beetje het idee, ogen zijn groter dan de maag, ze willen meer en denken niet meer echt aan het gewicht. Denk dat de meesten er dik naast zittenquote:
Dus die kan je nooit kiezenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 15:12 schreef lojanda het volgende:
Die meloen van Berend weegt minimaal 2 kilo
Goedemiddag
5 lijkt me mer dan genoegquote:Op woensdag 26 oktober 2022 15:10 schreef Sociologica het volgende:
Erik pakt 10 appels
Dat lijkt me ook gortig
Ipv twee keer éénmalig en het verloopt stukken vlotterquote:
Je zit met een paar appels er al snel.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 15:12 schreef Verida het volgende:
[..]
een tijdje een vakantiebaantje gehad in een groentenwinkel. Het is knap lastig om een kilo af te wegen.
Mijn stream loopt achter.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 15:13 schreef mario390 het volgende:
daar kunnen ze niet veel fruiten met
behalten,zoveel keer fout
bij die kleine appeltjes is 5 denk ik te weinigquote:
Een kiloquote:Op woensdag 26 oktober 2022 15:13 schreef Chanel5 het volgende:
Even weggeweest, dit is?
een bepaald gewicht in je tasje doen?
Zou een instinker kunnen zijn om die ertussen te leggenquote:
7 appels ongvquote:Op woensdag 26 oktober 2022 15:14 schreef Verida het volgende:
[..]
bij die kleine appeltjes is 5 denk ik te weinig
en je mag er maar 50 gram boven of onder zitten.
een kleine watermeloen is rond 1 kg.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 15:14 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zou een instinker kunnen zijn om die ertussen te leggen
Weerquote:Op woensdag 26 oktober 2022 15:15 schreef D. het volgende:
Die bult in Nadir's trui, heeft ie weer iets gejat?
quote:Op woensdag 26 oktober 2022 15:15 schreef D. het volgende:
quote:Op woensdag 26 oktober 2022 15:15 schreef D. het volgende:
Ja ik bedoelde die daar liggenquote:
Enkel groente is ook saai. Daarnaast hebben ze maaltijden, due een stukje fruit tussendoor lijkt me beterquote:Op woensdag 26 oktober 2022 15:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
tassen vol met appels. De meesten hebben volgens mij veel te veel, dus hebben ze straks weer niets. wat moet je in vredesnaam met zoveel appels? ik zou voor groente gaan
Appeltaart! Who needs vitamientjes!quote:Op woensdag 26 oktober 2022 15:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
tassen vol met appels. De meesten hebben volgens mij veel te veel, dus hebben ze straks weer niets. wat moet je in vredesnaam met zoveel appels? ik zou voor groente gaan
Denk het niet, of moet zijn dat er een mes bij ligtquote:
En daar hou je ook niets van overquote:Op woensdag 26 oktober 2022 15:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
spinazie pakken ze ook niet, alleen Martin en dat weegt ook bijna niets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |