Dankjewel Dotquote:Op maandag 24 oktober 2022 09:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Morguh, bakkie thee en koffie voor mevr en meneer![]()
Heerlijk, dank je.quote:Op maandag 24 oktober 2022 09:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Morguh, bakkie thee en koffie voor mevr en meneer![]()
IK zie de helft van de foto's niet goed, sommige zijn zo klein.quote:Op maandag 24 oktober 2022 11:22 schreef FranticDJ het volgende:
eigenlijk heeft insta best een kut foto formaat
mja de verhoudingen zijn zo gaar.. als je dus horizontaal schiet met je telefoon houd je een kut uitsnede over op insta. Maak je 'm verticaal, dan zie je geen reet omdat ie zo ver uitgezoomd lijktquote:Op maandag 24 oktober 2022 11:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK zie de helft van de foto's niet goed, sommige zijn zo klein.
Wat voor foto’s maak jij als je een kut uitsnede en geen reet ziet. 🤣🤣quote:Op maandag 24 oktober 2022 11:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mja de verhoudingen zijn zo gaar.. als je dus horizontaal schiet met je telefoon houd je een kut uitsnede over op insta. Maak je 'm verticaal, dan zie je geen reet omdat ie zo ver uitgezoomd lijkt
Hele vreemde fotosquote:Op maandag 24 oktober 2022 12:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat voor foto’s maak jij als je een kut uitsnede en geen reet ziet. 🤣🤣
Das stimmtquote:Op maandag 24 oktober 2022 11:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mja de verhoudingen zijn zo gaar.. als je dus horizontaal schiet met je telefoon houd je een kut uitsnede over op insta. Maak je 'm verticaal, dan zie je geen reet omdat ie zo ver uitgezoomd lijkt
Macro foto'squote:Op maandag 24 oktober 2022 12:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat voor foto’s maak jij als je een kut uitsnede en geen reet ziet. 🤣🤣
huh!quote:Op maandag 24 oktober 2022 13:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
http://instagram.com/greysbones *klikt doet
it isn't mequote:
quote:Op maandag 24 oktober 2022 14:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
it isn't me
maar ik sta wel in jou lijst als het goed is
ik las likjequote:Op maandag 24 oktober 2022 14:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
off course
heb je een like-je gegeven net
quote:Op maandag 24 oktober 2022 14:18 schreef FranticDJ het volgende:
net mailtje van een dienstverlener 'de vve heeft besloten dat wij morgen werkzaamheden x komen uit voeren aan alle appartementen in het gebouw, we staan zo laat bij u aan de deur'
maar weer een schijtmail naar die paardenbeffers van de VVE gestuurd dat er ook een bewoner is die werkt en dat dit niet op zo'n korte termijn geregeld kan worden.
waar zeg ik dat ze niet lang kunnen komen?quote:Op maandag 24 oktober 2022 14:28 schreef Mrsloveable het volgende:
Nou dan kunnen ze toch ook langs komen, anders moet je weer apart een afspraak als ''echt'' vrij bent
Nou omdat je ze toch terug mailtquote:Op maandag 24 oktober 2022 14:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
waar zeg ik dat ze niet lang kunnen komen?
ja, mag ik ze niet attenderen op het feit dat het ondoenbaar is voor werkenden om zoiets 24u van te voren in te plannen?quote:Op maandag 24 oktober 2022 14:29 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou omdat je ze toch terug mailt
het gaat erom dat bedrijven maar denken jouw tijd in te kunnen delenquote:Op maandag 24 oktober 2022 14:29 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou omdat je ze toch terug mailt
én vooral de VVEquote:Op maandag 24 oktober 2022 14:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
het gaat erom dat bedrijven maar denken jouw tijd in te kunnen delen
Ja dat is wel dan op een erg korte termijnquote:Op maandag 24 oktober 2022 14:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja, mag ik ze niet attenderen op het feit dat het ondoenbaar is voor werkenden om zoiets 24u van te voren in te plannen?
dit is dus precies het punt met deze VVE. Daarbij mogen ze dan nog blij zijn dat ik zo fucking veel vrij ben. anders kan je er nog vrij voor nemenquote:Op maandag 24 oktober 2022 14:32 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja dat is wel dan op een erg korte termijnHier krijg ruim op tijd een mail/brief
je hebt allemaal oudjes wonen toch, die kunnen niet allemaal makkelijk een trapje lopenquote:Op maandag 24 oktober 2022 14:38 schreef FranticDJ het volgende:
enige wat hier duidelijk gecommuniceerd wordt is wanneer de lift in onderhoud isstel dat we eens een trapje moesten lopen
kloptquote:Op maandag 24 oktober 2022 14:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
je hebt allemaal oudjes wonen toch, die kunnen niet allemaal makkelijk een trapje lopen
Het ontbreekt er nog maar aan dat ze je voorrijkosten berekenen omdat 'men' langs is geweest en je op dat moment niet thuis was.quote:Op maandag 24 oktober 2022 14:38 schreef FranticDJ het volgende:
of ze plannen het ruim van te voren in zonder te communiceren
Zo vaak? Is het ding zo oud en gammel dan? Zitten er wel eens bewoners vast in die lift, met bijbehorend gedoe van brandweer erbij enzo?quote:Op maandag 24 oktober 2022 14:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
klopt
daarom wordt dat ding ook elke 2 weken onderhouden
huur, dus sowieso niet voor mijquote:Op maandag 24 oktober 2022 14:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het ontbreekt er nog maar aan dat ze je voorrijkosten berekenen omdat 'men' langs is geweest en je op dat moment niet thuis was.
nee, is nog geen 6 jaar oud. maar ben de enige die nog werktquote:Op maandag 24 oktober 2022 14:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zo vaak? Is het ding zo oud en gammel dan? Zitten er wel eens bewoners vast in die lift, met bijbehorend gedoe van brandweer erbij enzo?
Als ze op een plek staan waar het donker is welquote:Op maandag 24 oktober 2022 16:38 schreef gebrokenglas het volgende:
Planten hebben toch nooit te weinig licht?
Oh, je bent goed wakker.quote:Op maandag 24 oktober 2022 16:56 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Als ze op een plek staan waar het donker is wel
Hier op de dressoir kast is t donkerder dan waar mijn tv staatquote:
Maar die doen het dus wel aardig, die planten?quote:Op maandag 24 oktober 2022 17:05 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hier op de dressoir kast is t donkerder dan waar mijn tv staat![]()
Of op de slaapkamer plant die op de grond staat, krijgt ook minder licht dan die op de kast
Jawel over het algemeen wel, enkeling die het niet overleefd..quote:Op maandag 24 oktober 2022 17:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maar die doen het dus wel aardig, die planten?
ik had m'n magnolia in de voortuin van mn vorig huis eens goed gesnoeid..quote:Op maandag 24 oktober 2022 17:57 schreef greysbones het volgende:
Ik ben heeel slecht met kamerplanten
Tuinplanten daarentegen
Vergeet ze wel eens water te geven, maar verder houden mijn planten het allemaal goed uit hierquote:Op maandag 24 oktober 2022 17:57 schreef greysbones het volgende:
Ik ben heeel slecht met kamerplanten
Tuinplanten daarentegen
Er woont dus niemand in je vorig huis?quote:Op maandag 24 oktober 2022 18:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik had m'n magnolia in de voortuin van mn vorig huis eens goed gesnoeid..
Dat ding is nu 2 jaar later voorbij de goot gegroeidDus die is in de afgelopen 2 jaar zo'n 4-5m omhoog gegaan.
Mag wel weer eens gekortwiekt worden
Overduidelijk dat mn vorige thuishaven een vakantiewoning is.
niet permanent neequote:Op maandag 24 oktober 2022 18:12 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Er woont dus niemand in je vorig huis?
Zie ik nou keukenspullen in de woonkamer?quote:
daar rechts is mijn keukenquote:Op maandag 24 oktober 2022 21:53 schreef drakin het volgende:
[..]
Zie ik nou keukenspullen in de woonkamer?
Ik zie geen keuken, maar dat witte stukje muur begint het?quote:
jaquote:Op maandag 24 oktober 2022 21:56 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik zie geen keuken, maar dat witte stukje muur begint het?
Ik zit hier potverdomme al een half uur te wachten op een afspraakquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 09:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
primatjes
acclimatiseren maar weer
ik hoef niet te appen met de HAquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 09:53 schreef FranticDJ het volgende:
whatsapp ligt er uit.. dat verklaart veel
ik wel met anderenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 10:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik hoef niet te appen met de HA
je zit/zat in de wachtkamer?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 09:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik zit hier potverdomme al een half uur te wachten op een afspraak
Huisartsen ( nee niet voor mezelf) echt dit werkt voor geen meter
geef je weer teveel geld uit?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:04 schreef FranticDJ het volgende:
Ikea ook weer gesponsord.. Inrichting van e kast in mn badkamer ff wijzigen.
1 roede en 2 draadmandjes voor in mn pax. valt mee hequote:
aaah er moet wat niet Franny kleding inquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 13:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
1 roede en 2 draadmandjes voor in mn pax. valt mee he
nee in mn kledingkast moet wat eh.. ruimte gemaakt worden
dus werkkleding komt in de badkamer te hangen. Maak ik ook niemand wakker als ik me 's nachts aan kleed. En die kast is ook half-leeg anyway.
Is best snel gerepareerd toch?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 14:22 schreef hemarookworst het volgende:
Echt kut dat er aangebeld wordt terwijl je net bezig bent een sigaar eruit te drukkenmaar het is mijn gerepareerde faptop die terug is
via het wc raampje gevraagd of ie 'm aan kon geven?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 14:22 schreef hemarookworst het volgende:
Echt kut dat er aangebeld wordt terwijl je net bezig bent een sigaar eruit te drukkenmaar het is mijn gerepareerde faptop die terug is
Jup een weekquote:Op woensdag 26 oktober 2022 14:23 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Is best snel gerepareerd toch?
Heb ik nietquote:Op woensdag 26 oktober 2022 14:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
via het wc raampje gevraagd of ie 'm aan kon geven?
Hallo hallo wie stinkt hier zo ?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 14:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Jup een week
[..]
Heb ik niet
niks aanquote:Op woensdag 26 oktober 2022 17:58 schreef Mrsloveable het volgende:
Vanaf volgende week nog eerder donker
owja is ook zo...quote:Op woensdag 26 oktober 2022 17:58 schreef Mrsloveable het volgende:
Vanaf volgende week nog eerder donker
Jij bent meer dus van de lente en zomer maanden?quote:
nee hou van de zomer en van de winterquote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:07 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Jij bent meer dus van de lente en zomer maanden?
Ben er nu wel aan gewend eigenlijk.. en scheelt dat gelukkig nog niet erg koud is geweestquote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee hou van de zomer en van de winter
maar dat vroege donker
is weer even omschakelen
vamaf morgen mag het koud zijnquote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:17 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ben er nu wel aan gewend eigenlijk.. en scheelt dat gelukkig nog niet erg koud is geweest
Zal toch nog geduld moeten hebbenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 20:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
vamaf morgen mag het koud zijn
dan komt de kachel
kunnen we lekker weer in de kamer zittenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 20:10 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zal toch nog geduld moeten hebben![]()
Wel fijn dat jullie weer een kachel hebben.. lekker bij haardje zitten
Heerlijk - kijk er nu al naar uit...quote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:08 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Niet vergeten hé, kan uurtje langer liggen
Zaten jullie dan in de keuken?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 20:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
kunnen we lekker weer in de kamer zitten
(zaten we nu niet want daar moet savonds dan de kachel aan )
Nog even indraaien en de oogjes even dichtquote:Op woensdag 26 oktober 2022 20:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heerlijk - kijk er nu al naar uit...
quote:Op woensdag 26 oktober 2022 20:52 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zaten jullie dan in de keuken?
Dat is het altijd voor jou.quote:
van jij in je korte broekquote:Op donderdag 27 oktober 2022 09:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
4 dagen lang
[..]
Niet waar
je wil gewoon mijn sexy beentjes zienquote:
Echt supergaaf! Zou zo met je willen ruilenquote:
eiken visgraatquote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:20 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Echt supergaaf! Zou zo met je willen ruilen😉 wat voor soort vloer is het eigenlijk? Mijn droomvloer is leisteen, vind ik altijd zo mooi staan
![]()
Heel mooi iig!quote:
Fucking nice zeg! Ik hou van die stijl! Jullie hebben goede smaak!quote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:26 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje meer licht Fo
Ik vind het vreemd als het in maart 22 graden is dan loopt iedereen in Tshirt. Maar als het in oktober 22 graden is loopt iedereen in een hoodie.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 14:01 schreef dud0r het volgende:
Ik ben de enige buiten in korte broek![]()
Zelfs mensen met jassen en truien aan
Erg gezellig zou er meteen willen wonen.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:26 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje meer licht Fo
thnx Capuquote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Erg gezellig zou er meteen willen wonen.
thnx GGquote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:39 schreef gebrokenglas het volgende:
Inderdaad, dat ziet er prachtig uit.
helaas die blijvenquote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:39 schreef gebrokenglas het volgende:
D'r moet nog niets gebeuren met die snoeren onder de tv...
Jaja, er is altijd iemand met commentaar.
neequote:Op donderdag 27 oktober 2022 22:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb je mijn mooie kachel gezien?
Een halve pagina terug.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 22:52 schreef FranticDJ het volgende:
je boy leest niet terug zonder tags
klein stukje maar Frannyboyquote:Op donderdag 27 oktober 2022 22:52 schreef FranticDJ het volgende:
je boy leest niet terug zonder tags
quote:Op donderdag 27 oktober 2022 22:54 schreef gebrokenglas het volgende:
Die kachel is daadwerkelijk mooi geworden. Ze hebben wel smaak, in huize Greys.
ik mis het berenvelquote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:26 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje meer licht Fo
nee we verplaatsten ons juist van de bankquote:Op donderdag 27 oktober 2022 22:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En toen moest je verhuizen naar de bank. 🤷♂️
Ja maar zij ging gewoon naar bed en jij moest rechtsaf, naar de logeerkamer.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 22:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nee we verplaatsten ons juist van de bank
dank uquote:Op donderdag 27 oktober 2022 22:58 schreef FranticDJ het volgende:
maar aux sérieux
mooi ding. mooie vloerde marmer(look) is mij ding niet .maar het past wel mooi samen zo
ik heb geen logeerkamerquote:Op donderdag 27 oktober 2022 22:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja maar zij ging gewoon naar bed en jij moest rechtsaf, naar de logeerkamer.
quote:Op donderdag 27 oktober 2022 23:06 schreef gebrokenglas het volgende:
Ben even door mijn suggestieve antwoorden heen.
ik nietquote:Op donderdag 27 oktober 2022 23:06 schreef gebrokenglas het volgende:
Ben even door mijn suggestieve antwoorden heen.
oh?quote:Op donderdag 27 oktober 2022 23:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan heb je ook geen logee nodig
balkon is ook een optiequote:Op donderdag 27 oktober 2022 23:16 schreef gebrokenglas het volgende:
In het geval van een logé, die kan natuurlijk op de bank bivakkeren. Of, als je een echte gastheer/vrouw bent, dan ga jij op de bank / op de vloer en die logé mag dan in het normale bed.
Wat ook kan, een alternatief, is overnachten in de auto. Mogelijkheden genoeg.
Ja. Maar die laatste, daar kom je 's ochtends gebroken vanaf. Dat slaapt zo slecht...quote:Op donderdag 27 oktober 2022 23:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
balkon is ook een optie
of campingbedje
heb ik geen last vanquote:Op donderdag 27 oktober 2022 23:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. Maar die laatste, daar kom je 's ochtends gebroken vanaf. Dat slaapt zo slecht...
Zou jij in iemands bed gaan liggen en dat diegene dan op de bank gaat slapen?quote:Op donderdag 27 oktober 2022 23:24 schreef gebrokenglas het volgende:
Vroegah, in de studententijd, bleef je ook 's nachts bij feestjes wel eens bij iemand plakken. En sliep je soms ook half schuin op stoelen of in oude fauteuils, of op een luchtbedje dat lek blijkt en je elk uur weer moest opblazen.
Ik ga niet in een campingbedje hoor als ik kom logerenquote:
ohquote:Op donderdag 27 oktober 2022 23:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ga niet in een campingbedje hoor als ik kom logeren
Wel eerst schone lakens en nieuw dekbed enzo natuurlijk.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 23:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zou jij in iemands bed gaan liggen en dat diegene dan op de bank gaat slapen?
dan moet je ONS nog aardig aan t werkquote:Op donderdag 27 oktober 2022 23:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wel eerst schone lakens en nieuw dekbed enzo natuurlijk.
Ik ga niet zo in andermans bed nee.
Desnoods stuur ik je door naar het plaatselijk hotelletje hier. Wel erg landelijk maar goed dat mag de pret niet drukken.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 23:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ga niet in een campingbedje hoor als ik kom logeren
Ik ook niet neequote:Op donderdag 27 oktober 2022 23:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wel eerst schone lakens en nieuw dekbed enzo natuurlijk.
Ik ga niet zo in andermans bed nee.
Dat is liefquote:Op donderdag 27 oktober 2022 23:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Desnoods stuur ik je door naar het plaatselijk hotelletje hier. Wel erg landelijk maar goed dat mag de pret niet drukken.
Nou als die persoon aanbiedt om zelf te verkassen naar de bank, nou prima toch.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 23:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ook niet nee
En ik zou me ook wel bezwaard voelen als ik iemands bed zou inpikken
Zo hoort het wel jaquote:Op donderdag 27 oktober 2022 23:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou als die persoon aanbiedt om zelf te verkassen naar de bank, nou prima toch.
Ik vind het wel netjes als iemand een gast boven zichzelf stelt.
Dat is ook een optie jaquote:Op donderdag 27 oktober 2022 23:44 schreef FranticDJ het volgende:
Denk dat ik eerder zou zeggen: ik schuif wel op
dan dat ik op de bank ging liggen
al slapat mij bank wel goddelijk
weer terug in NLquote:
waar ben je geweest?quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 00:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
weer terug in NL
Nog ff 3 dagen rust en dan weer de werkchaos
nice nicequote:Op vrijdag 28 oktober 2022 00:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
4 daagjes Ardennen, bij Dinant met z'n 3-en
nee johquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 00:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
poeh, dat was iets te ver rijden voor 4 daagjes
Het duurde echt even een kleine minuut voor het kwartje viel.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 00:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nice>Zoetermeer is toch gauw zo'n 12 uur rijden
quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 00:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het duurde echt even een kleine minuut voor het kwartje viel.
ze hoorden het donderen in Keulenquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 00:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het duurde echt even een kleine minuut voor het kwartje viel.
ik ben ook al niet meer zo helderquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 00:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik zal als smoes maar zeggen dat het al laat is...
Dat is net zover rijden...quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 00:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ze hoorden het donderen in Keulen
morgen nog vrij, maandag weer de pineutquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 00:33 schreef gebrokenglas het volgende:
Echt beddtijd nu inderdaad - morgen weer een werkdag... gelukkig daarna weekend.
Lekker lang weekend voor de boeg. Geniet ervan 😘quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 00:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
morgen nog vrij, maandag weer de pineut
Das de kamer dudje 🫣💋quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 09:16 schreef dud0r het volgende:
ziet er mooi uit die woonkeuken greysmilf
Werk ze GGquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 08:51 schreef gebrokenglas het volgende:
En hier gaan we weer aan de slag. Goedemorgen.
ook goedquote:
ai wanneer nu weer??quote:
Dat heb ik niet door gekregenquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 12:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
ai wanneer nu weer??
dan zet ik even mijn space shuttle klaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 12:58 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat heb ik niet door gekregenach jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
voor hetzelfde geld vriest het eind november -10
ik maak me daar niet zo druk om
en geloof niet in het hele KlimaatcrisiscircusThinking is difficult, that’s why most people judge
Kan idd zo ineens omslaanquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 13:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
ach ja
voor hetzelfde geld vriest het eind november -10
ik maak me daar niet zo druk om
en geloof niet in het hele Klimaatcrisiscircus
quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 13:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
met een kuil touw nadert het nog iets sneller
quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 13:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
met een kuil touw nadert het nog iets sneller
dat doe je maar in het koffieleut topicquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 13:18 schreef FranticDJ het volgende:
ik wijs overigens niet met vingers..
niet hier
welk boek?quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 15:32 schreef greysbones het volgende:
ik moet aan een boek beginnen maar is een boek waar je wel je kop bij moet houden
dat gaat hem vandaag niet worden
arische greysgodin hoorquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 17:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nope het echte werk
Helemaal van mezelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |