Nee, er wordt ook buiten gebokstquote:Op maandag 24 oktober 2022 10:57 schreef engine het volgende:
Is er een zoemer geweest dat ze zo op de kamer zitten?
Huh? Je maakt een grap, ik heb nog nooit terug kunnen spoelenquote:Op maandag 24 oktober 2022 10:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Er is meer censuur. Afgelopen dagen kon je de stream terugspoelen tot 12 uur 's nachts. Nu is het slechts tot 6:51 vanochtend. We mogen niet meer terugkijken naar vannacht.
Ohja..schattigquote:Op maandag 24 oktober 2022 10:58 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee, er wordt ook buiten gebokst
JAA / Het Videoland V2 in je browser fix topicquote:Op maandag 24 oktober 2022 11:01 schreef juul. het volgende:
[..]
Huh? Je maakt een grap, ik heb nog nooit terug kunnen spoelen
Dat gaat Jeff vast doenquote:Op maandag 24 oktober 2022 11:01 schreef Li0nHeart het volgende:
Zoe wil dat Jeff haar volgende keer wakker maakt als hij 's nachts alleen buiten zit .. ze vindt het zielig voor hem..
Het is een dag voor peukie, bakkie, serietje kijken. Eten bestellen, 's middags en 's avonds .. zegt hij.quote:
Ik had hem op zijn zoe’squote:Op maandag 24 oktober 2022 11:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Zoe : Kan hij ook een keer zeggen dat hij gechoke'd is..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |