Weekend vrij 1e klas idem. 2e klas 10,5%.quote:Op donderdag 3 november 2022 20:46 schreef Tochjo het volgende:
Nou ja, Dal Vrij eerste klas is ook een treinabonnement en dat gaat ruim 17 procent in prijs omhoog.
Lijkt me een uitstekende extra inkomstenbelasting.quote:Op donderdag 3 november 2022 20:46 schreef Tochjo het volgende:
Nou ja, Dal Vrij eerste klas is ook een treinabonnement en dat gaat ruim 17 procent in prijs omhoog.
Kijk, dat wordt na het nieuwjaarsrondje dan @dennistdquote:Op donderdag 3 november 2022 20:13 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
7 april 2023 moet het klaar zijn met de mondneusmaskerverplichting in Duitsland, of er moet weer of een forse opleving komen van het coronavirus waardoor ziekenhuizen weer zwaarder belast worden. Je ziet dat in Duitsland de mondneusmaskers steeds vaker of onjuist of helemaal niet worden gedragen in het openbaar vervoer.
Schaf het dan gewoon af.quote:Op donderdag 3 november 2022 22:18 schreef Peterselieman het volgende:
Ze gaan ook al morrelen aan de samenreiskorting. NS wil niet meer op de kaartautomaat hebben en in plaats daarvan moet je een unieke code bij een e-ticket of via NS flex doorgeven.
https://www.treinreiziger(...)obering-ingetrokken/
Je koopt, ook in de eerste klas, nog steeds een vervoersbewijs en geen plaatsbewijsquote:Op donderdag 3 november 2022 22:19 schreef Leandra het volgende:
Geen probleem wat mij betreft, die extra verhoging van de eerste klas prijzen, maar ga dan wel controleren.
Ik betaal extra voor de eerste klas zodat ik kan zitten, niet zodat ik kan blijven staan omdat mensen met een tweede klas kaartje doen alsof het hun recht is eerste klas te reizen als het druk is in de tweede klas.
Het Paasrondje dan, want 7 april 2023 is Goede Vrijdag.quote:Op donderdag 3 november 2022 22:04 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Kijk, dat wordt na het nieuwjaarsrondje dan @:dennistd
Nou ja voor een aanbod dat 15 % verschraald wordt ja. Blij?quote:Op donderdag 3 november 2022 20:16 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Hoorde ik nou goed dat treinabonnementen volgend jaar 2,4% goedkoper worden?
Dat zou ik graag willen maar dat kan ik niet betalen. Het is ook bijzonder disproportioneel op bijvoorbeeld een vakantie naar Spanje waar ik verder in totaal zo'n 500 euro aan uitgegeven heb. En die naar India, die me voor 12 dagen 200 euro gaat kosten al helemaal. Ik zit er wel over te denken om eind november de dag van tevoren al bij vrienden in Amsterdam te gaan logeren ook al vlieg ik pas om 14:30.quote:Op donderdag 3 november 2022 23:02 schreef Dr_Flash het volgende:
ja als het echt belangrijk is flip je gewoon die twee meier eruit voor een taxi
Dat is dan ook niet mijn punt.quote:Op donderdag 3 november 2022 22:29 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Je koopt, ook in de eerste klas, nog steeds een vervoersbewijs en geen plaatsbewijs
Iets zegt me dat dit niet helemaal representatief is.quote:Op donderdag 3 november 2022 23:08 schreef DeaDLocK2K het volgende:
India, die me voor 12 dagen 200 euro
Nou ja, met deze matige betrouwbaarheid bedenkt je je als autorijder wel twee keer of je een rit niet ook met de trein zou kunnen doen. Zeker nu de kaartjes nog duurder worden.quote:Op donderdag 3 november 2022 23:02 schreef Dr_Flash het volgende:
ja als het echt belangrijk is flip je gewoon die twee meier eruit voor een taxi
Als ik niet uitgenodigd zou worden zou ik dat soort dingen niet kunnen betalen, laat staan op het moment.quote:Op donderdag 3 november 2022 23:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Iets zegt me dat dit niet helemaal representatief is.
Nou ja, brandstof is op dit moment ook peperduur. En als je ergens in de binnenstad wil parkeren is ¤5 of meer per uur ook geen uitzondering.quote:Op donderdag 3 november 2022 23:10 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Nou ja, met deze matige betrouwbaarheid bedenkt je je als autorijder wel twee keer of je een rit niet ook met de trein zou kunnen doen. Zeker nu de kaartjes nog duurder worden.
Heel herkenbaar. Maar ook dubbel want zoveel betaal ik niet voor die 1e klas kaart (dank de baas).quote:Op donderdag 3 november 2022 23:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is dan ook niet mijn punt.
Als de eerste klas vol zit met mensen die een eerste klas kaartje hebben dan is het "shit happens", als hij vol zit met mensen die een tweede klas kaartje hebben maar menen het recht te hebben eerste klas te gaan zitten en er niet op gecontroleerd wordt is het een ander verhaal.
Je hoeft de conducteur alleen maar in de eerste klas neer te zetten om te voorkomen dat het gebeurt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |