he he iemand die kan lezen en een vraag kan beantwoorden..quote:Op maandag 24 oktober 2022 18:09 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dat heeft ie vanmiddag toch gedaan, elke keer iemand andersvmet een smoes naar kantoor komen waar Jeff ook zat
Je ziet de tijd in beeld, links bij de balkquote:Op maandag 24 oktober 2022 18:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Onderhand wel lijkt mij. Ik had meteen al de nieuwste , zou ook niet weten hoe je weet dat je achter loopt .
Jappie is al aan het oefenen voor de aankondiging van de bokswedstrijd
quote:Op maandag 24 oktober 2022 18:11 schreef Kakadylo het volgende:
Wat een kloothommel ook die Tiano. Gun bro Erik dan dat ene wipje man.
Jap. En zo heb ik dat vaker. Zeker met spelopdrachten en scores. Ik merk het vaak dat ik voor of achter loopquote:Op maandag 24 oktober 2022 18:07 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou door dat Moeraskat dus posten wat isaac zei en ik het 5min later pas zelf hoorde op de stream..
Bij mij loopt ie sowieso goedquote:Op maandag 24 oktober 2022 18:12 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
Je ziet de tijd in beeld, links bij de balk
Niet gezienquote:Op maandag 24 oktober 2022 18:09 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dat heeft ie vanmiddag toch gedaan, elke keer iemand andersvmet een smoes naar kantoor komen waar Jeff ook zat
Dat is onvermijdelijkquote:Op maandag 24 oktober 2022 18:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jap. En zo heb ik dat vaker. Zeker met spelopdrachten en scores. Ik merk het vaak dat ik voor of achter loop
Klopt. Maar doorgaans geen 5 minutenquote:
Soms wel irritant ja, normaal klikte ik op live en was weer goedquote:Op maandag 24 oktober 2022 18:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jap. En zo heb ik dat vaker. Zeker met spelopdrachten en scores. Ik merk het vaak dat ik voor of achter loop
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have a therapist, her name is music. ♪
quote:Op maandag 24 oktober 2022 18:15 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Soms wel irritant ja, normaal klikte ik op live en was weer goedVEGEN !!!!!!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
2 uren an het stikslobereen geweestquote:Op maandag 24 oktober 2022 18:11 schreef Sociologica het volgende:
Ligt die kamer 3 bende alweer een paar uur te tukken ofzo? Weinig Wanda en Martin te zien voor hun doen
Ben je nu moe zeker?quote:Op maandag 24 oktober 2022 18:15 schreef mario390 het volgende:
[..]
2 uren an het stikslobereen geweest
Veel in de loods is stiekem, stemafspraken, stiekem eten tijdens het koken etc. dat is bij een RLSquote:Op maandag 24 oktober 2022 18:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ah toch wel. stiekem gedoe zou overigens niet okay zijn wmb
Het is stokslobberenquote:Op maandag 24 oktober 2022 18:15 schreef mario390 het volgende:
[..]
Oh dan zal je wel flink kramp in je kaken hebbenquote:Op maandag 24 oktober 2022 18:15 schreef mario390 het volgende:
[..]
Mario de huis Homoquote:Op maandag 24 oktober 2022 18:16 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Oh dan zal je wel flink kramp in je kaken hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |