Hij vertelde net dat hij dus zoveel was afgevallen plus dat de nicotine nog in zijn lijf zit.quote:
Die ligt bijna de hele dag al op bed.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:35 schreef greysbones het volgende:
djedi zou het liefst naar bed gaan
zo ziet ze er wel uit
nee hij heeft gerooktquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:35 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Hij vertelde net dat hij dus zoveel was afgevallen plus dat de nicotine nog in zijn lijf zit.
Vandaar dat ik aannam dat hij rookte.
Of hij maakte een geintje wb de nicotine.
Heb 'm in de loods niet zien roken, dus er zit al meer dan een maand geen nicotine meer in zijn lijfquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:35 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Hij vertelde net dat hij dus zoveel was afgevallen plus dat de nicotine nog in zijn lijf zit.
Vandaar dat ik aannam dat hij rookte.
Of hij maakte een geintje wb de nicotine.
Ow, hij heeft nog een magazijn ergensquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee hij heeft gerookt
maar langer geleden
hij gaat er van uit dat zijn oude vetlagen nu aangesproken worden
en daar zit de nicotine in volgens hem
Nee dus.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee hij heeft gerookt
maar langer geleden
hij gaat er van uit dat zijn oude vetlagen nu aangesproken worden
en daar zit de nicotine in volgens hem
Hij niet, hij is viesquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Bern en Sasha samen onder douche komt zo online ...
Ze was lekker schoon ...![]()
@Dutchrealityquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Bern en Sasha samen onder douche komt zo online ...
Ze was lekker schoon ...![]()
@Dutchrealitytvquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
@:Dutchreality
ik weet de user name dus niet![]()
@DutchTVrealityquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zoiets was het welquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er moet nog tv achterquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |