Oh. Nou, toen mijn hartslag tijdens mijn zwangerschap in rust boven de 80 kwam werden er extra controles gedaan enzo. Dus daarom dacht ik dat het te hoog is.quote:Op dinsdag 1 november 2022 12:58 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nee hoor tussen de 60 en 100 is normaal
Denk dat er voor zwangerschap wel aangepaste regelingen zijn daar willen ze sowieso geen risico bij nemen natuurlijk. Misschien vergelijke ze daar ook wel met je normale hartslag?quote:Op dinsdag 1 november 2022 13:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh. Nou, toen mijn hartslag tijdens mijn zwangerschap in rust boven de 80 kwam werden er extra controles gedaan enzo. Dus daarom dacht ik dat het te hoog is.
Er staat geen 1 voor.quote:Op dinsdag 1 november 2022 12:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit over kilo's ging.
Mja, zou kunnenquote:Op dinsdag 1 november 2022 13:30 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Denk dat er voor zwangerschap wel aangepaste regelingen zijn daar willen ze sowieso geen risico bij nemen natuurlijk. Misschien vergelijke ze daar ook wel met je normale hartslag?
Ik zou ook genoegen nemen met een weekje vakantie zonder zonquote:Op dinsdag 1 november 2022 19:26 schreef Senn88 het volgende:
Zin om een weekje op vakantie te gaan naar de zon
Mijn kerstvakantie staat al in de agendaquote:Op dinsdag 1 november 2022 19:46 schreef Tegan het volgende:
Ik heb ook behoefte aan vrij zijn. Nog even nagelbijten tot Kerst. Of natuurlijk ontslag nemen.
Misschien dat ik de week voor kerst nog vrij kan pakken, eerder zal wel niet lukken.quote:Op dinsdag 1 november 2022 19:46 schreef Tegan het volgende:
Ik heb ook behoefte aan vrij zijn. Nog even nagelbijten tot Kerst. Of natuurlijk ontslag nemen.
Altijd toch? Maarja geen salaris danquote:Op dinsdag 1 november 2022 19:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Misschien dat ik de week voor kerst nog vrij kan pakken, eerder zal wel niet lukken.
Is ontslag nemen een optie?
quote:Op woensdag 2 november 2022 07:26 schreef Tegan het volgende:
Wat betreft wintertijd, zullen we gewoon ieder half jaar de klok een uur vervroegen? Mijn ochtendhumeur is een stuk milder nu ik gevoelsmatig een uur later opsta.
Dit heb ik ook. Ik ga hier veel beter opquote:Op woensdag 2 november 2022 07:26 schreef Tegan het volgende:
Wat betreft wintertijd, zullen we gewoon ieder half jaar de klok een uur vervroegen? Mijn ochtendhumeur is een stuk milder nu ik gevoelsmatig een uur later opsta.
En de zon schijntquote:Op woensdag 2 november 2022 07:26 schreef Tegan het volgende:
Gewoon afschaffen die hele zomer- en wintertijd. Achterhaald concept wat onnodig gedoe oplevert.quote:Op woensdag 2 november 2022 07:26 schreef Tegan het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |