quote:Well, there are worser things in life...
Op vrijdag 7 februari 2003 15:28 schreef Ms_Furious het volgende:
Gek word ik ervan, sinds een dik half jaar fiets ik 4 dagen in de week 20km. Inmiddels zijn mijn bovenbenen en de bovenkant van mn billen al mooi strak, alleen de onderkant van mijn billen daar blijft het maar zitten en ik kom er niet vanaf.
quote:worser ?
Op vrijdag 7 februari 2003 15:41 schreef MikeyMo het volgende:[..]
Well, there are worser things in life...
Ontopic: Nee het gaat volgens mij ook nooit helemaal weg, maargoed...je kan een sport gaan beoefenen waarbij je je bovenbenen en billen gebruikt. Hardlopen is al genoemd, maar denk aan iets als fitness.
Traplopen is de tip! Je gaat wel helemaal dood maar het schijnt een heilzame uitwerking te hebben op de bilmassa.
Bij de weg: als ik dit soort topics tegenkom ben ik toch altijd maar weer blij een man te zijn. Hoef je je met dat soort zaken niet bezig te houden
quote:Dat vind jij ja
Op vrijdag 7 februari 2003 15:54 schreef sqlsmurft het volgende:Bij de weg: als ik dit soort topics tegenkom ben ik toch altijd maar weer blij een man te zijn. Hoef je je met dat soort zaken niet bezig te houden
quote:ai jij bent zo'n mannenbillenkijkert
Op vrijdag 7 februari 2003 15:59 schreef Scighera het volgende:[..]
Dat vind jij ja
Ik bedoel dat ik wel belangrijk vind dat mijn eigen "in vorm" blijft
quote:Neuh nooit iemand erover gehoord hehehe
Op vrijdag 7 februari 2003 16:03 schreef sqlsmurft het volgende:
Desalnietteplus is het voor de meeste mannen geen issue.geloof ik....
quote:perhaps een beetje te dichtbij komende vraag, maar wat voor soort speciale aandacht besteed je dan aan je derriere? Ik bedoel: scheer je ze netjes of doe je elke avond oefeningen op de sportschool etc.
Op vrijdag 7 februari 2003 16:08 schreef Scighera het volgende:
lol. mannenbillenkijken.Ik bedoel dat ik wel belangrijk vind dat mijn eigen "in vorm" blijft
Echt de eerste keer dat ik nadenk over het wel of niet in vorm zijn van mijn billen. En nog steeds zie ik er het nut niet van in voor een man.
Als ik achterom kijk is het als ik moet inhalen of een mooie vrouw voorbij zie lopen. zie mezelf nou niet 's ochtends voor de spiegel staan en dan zuchten en denken: goh wat zitten m'n billen raar vandaag wat zou mijn omgeving hiervan vinden?
Waar is de tijd gebleven toen de vrouwen nog genoeg bewogen?
quote:dsa wel heel eng
Op vrijdag 7 februari 2003 16:40 schreef Freaky_Fred het volgende:
*ieuw* cellulitus...Waar is de tijd gebleven toen de vrouwen nog genoeg bewogen?
quote:good question... niet zo'n dikke vetlaag, stevig, niet te breed. Hoe? wielrennen, spinning, fitness&BodyPump (squats en lunches), hardlopen, BodyAttack en gezond eten.
Op vrijdag 7 februari 2003 16:19 schreef sqlsmurft het volgende:[..]
perhaps een beetje te dichtbij komende vraag, maar wat voor soort speciale aandacht besteed je dan aan je derriere? Ik bedoel: scheer je ze netjes of doe je elke avond oefeningen op de sportschool etc.
En wat is precies de ultieme vorm voor mannenbillen? Harig maar bol of Harig en plat, stevig doch gedrongen etc.Echt de eerste keer dat ik nadenk over het wel of niet in vorm zijn van mijn billen. En nog steeds zie ik er het nut niet van in voor een man.
Als ik achterom kijk is het als ik moet inhalen of een mooie vrouw voorbij zie lopen.zie mezelf nou niet 's ochtends voor de spiegel staan en dan zuchten en denken: goh wat zitten m'n billen raar vandaag wat zou mijn omgeving hiervan vinden?
quote:Waarom train je met SPD pedalen wel de achterkant van je dijen en billen en met Look of Times niet
Op vrijdag 7 februari 2003 15:40 schreef Scighera het volgende:
hardlopen al geprobeerd? met normaal fietsen gebruik je niet de achterkant van je dijen en je billen (of je moet SPD pedalen gebruiken)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |