Waarom zou hij dat moeten doen?quote:Op maandag 24 oktober 2022 00:54 schreef Kakadylo het volgende:
Martin doet er ook niks aan om Mexx weg te sturen ofzo he
vind ze beide niets, maar zijn niemand verantwoording schuldig in mijn ogenquote:Op maandag 24 oktober 2022 01:00 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Klopt maar iedereen heeft het enkel over Mexx dus ik deed even de overtreffende trap voor Martin. Hij is absoluut ook geen heilige.
Per ongeluk? Dat doet ze heel bewustquote:Op maandag 24 oktober 2022 01:00 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ze doet er alles aan om hem op te geilen, steeds per ongeluk met haar handen langs zijn kruis
Mexx denkt dat Jeff haar wil? Dit lijkt me een zeer sterk verhaal.quote:Op maandag 24 oktober 2022 00:55 schreef cheanny het volgende:
[..]
Ook al wordt het gezegd. Het heeft geen zin. Snappen ze niet. Mexx is denkt echt dat Jeff haar wilt. Maar ze heeft afstand genomen voor Zoë.
Vanwege zendercheck.quote:
Het gaat erom dat je dus hiermee zijn ware intenties zietquote:
Mexx denkt ook dat Jeff niet weet dat zij op hem gestemd heeft omdat ie na de stemming zo aardig doet tegen haarquote:Op maandag 24 oktober 2022 01:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Mexx denkt dat Jeff haar wil? Dit lijkt me een zeer sterk verhaal.
Ik zie hem gewoon op bed liggen en zij er bovenop kruipen dus weet niet welke intenties je bedoelt ? Die van haar zijn duidelijk : zij wil hemquote:Op maandag 24 oktober 2022 01:03 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het gaat erom dat je dus hiermee zijn ware intenties ziet
Scherpquote:Op maandag 24 oktober 2022 01:00 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ze doet er alles aan om hem op te geilen, steeds per ongeluk met haar handen langs zijn kruis
Je doet alsof mexx een onschuldig slachtoffer is. Het zijn 2 jonge mensen die wat op hebben en flirten en zoenen.quote:Op maandag 24 oktober 2022 01:03 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het gaat erom dat je dus hiermee zijn ware intenties ziet
Eens en hij heeft er niets op tegenquote:Op maandag 24 oktober 2022 01:04 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik zie hem gewoon op bed liggen en zij er bovenop kruipen dus weet niet welke intenties je bedoelt ? Die van haar zijn duidelijk : zij wil hem
Martin kan als volwassen vent Mexx ook gewoon in bescherming nemenquote:Op maandag 24 oktober 2022 01:04 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik zie hem gewoon op bed liggen en zij er bovenop kruipen dus weet niet welke intenties je bedoelt ? Die van haar zijn duidelijk : zij wil hem
Jeff denkt zelf dat Martin tegen hem opkijktquote:Op maandag 24 oktober 2022 01:05 schreef Harry het volgende:
Martin gaat ineens harder lachen als Jeff in de buurt is.
Dat doen mensen als ze angst voor een persoon hebben.
ach pleur op, zij is ook een volwassen dame hequote:Op maandag 24 oktober 2022 01:05 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Martin kan als volwassen vent Mexx ook gewoon in bescherming nemen
Uiteraard maar dat heb ik al aangegevenquote:Op maandag 24 oktober 2022 01:07 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ach pleur op, zij is ook een volwassen dame he
Hij zei toepen of kom bovenop mijn pik liggen ?quote:Op maandag 24 oktober 2022 01:06 schreef Charlotte-007 het volgende:
Nogmaals, Mexx was beneden aan het eten en Martin zei tegen haar: "Kom, we gaan weer toepen." En toen stond Mexx op en ging naar het bed van Martin dus het komt niet alleen van haar uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |