quote:
Hoop het ja, hij ging wel lekker die eerste trainingquote:
Ze rijden weerquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Hoop het ja, hij ging wel lekker die eerste training
Oh nu al? Ik check zo wel even, kan er toch niets van zienquote:
Laatste training en dan straks kwali'squote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh nu al? Ik check zo wel even, kan er toch niets van zien
Max is toch al kampioen ...quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 20:07 schreef Zorro het volgende:
Lollerteam gemaakt. Klaar met die onzin. Dankzij dat belachelijke protest en dan weer terugdraaien zodat de punten niet meer worden meegenomen kan ik net niks fatsoenlijks. Dan praat ik over minder dan een miljoen te kort bij alle leuke opties die er zouden zijn.
Dan maar een paar duurste en een paar goedkoopste dingen. Alleen maar om het budget zo ver mogelijk op te maken.
Gewoon. Boeiend.
Ik merk wel dat het nu al veel leuker kijkt. Anders is het toch "hoe doen mijn manager onderdelen het".quote:
Mooi he ... Gooi vanmorgen Russell eruitquote:
FP 3 is not Q3quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 20:13 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Mooi he ... Gooi vanmorgen Russell eruit![]()
Nee, dat weet ik...maar vond het grappig. Alles wat wij eruit gooien, rijdt vaak als een mallequote:
Maar jullie staan nog het hoogste hierquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 21:08 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik...maar vond het grappig. Alles wat wij eruit gooien, rijdt vaak als een malle
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 21:08 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik...maar vond het grappig. Alles wat wij eruit gooien, rijdt vaak als een malle
Ergens mazzel gehad. Ook geen idee. Ik hoop, dat we als team nog wat kunnen stijgenquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 21:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar jullie staan nog het hoogste hier
Jouw keuzes verlaten vaak uit zichzelf de baanquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 21:12 schreef pullup het volgende:
[..]Kan je nagaan hoe het met mijn keuzes verloopt
Iets met Ferrari dacht ik ....quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 21:19 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ergens mazzel gehad. Ook geen idee. Ik hoop, dat we als team nog wat kunnen stijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |