Zag het al op Edge en Firefox, maar nu dus ook op Chrome.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 23:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja het is echt ronduit kut
heb hem ook sinds vanmiddag
Dan valt er weinig te cappenquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 23:11 schreef mario390 het volgende:
bij me werkt gyazo maar ik heb
geen streams
helemaal niet meer conjo?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 23:11 schreef mario390 het volgende:
geen streams
kssst molquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
Nadir: waarom doet NL dit als enige land zo ongeveer....quote:
zouden ze op de gok de klok gaan verzetten?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 23:13 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nadir: waarom doet NL dit als enige land zo ongeveer....
Esther : Nee, heel Europa, alleen Londen niet, die doen wat ze zelf willen.
Erik : regel is iets van de eerste zaterdag na de 20e...
Voor V2 wordt een nieuw wachtwoord gevraagd, dus neem contact op met wie je het deelt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 23:11 schreef mario390 het volgende:
geen streams
Ah ok en wat boeit het Nadir verderquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 23:13 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nadir: waarom doet NL dit als enige land zo ongeveer....
Esther : Nee, heel Europa, alleen Londen niet, die doen wat ze zelf willen.
Erik : regel is iets van de eerste zaterdag na de 20e...
dat maakt het niet beterquote:
nee ze zijn niet alleenquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 23:19 schreef Sestra666 het volgende:
[..]zijn ze daar alleen? gewoon blijven praten ook
Jeff lag net op de bank, wendy zat erbij, was heel kort te zien.. imadingdong en rupert is natuurlijk interessanterquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 23:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee ze zijn niet alleen
Mora Bern
Isaac weet ik niet
Jeff???
Alicia
ze zijn niet eens te verstaanquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 23:21 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
Jeff lag net op de bank, wendy zat erbij, was heel kort te zien.. imadingdong en rupert is natuurlijk interessanter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |