2 douches en 2 wc'squote:Op zondag 23 oktober 2022 08:29 schreef Poesjuh het volgende:
In de badkamer erik sasha djedi esther lijkt het
Martin gebarentaalt met kim k in de slaapkamer. Maddy komt voorbij met kleertjes richting douche denk ik.
Zijn daar maar 2 of 3 douches trouwens op 40 man?
Dat was n pretty morning face ja haha gerum ze heeft t miss zwaar 😊quote:Op zondag 23 oktober 2022 08:28 schreef Rhosyn het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik val in bij sexy morning sunshine Madeleine
Hebben ze de klok al een uur naar achteren gezet dan?quote:Op zondag 23 oktober 2022 08:23 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Muhahaha ohhhh ik ben benieuwd naar eriks hoofd straks als hij ontdekt dat hij nu 1 uur mist voor zijn gevoel omdat de klok fout staat nu errorrrr
Liep de stream wel live mee toen want daar blijkt ook veel verschil in of zo. Ik heb het zelf niet gezien iegquote:Op zondag 23 oktober 2022 08:27 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik dacht dat Erik de klok op 08.00 had gezet toen was het bij mij 08.07 dus weinig verschil...
Dotteke ik las het hierquote:Op zondag 23 oktober 2022 08:09 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Precies
Maar toch heeft hij de oven tijd maar ff veranderd want hij weet hoe het zit
Jaja ik ben up to date qua stream...😉quote:Op zondag 23 oktober 2022 08:31 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Liep de stream wel live mee toen want daar blijkt ook veel verschil in of zo. Ik heb het zelf niet gezien ieg
quote:Op zondag 23 oktober 2022 08:33 schreef Dotteke het volgende:
Ben ik nu gek, zie erik op 1 fietsen en op 2 onder de douche staan
Ergens gaat er iets niet goed met mijn streams, ik zag hem op beide streamsquote:
Euhh...quote:Op zondag 23 oktober 2022 08:33 schreef Dotteke het volgende:
Ben ik nu gek, zie erik op 1 fietsen en op 2 onder de douche staan
Ik zie al wat er was, de stream heeft op pauze gestaan toen ik telefoon kreeg.quote:Op zondag 23 oktober 2022 08:34 schreef Rhosyn het volgende:
Beide streams staan op 8 uur 33 dus gelijk lijkt me
Het was een glitch Dotteke
Nou kan Erik veel.... maar...quote:Op zondag 23 oktober 2022 08:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ergens gaat er iets niet goed met mijn streams, ik zag hem op beide streams
Ik zie hem nu in de keuken staan op stream 1
Ik ga de boel maar eens even opnieuw aanzetten
Oh jaa shit haha mijnes pauzeert ook steeds alsk switch naar hierquote:Op zondag 23 oktober 2022 08:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zie al wat er was, de stream heeft op pauze gestaan toen ik telefoon kreeg.
Heb jij nog V1.. ik kan helemaal niks pauzeren...quote:Op zondag 23 oktober 2022 08:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zie al wat er was, de stream heeft op pauze gestaan toen ik telefoon kreeg.
Ellende dus, ik dacht al ik heb niet eens gedronken en zie twee keer erik, op de fiets en onder de douche,quote:Op zondag 23 oktober 2022 08:38 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Oh jaa shit haha mijnes pauzeert ook steeds alsk switch naar hier
Nee, heb de nieuwe al, maar schijnbaar als je tel krijgt of je doet wat stopt het automatisch.quote:Op zondag 23 oktober 2022 08:39 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Heb jij nog V1.. ik kan helemaal niks pauzeren...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |