de donderdagavondquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 02:04 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Kom hier idd amperweinig andere topics waar wat te beleven valt op dit moment
What a strange way to die voor die mugquote:
hij kwam er weer uit maar leuk vond ie het nietquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 02:12 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
What a strange way to die voor die mug![]()
Nog geen concrete plannen, en jij?quote:
kom net terug van 4 dagen Belgie dus overdag weinig plannen, wellicht ff kijken voor nieuwe tv, laatste vakantiedag rustig aan doenquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 02:18 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Nog geen concrete plannen, en jij?
Leuk gehad in België? En lijkt me best moeilijk en heftig om een dementerende ouder te hebbenquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 02:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kom net terug van 4 dagen Belgie dus overdag weinig plannen, wellicht ff kijken voor nieuwe tv, laatste vakantiedag rustig aan doen
's avonds junior 2 ophalen, die was met vrienden week op een camping
zaterdag maar ff ouwe demente moeder opzoeken, heb ik alweer 3 weken niet ontmoet
zondag geen plannen nog
waren toffe dagen, met z'n 3-en ipv z'n 4-en laatste tig jaren. Wel rustiger, zoonlief die er niet bij was is de (erg) drukke van de 2quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 02:40 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Leuk gehad in België? En lijkt me best moeilijk en heftig om een dementerende ouder te hebbenwens je alle sterkte van de wereld daarmee
![]()
Druk zaterdagje iig, zondag gewoon lekker op zn beloop laten
Net als met dick pics stuur je zoiets alleen op verzoek.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:57 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Heb al 100x gekeken staat er nie op
Alleen op verzoek?quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 06:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Net als met dick pics stuur je zoiets alleen op verzoek.
Heul niet!quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 06:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Net als met dick pics stuur je zoiets alleen op verzoek.
Pfrt, wat een gedoe. Heeft 'ie er erg last van?quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 12:23 schreef Senn88 het volgende:
Mijn opa van 94 is net een beetje hersteld van een slagaderlijke bloeding en bloedarmoede en nu heeft hij corona
Nouja tis lastig want hij zegt zelf nooit eerlijk of hij veel klachten heeft. Gisteren had hij gezegd beetje verkouden maar toen pa vanmiddag belde lag hij nog wel in bed..quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 12:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Pfrt, wat een gedoe. Heeft 'ie er erg last van?
Oh bah.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 12:23 schreef Senn88 het volgende:
Mijn opa van 94 is net een beetje hersteld van een slagaderlijke bloeding en bloedarmoede en nu heeft hij corona
Meh.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 12:23 schreef Senn88 het volgende:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 12:23 schreef Senn88 het volgende:
De dickpic van Q.?quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 15:22 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Die van jou lijst ik altijd in. Ik was zo dichtbij en toch zo ver weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |