quote:Op zondag 23 oktober 2022 01:04 schreef spapaars het volgende:
Ze schrokken zich de rambam bij de febo, zie de paniekerige camera wissel
[ afbeelding ]
Watskebeurt?quote:Op zondag 23 oktober 2022 01:04 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]
Omhelzen met misschien een zoentje.quote:
jeez preutse feboquote:Op zondag 23 oktober 2022 01:06 schreef spapaars het volgende:
[..]
Omhelzen met misschien een zoentje.
Maar zoals we weten heeft niemand daar iets met elkaar, anders hadden we het wel gezien
Gezien de uitzendtijd hopen ze op nieuwe rls fans, de jeugd.quote:
jeff en Rupert ff in een hug .... man3quote:Op zondag 23 oktober 2022 01:04 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]
Hartbewaking denk ik.quote:Op zondag 23 oktober 2022 01:29 schreef chufi het volgende:
Wie is vandaag het cam2 slachtoffer ?
ah Berend ..
Ja dat snap ik ook niet. Zo simpel om een pannekoek te maken.quote:Op zondag 23 oktober 2022 01:47 schreef chufi het volgende:
WTF ... kant en klare pannekoeken ... dus toch
Iedereen heeft daar al pannekoeken ztaan bakken ... oh ja nee Wanda niet want die kan dat niet ...quote:Op zondag 23 oktober 2022 01:48 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook niet. Zo simpel om een pannekoek te maken.
Nou.Sacha had er best moeite mee.quote:Op zondag 23 oktober 2022 01:48 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook niet. Zo simpel om een pannekoek te maken.
Dan noem je ook iemandquote:Op zondag 23 oktober 2022 01:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nou.Sacha had er best moeite mee.
Kinderliedjes zingen dat hoor je toch?quote:Op zondag 23 oktober 2022 01:55 schreef chufi het volgende:
Gaan ze nog wat doen in de keuken of ....?
ja maar ik wil eigenlijk een pannekoeken dingquote:Op zondag 23 oktober 2022 01:56 schreef Flory het volgende:
[..]
Kinderliedjes zingen dat hoor je toch?
quote:Op zondag 23 oktober 2022 01:57 schreef chufi het volgende:
[..]
ja maar ik wil eigenlijk een pannekoeken ding
Ongelofelijk haha. En ondertussen eten maken. Lol.quote:Op zondag 23 oktober 2022 01:58 schreef engine het volgende:
Hier komt de stoomboot uit Spanje weer aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |