abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 9 november 2022 @ 14:25:46 #151
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_206613738
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_206614319
quote:
De tweede en derde verdachte, onder meer de ex-vriend van Grace, krijgen ook 200 uur taakstraf. De vierde verdachte, de vader van een vriendje van de zoon van Grace, krijgt 50 uur taakstraf omdat hij zelf geen geweld heeft gebruikt.

De uitspraak tegen de zoon, die inmiddels 16 is, en een 15-jarige vriend volgt morgen. Omdat beide jongens voor de kinderrechter in aanmerking komen, worden ze tijdens een andere zitting berecht.

Tegen de zoon van Grace eiste justitie eerder een taakstraf van 120 uur, waarvan 40 uur voorwaardelijk. Zijn vriend kreeg een eis van 50 uur taakstraf te horen.
pi_206614686
quote:
SCOOOOOOP
  woensdag 9 november 2022 @ 18:48:11 #156
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_206615954
Lekker botox bekkie is het geworden.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_206624819
https://www.gooieneemlander.nl/cnt/dmf20221110_51114634

quote:
Zoon Glennis Grace krijgt taakstraf en agressietraining

De 16-jarige zoon van Glennis Grace is donderdag veroordeeld tot een taakstraf van 120 uur, waarvan 40 uur voorwaardelijk, voor het geweld in een Amsterdamse supermarkt in februari dit jaar. Daarnaast legt de kinderrechter hem een leerstraf op van 35 uur in de vorm van een training agressiecontrole, zoals ook door het Openbaar Ministerie was geëist.
pi_206625637
Aanmelden doe je hier

https://www.ggmd.nl/aanbo(...)-regulatie-training/

Nu maar hopen dat zijn iq niet te laag is :')
  zondag 16 april 2023 @ 21:45:36 #160
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_208796466
'Glennis Grace heeft een danseres op haar bek geslagen' :o :|W

https://www.shownieuws.nl(...)op-haar-bek-geslagen

Popcorn iemand :?
  Trouwste user 2022 woensdag 24 mei 2023 @ 14:14:10 #161
7889 tong80
Spleenheup
pi_209263966
Glennis Grace is ‘bijna klaar’ met de taakstraf die ze kreeg voor een geweldsincident in een Amsterdamse supermarkt. Het gaat naar omstandigheden goed met haar, laat ze weten: ,,Ik krabbel langzaam weer op, maar het was een heftige tijd. Al had ik het ook aan mezelf te danken.’’



De zangeres heeft haar taakstraf uitgevoerd ‘op een begraafplaats ergens’, vertelde ze in de YouTube-serie Bij Andy in de auto van oud-voetballer Andy van der Meijde. Grace werkte ‘drie keer in de week’ op de begraafplaats. ,,En ik ben in een hele leuke ploeg terechtgekomen met alleen maar Amsterdammers.’’ Ze belandde in een ‘heel andere wereld’. ,,Ik stond daar niet bij stil, ik zit natuurlijk in een bubbel met mijn werk. Sta ik daar in mijn uniform.’’ Fysiek was het best zwaar. ,,Maar ik vond het wel fijn dat ik zo een ritme had.’’

Door wat er is gebeurd, ligt het werk van de zangeres ‘natuurlijk best wel stil’ maar ze hoopt dat dit snel verandert. ,,Als mijn taakstraf erop zit en dat is bekend, dan kan ik het ook afsluiten. Sowieso voor mezelf maar ook voor de mensen die me uiteindelijk weer gaan boeken.’’ Ze werd ook door enkele vrienden ‘geghost’, compleet genegeerd. ,,Dat stak me het meest. Praat dan met me, schud me door elkaar.’’ Ze is een paar weken niet uit huis gekomen omdat ze ‘zo onder een vergrootglas lag’.

Taakstraf
De zangeres werd in november vorig jaar veroordeeld tot een taakstraf van 200 uur. De zangeres had enkele mensen opgetrommeld en teksten geroepen als ‘er gaan koppen rollen’ nadat haar zoon de Jumbo uit was gezet. Ze werd schuldig bevonden aan openlijke geweldpleging richting supermarktmedewerkers, maar werd vrijgesproken van mishandeling en bedreiging. Haar 16-jarige zoon werd veroordeeld tot een taakstraf van 120 uur.

In het gesprek met Van der Meyde spreekt Grace van een ‘gevaarlijke liefde’ die ze voelt voor haar zoon, waardoor ze voelde dat ze voor hem moest opkomen. ,,Het is uit de hand gelopen, het had nooit mogen gebeuren.’’

https://www.ad.nl/show/gl(...)am-weer-op~a285cc34/

Video in de link.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_209264429
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2023 14:14 schreef tong80 het volgende:
Glennis Grace is ‘bijna klaar’ met de taakstraf die ze kreeg voor een geweldsincident in een Amsterdamse supermarkt. Het gaat naar omstandigheden goed met haar, laat ze weten: ,,Ik krabbel langzaam weer op, maar het was een heftige tijd. Al had ik het ook aan mezelf te danken.’’

[ afbeelding ]

De zangeres heeft haar taakstraf uitgevoerd ‘op een begraafplaats ergens’, vertelde ze in de YouTube-serie Bij Andy in de auto van oud-voetballer Andy van der Meijde. Grace werkte ‘drie keer in de week’ op de begraafplaats. ,,En ik ben in een hele leuke ploeg terechtgekomen met alleen maar Amsterdammers.’’ Ze belandde in een ‘heel andere wereld’. ,,Ik stond daar niet bij stil, ik zit natuurlijk in een bubbel met mijn werk. Sta ik daar in mijn uniform.’’ Fysiek was het best zwaar. ,,Maar ik vond het wel fijn dat ik zo een ritme had.’’

Door wat er is gebeurd, ligt het werk van de zangeres ‘natuurlijk best wel stil’ maar ze hoopt dat dit snel verandert. ,,Als mijn taakstraf erop zit en dat is bekend, dan kan ik het ook afsluiten. Sowieso voor mezelf maar ook voor de mensen die me uiteindelijk weer gaan boeken.’’ Ze werd ook door enkele vrienden ‘geghost’, compleet genegeerd. ,,Dat stak me het meest. Praat dan met me, schud me door elkaar.’’ Ze is een paar weken niet uit huis gekomen omdat ze ‘zo onder een vergrootglas lag’.

Taakstraf
De zangeres werd in november vorig jaar veroordeeld tot een taakstraf van 200 uur. De zangeres had enkele mensen opgetrommeld en teksten geroepen als ‘er gaan koppen rollen’ nadat haar zoon de Jumbo uit was gezet. Ze werd schuldig bevonden aan openlijke geweldpleging richting supermarktmedewerkers, maar werd vrijgesproken van mishandeling en bedreiging. Haar 16-jarige zoon werd veroordeeld tot een taakstraf van 120 uur.

In het gesprek met Van der Meyde spreekt Grace van een ‘gevaarlijke liefde’ die ze voelt voor haar zoon, waardoor ze voelde dat ze voor hem moest opkomen. ,,Het is uit de hand gelopen, het had nooit mogen gebeuren.’’

https://www.ad.nl/show/gl(...)am-weer-op~a285cc34/

Video in de link.

:T
JE KAN ME HEULEMAAL KAPOT MAKEN MAAR KOM NIET AAN ME KINDJES HOOR
-nee-
  donderdag 25 mei 2023 @ 23:41:04 #163
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')