Present!quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 19:18 schreef StephanL het volgende:
Fok recherche team komt weer bij elkaar.
Weer een treurig amber alert. Hopen een goede afloop dit keer.
aparte rubriek voor fok recherche team op fok?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 19:18 schreef StephanL het volgende:
Fok recherche team komt weer bij elkaar.
Weer een treurig amber alert. Hopen een goede afloop dit keer.
24 uur is het protocol volgens mij, de meeste komen na een bepaald aantal uur weer boven drijven. Als je elke keer na 2 uur een Amber Alert eruit gooit dan heb je er 15 per week waarschijnlijk. Al is het wel cru dat vaak de eerste paar uur essentieel zijn in bepaalde gevallen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 19:21 schreef roos94 het volgende:
27 uur geleden voor het laatst gezien en nu een amber alert ja?
omg, wat erg en dan pas na 30 uur een alert, de eerste 24 uur zijn zo belangrijkquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 19:14 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
De politie heeft een Amber Alert uitgegeven vanwege de zoektocht naar een 11-jarig jongetje. Hij verdween vrijdag na school en werd voor het laatst gezien in de Fluitenbergstraat in Den Haag, rond 15.00 uur.
De 11-jarige is blank, heeft een slank postuur en donker blond haar. Hij droeg een zwarte jas met bontkraag en Nike-schoenen. Hij beschikte over een grijze damesfiets.
Via Burgernet is een foto van de jongen verspreid.
Denk dat een uur of 12 wel logischer zou zijn.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 19:24 schreef Mansjester het volgende:
Als je na 3 uur al een amber alert afgeeft heb je er 438 per dag joh
FRT?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 19:22 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
aparte rubriek voor fok recherche team op fok?
‘Nacht niet thuis’ lijkt mij zeker voor basisschoolkinderen een prima criterium eigenlijk.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 19:25 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Denk dat een uur of 12 wel logischer zou zijn.
24 uur is niet standaard, er zijn verschillende criteria voor wanneer er een Amber Alert de deur uit gaat, maar een basisschool kind wat een nacht niet thuis komt en dan pas 12 uren na die nacht een alert is wel heel laat imo?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 19:22 schreef Momo het volgende:
[..]
24 uur is het protocol volgens mij, de meeste komen na een bepaald aantal uur weer boven drijven. Als je elke keer na 2 uur een Amber Alert eruit gooit dan heb je er 15 per week waarschijnlijk. Al is het wel cru dat vaak de eerste paar uur essentieel zijn in bepaalde gevallen.
Wellicht ook veel camera’s daar. Ook naast Zuiderpark zie ik.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 19:25 schreef Haags het volgende:
Als ik mij niet vergis ligt die straat aan de drukke Leyweg en is het sowieso een hele drukke omgeving daar aan alle kanten.
Dus hopelijk genoeg getuigen en zodoende snel gevonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |