Ik moet de lange uitzending nog kijken, wie waren de overige verdachten?quote:Op woensdag 21 december 2022 10:09 schreef Nia het volgende:
Peter R.de Vries en zijn redactie hebben zich kennelijk niet druk gemaakt om die bewerkte en sterk ingekorte uitzending over Germa. Het betreft hier intellectueel eigendom van de productiemaatschappij van Peter R. de Vries die alle recht had gehad om de video offline te laten halen.
Een onbekende spendeert geld en technische moeite van (overigens perfecte) videobewerking om de verdenking op één specifieke verdachte te richten, terwijl die lange uitzending in totaal vier mogelijke verdachten in beeld bracht.
Hoe zou dat in zijn werk gaan dan? Lijkt me wel een heel omslachtige manier.quote:Of..... heeft zijn redactie de bewerkte video zelf online gezet om de zaak vlot te trekken?
De buurjongen die haar af heeft gezet (incl familie), een handtastelijke oom, vriendje Marco, de onbekende man in de supermarkt met het kind, de man die gewond in een café binnen kwam en de man bij het VVV-kantoor die erg nieuwsgierig was.quote:Op woensdag 21 december 2022 10:42 schreef Viv het volgende:
[..]
Ik moet de lange uitzending nog kijken, wie waren de overige verdachten?
[..]
Hoe zou dat in zijn werk gaan dan? Lijkt me wel een heel omslachtige manier.
Dat zijn er zes.quote:Op woensdag 21 december 2022 10:47 schreef Halcon het volgende:
[..]
De buurjongen die haar af heeft gezet (incl familie), een handtastelijke oom, vriendje Marco, de onbekende man in de supermarkt met het kind, de man die gewond in een café binnen kwam en de man bij het VVV-kantoor die erg nieuwsgierig was.
Ja, klopt. Misschien dat bij die vier Marco en die supermarkt-man niet mee zijn geteld.quote:
De vier verdachten zijn: buurjongen Marinus die haar thuisbracht, de directe buurjongen Kees, haar vriendje Marco en oom Arie die vroeger nog bij het gezin Van den Boom in heeft gewoond.quote:Op woensdag 21 december 2022 10:42 schreef Viv het volgende:
[..]
Ik moet de lange uitzending nog kijken, wie waren de overige verdachten?
[..]
Hoe zou dat in zijn werk gaan dan? Lijkt me wel een heel omslachtige manier.
Ik weet dat sinds een paar weken, ook mensen uit hun straat wisten dat niet. Kun je nagaan hoe weinig contact deze mensen hadden met hun omgeving. Ik geloof dat hij was overleden in maart 2021 trouwens. Buurtbewoners zagen wel een ambulance voor de deur toen maar dat was het.quote:Op woensdag 21 december 2022 10:09 schreef Nia het volgende:
Peter R.de Vries en zijn redactie hebben zich kennelijk niet druk gemaakt om die bewerkte en sterk ingekorte uitzending over Germa. Het betreft hier intellectueel eigendom van de productiemaatschappij van Peter R. de Vries die alle recht had gehad om de video offline te laten halen.
Een onbekende spendeert geld en technische moeite van (overigens perfecte) videobewerking om de verdenking op één specifieke verdachte te richten, terwijl die lange uitzending in totaal vier mogelijke verdachten in beeld bracht.
Of..... heeft zijn redactie de bewerkte video zelf online gezet om de zaak vlot te trekken? Ik lees hierboven dat het huis twee jaren geleden door erfenis in handen is gekomen van een kleinzoon. Als ootjekatootje dat te weten is gekomen, dan is de redactie van Peter R. de Vries daar ook wel van op de hoogte geweest.
Woon je toevallig ook in de buurt?quote:Op woensdag 21 december 2022 12:18 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik weet dat sinds een paar weken, ook mensen uit hun straat wisten dat niet. Kun je nagaan hoe weinig contact deze mensen hadden met hun omgeving. Ik geloof dat hij was overleden in maart 2021 trouwens. Buurtbewoners zagen wel een ambulance voor de deur toen maar dat was het.
Nee, ik woon in Zeeland.quote:Op woensdag 21 december 2022 13:57 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Woon je toevallig ook in de buurt?
Is daar ooit in de tuin gespit of in dat huis?quote:Op woensdag 21 december 2022 12:18 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik weet dat sinds een paar weken, ook mensen uit hun straat wisten dat niet. Kun je nagaan hoe weinig contact deze mensen hadden met hun omgeving. Ik geloof dat hij was overleden in maart 2021 trouwens. Buurtbewoners zagen wel een ambulance voor de deur toen maar dat was het.
Nee nooit.quote:Op woensdag 21 december 2022 14:05 schreef Halcon het volgende:
[..]
Is daar ooit in de tuin gespit of in dat huis?
Denk dat dat geen kwaad kan.
Da's wel een beetje slappe hap.quote:Op woensdag 21 december 2022 14:07 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee nooit.
Naar wat ik begrepen heb, zijn ze nooit officieel verdachte geweest. Er is dus ook geen tuin/huiszoeking geweest. Maar dat is ook zo voor alle andere mogelijke verdachten.
Daar zat ik aan te denken toen ik het over die Engelse journalist had. Die gebruikte Netflix/BBC budget om voor de zekerheid iig één tuin om te spitten.. Mogelijk meerdere maar is al weer een flinke tijd geleden dat ik die docu's gezien heb.quote:Op woensdag 21 december 2022 14:05 schreef Halcon het volgende:
[..]
Is daar ooit in de tuin gespit of in dat huis?
Denk dat dat geen kwaad kan.
Haha oké, omdat je info hebt die hier niet breed bekend is. Terwijl er wel weer regionale journalisten met de zaak bezig zijn.quote:
Ja. De kans is vrij groot dat die mensen er iets mee te maken hebben. Lijkt me de gok wel waard.quote:Op woensdag 21 december 2022 14:11 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Daar zat ik aan te denken toen ik het over die Engelse journalist had. Die gebruikte Netflix/BBC budget om voor de zekerheid iig één tuin om te spitten.. Mogelijk meerdere maar is al weer een flinke tijd geleden dat ik die docu's gezien heb.
Dat laatste weet ik inderdaad, daar komt de informatie ook vandaan.quote:Op woensdag 21 december 2022 14:11 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Daar zat ik aan te denken toen ik het over die Engelse journalist had. Die gebruikte Netflix/BBC budget om voor de zekerheid iig één tuin om te spitten.. Mogelijk meerdere maar is al weer een flinke tijd geleden dat ik die docu's gezien heb.
[..]
Haha oké, omdat je info hebt die hier niet breed bekend is. Terwijl er wel weer regionale journalisten met de zaak bezig zijn.
Kees kan zoveel willen, maar als het om wat voor reden dan ook in andere handen komt?quote:Op woensdag 21 december 2022 18:40 schreef Nia het volgende:
Dat dat huis niet verkocht is nadat ook zoon Kees overleed zorgt er wel voor dat er nooit vreemden op dat erf zullen komen. Die Kees kan in een testament hebben laten vastleggen dat het huis hoe dan ook in de familie moet blijven. Het roept vraagtekens op.
Maar ze gebruiken het niet? En verkopen het ook niet ondanks de vast leuke overwaarde?quote:Op donderdag 22 december 2022 16:20 schreef Nia het volgende:
Volgens https://www.kadasterdata.nl/nieuwendijk/dwarssteeg/8 is het huis in 1994 voor het laatst verkocht, dus blijkbaar nog steeds familiebezit.
Misschien als die weduwe komt te overlijden, dat die zoon het wel wil verpatsen.quote:Op donderdag 22 december 2022 17:14 schreef Nia het volgende:
Ootjekatootje schreef op de vorige pagina dat het huis nu van Kees' weduwe en haar zoon is en dat het al jaren leeg staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |