Die podcast ken ik niet. Bij deze aan geslingerdquote:Op zondag 18 december 2022 20:29 schreef Blues het volgende:
Deze podcast heb ik toevallig net liggen luisteren. best wel wat details heeft ze opgediept.
Ik denk toch de buurjongen.
https://podcasts.google.c(...)P8AhUAAAAAHQAAAAAQLA
Marinus is degene die haar thuis bracht.quote:Op zondag 18 december 2022 21:21 schreef Halcon het volgende:
Dat is een goede tip.
Weinig nieuws. Niet raar, want in de uitzending van Peter R. de Vries is alles wat er bekend is, wel verteld.
Er waren twee buurjongens. Degene die haar thuis heeft gebracht en de zoon van de buren waar de familie van Germa wat mot mee had.
Die was gewoon thuis toch?quote:Op maandag 19 december 2022 11:08 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Marinus is degene die haar thuis bracht.
Maar wat deed Kees die zaterdagavond? 25 jaar, was hij thuis? Of aan het werk of aan het stappen?
Volgens mij is dat nooit duidelijk geworden.
Ze zijn allemaal dood, dus een verklaring komt er niet. Dat huis is nu van hun schoondochter en haar zoon, en staat al jaren leeg. Wat op zich ook vreemd is gezien de hoge huizenprijzen van de afgelopen jaren.quote:Op maandag 19 december 2022 12:00 schreef Halcon het volgende:
[..]
Die was gewoon thuis toch?
Dat hij gezien had dat Germa thuis was en wakker was, is toch als scenario vermeld in de uitzending van Peter R. de Vries?
Zijn huishouden had niks gehoord. Wat erg onwaarschijnlijk is. Dus of ze eerlijk gaan verklaren over Kees...als hij aan het werk was of aan het stappen was, dan had hij in elk geval een alibi gehad en kon er een streep door zijn naam.
Misschien hebben ze goede redenen om het niet te verkopen aan derden.quote:Op maandag 19 december 2022 12:16 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal dood, dus een verklaring komt er niet. Dat huis is nu van hun schoondochter en haar zoon, en staat al jaren leeg. Wat op zich ook vreemd is gezien de hoge huizenprijzen van de afgelopen jaren.
Ok die 3 dooie buren hebben het gedaan en dat grietje in de kelder in het beton gestort oid en de erfgenamen weten dat en daarom verkopen ze het huis niet.quote:Op maandag 19 december 2022 12:16 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal dood, dus een verklaring komt er niet. Dat huis is nu van hun schoondochter en haar zoon, en staat al jaren leeg. Wat op zich ook vreemd is gezien de hoge huizenprijzen van de afgelopen jaren.
En dat is wat velen al jaren denken maar zonder onderzoek en het vinden van het lichaam is er dus niks mooi of opgelost.quote:Op maandag 19 december 2022 13:41 schreef vosss het volgende:
[..]
Ok die 3 dooie buren hebben het gedaan en dat grietje in de kelder in het beton gestort oid en de erfgenamen weten dat en daarom verkopen ze het huis niet.
Mooi. Opgelost.
Er is van die volledige Peter R. de Vries SBS6 uitzending uit 2007 een ingekorte versie gemaakt die 2 jaar geleden op YouTube is gezet door een user met de naam "Op het goede spoor". De video is dusdanig verknipt dat alleen de directe buren naast de scheidingsmuur als dader(s) overblijven. Wie is die user "Op het goede spoor" die alleen die Germa van den Boom video gedeeld heeft? De beeldkwaliteit is niet van een thuis opgenomen, inferieure VHS band maar lijkt dezelfde beeldkwaliteit te hebben als de volledige SBS uitzending die vorige maand op YouTube verscheen.quote:Op zondag 18 december 2022 21:21 schreef Halcon het volgende:
Dat is een goede tip.
Weinig nieuws. Niet raar, want in de uitzending van Peter R. de Vries is alles wat er bekend is, wel verteld.
Er waren twee buurjongens. Degene die haar thuis heeft gebracht en de zoon van de buren waar de familie van Germa wat mot mee had.
Scherp! En de naam op het goede spoor is een verwijzing naar de hobby van zowel vader Kees als zoon Kees. De laatste heeft zelfs een stoomtrein op zijn grafsteen staan.quote:Op dinsdag 20 december 2022 11:48 schreef Nia het volgende:
Zowel die verknipte video van 2 jaar geleden als de volledige uitzending van 2007, die vorige maand op YouTube werd gezet, hebben beiden geen SBS6 logo in de bovenhoek. Peter R. de Vries zelf heeft nooit volledige uitzendingen op YouTube laten zetten. Is de gehele uitzending misschien door iemand aangekocht en heeft die naar eigen inzicht bewerkt en op YouTube gezet?
Valt uit te zoeken wie die YouTube poster is? Via zijn account? Of zullen we dit maar ff weghalen voordat we slapende honden wakker maken?quote:Op dinsdag 20 december 2022 22:31 schreef Viv het volgende:
@:Nia wat goed gevonden!![]()
Dan zou je haast denken dat die "Op het goede spoor"-user in de weggelaten fragmenten genoemd wordt.
Ja en volgens mij was dat achterstal tussen de twee percelen open. Daar staat geen muur of hek.quote:Op dinsdag 20 december 2022 22:39 schreef Nia het volgende:
Het erf van dat gezin van vader en zoon? Kees gaat een flink stuk door achter hun woning. Het is een smalle strook met flink wat bomen en struiken. Er is een oude luchtfoto van de tweekapper uit waarschijnlijk 1984 waarop dat groen al te zien is. Die bomen/struiken zijn tot op de dag van vandaag nooit gesnoeid en nu tot flink hoge bomen gegroeid. Dat kun je op Google view zelf checken. Ik dacht ineens "dat is destijds wel een heel ideale plek geweest om een lichaam ongezien te begraven."
Ik denk dat zoon en vader Kees het lichaam van Germa ergens op het uiteinde van hun eigen erf hebben begraven zonder dat dat opgemerkt is door andere buren. In het holst van de nacht de auto starten en wegrijden met haar dode lichaam zou buren die met open ramen sliepen mogelijk wakker kunnen hebben gemaaktquote:Op dinsdag 20 december 2022 22:44 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja en volgens mij was dat achterstal tussen de twee percelen open. Daar staat geen muur of hek.
@Selmar weet jij of dit mogelijk is?quote:Op dinsdag 20 december 2022 22:38 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Valt uit te zoeken wie die YouTube poster is? Via zijn account?
Kun jij een printscreen maken van dat IP-adres op je scherm? Voordat die dadelijk ineens weg is?quote:Op woensdag 21 december 2022 01:09 schreef Viv het volgende:
[..]
@:Selmar weet jij of dit mogelijk is?![]()
Het gaat dus om deze account: https://youtube.com/@:ophetgoedespoor7906
Is daar een IP-adres van te achterhalen bijvoorbeeld?
Dit, en kleinzoon Cor heeft dat huis twee jaar geleden als erfenis gehad, maar het stond daarvoor al jaren leeg. Ze verhuren het niet en verkopen het ook niet, terwijl het juist een goede investering zou zijn geweest.quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:11 schreef Nia het volgende:
[..]
Ik denk dat zoon en vader Kees het lichaam van Germa ergens op het uiteinde van hun eigen erf hebben begraven zonder dat dat opgemerkt is door andere buren. In het holst van de nacht de auto starten en wegrijden met haar dode lichaam zou buren die met open ramen sliepen mogelijk wakker kunnen hebben gemaakt
Nee, dit is niet mogelijk. Verder is Hunted gewoon semi-scripted TV.quote:Op woensdag 21 december 2022 01:09 schreef Viv het volgende:
[..]
@:Selmar weet jij of dit mogelijk is?![]()
Het gaat dus om deze account: https://youtube.com/@:ophetgoedespoor7906
Is daar een IP-adres van te achterhalen bijvoorbeeld?
(Selmar is van het tv-programma Hunted, zie ook dit topic van vorig jaar: TV / [Vraag wat je wil] aan Selmar Smit van Hunted: lees hier terug!)
Ik vroeg Selmar erbij vanwege zijn kennis van digitale opsporingsmethoden. De 'hunters' uit dat programma werken daar immers ook in het echte leven mee.quote:Op woensdag 21 december 2022 09:26 schreef NoXia het volgende:
[..]
Nee, dit is niet mogelijk. Verder is Hunted gewoon semi-scripted TV.
Ah zo.quote:Het enige wat je zou kunnen doen is een link met IP tracker posten in de comments en hopen dat de eigenaar van het YouTube kanaal klikt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |