Haar zakjequote:Op woensdag 26 oktober 2022 15:37 schreef mario390 het volgende:
[..]
zo zij mocht 1 kist nu behalten of weiniger?
Ze hebben tot vrijdag etenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 15:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Iedereen lekker maken en nu zitten ze allemaal met lege handen/ magen
Dat vind ik overdrevenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 15:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik vind de appel van Zoe aan Berend heel lief .. maar toch .. hij is echt ziek en heeft fruit nodig. Ik had zelf 1 appel gepakt en de rest aan Berend gegeven ... maar ja...
Vind het nogal lullig om er eerst zelf een kwart uit te bijten. Maar goed.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 15:38 schreef Kakadylo het volgende:
Het is lief dat Zoe een appel aan Berend wilde geven maar als je een beetje hersens hebt dan geef je hem driekwart
quote:Op woensdag 26 oktober 2022 15:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Vind het nogal lullig om er eerst zelf een kwart uit te bijten. Maar goed.
Al aangepast aangezien ik het teruglas en toen dacht dit klopt nietquote:Op woensdag 26 oktober 2022 15:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Vind het nogal lullig om er eerst zelf een kwart uit te bijten. Maar goed.
quote:Op woensdag 26 oktober 2022 15:40 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Al aangepast aangezien ik het teruglas en toen dacht dit klopt niet
Appel terug geven, zeikerd.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 15:32 schreef greysbones het volgende:
Berend
Dit is de meeste trieste dag in mijn leven
Dat zoe die niks kan
De enige is de goed is
Appel van iemand z’n hoofd schieten voor geld. Met een pijl en boogquote:Op woensdag 26 oktober 2022 15:42 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Zal wel snel een eenvoudige opdracht komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |