Nee, hij hoopt dat iedereen hem zielig vindt, hij vind zichzelf geweldigquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 10:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hij vindt zichzelf o zo zielig. Ik ben het helemaal met Babette eens en ze heeft ballen
spiegeltje spiegeltjequote:Op dinsdag 25 oktober 2022 10:43 schreef Kakadylo het volgende:
Misschien denk je dat iedereen nep is omdat je zelf nep bent
Touché, je hebt hem beter door dan ikquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 10:44 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, hij hoopt dat iedereen hem zielig vindt, hij vind zichzelf geweldig
bij Nadir ligt het aan van allesquote:
Drinkt hij zijn bier.quote:
goed ideequote:Op dinsdag 25 oktober 2022 10:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
Nou dit duurt zo lang dat ik wel even koffie kan zetten, Nadir blijft kontdraaien en Babette blijft sloophameren
Ik denk dat M en I een plan hebben om Jeff eruit te gooien. Isaac lult alles door aan Marciano en die dames. Kom er later op terug,ben ff paar dagen afwezig (ziek) (enhuis)quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 10:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee. @:pingu66 is na dat bommetje vertrokken geloof ik
Dat ze niet te vertrouwen isquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 10:48 schreef greysbones het volgende:
wat heeft Nadir over Babette gezegd dan?
geen last van nog. Wel ligt whatsapp er uit, ws wereldwijd.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 10:36 schreef Sociologica het volgende:
Morning
Pff Videoland storing krijg de streams niet aan
Dat denk ik ookquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 10:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
nou ja heeft hij wel deels gelijk in
Ze helpt wel met een realistisch zelfbeeld.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 10:48 schreef Rhosyn het volgende:
Een psycholoog in wording die constant aan het woord is en je verteld wat je allemaal fout doet.
Nice![]()
Goodmorning
weer zeggen 24 uur aanvragenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 10:51 schreef Ebinas het volgende:
Straks overal Nadir weer janken tuurlijk.
Zoe 2.0
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |