Dan maar slapend zeesterrenquote:
Je wijst Faxie niet meer af.quote:
Is dit progressie?quote:
Het is maar net vanuit wiens perspectief je ernaar kijkt.quote:
Ik ben zo benieuwd nu.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 21:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is maar net vanuit wiens perspectief je ernaar kijkt.
Aan zeesterren? Of te moe zijn?quote:
Vanuit het perspectief van Faxie is de verschuiving van 'je bent een vies, oud, creepy mannetje en ik wil je nooit ontmoeten' naar 'ik ben te moe om (met jou) te zeesterren' enorm positief. Toch?quote:
Als ze gaan schuimbekken hebben ze hun pilletje niet genomenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 12:43 schreef DrMarten het volgende:
Zo,vaccinatie nr 4 zit in de arm. Was alleen even vergeten dat je dan een kwartier moet wachten
Over een dikke week nog ff de griepprik zodat de wappies helemaal beginnen te schuimbekken
Waarom een vierde vaccinatie?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 12:43 schreef DrMarten het volgende:
Zo,vaccinatie nr 4 zit in de arm. Was alleen even vergeten dat je dan een kwartier moet wachten
Over een dikke week nog ff de griepprik zodat de wappies helemaal beginnen te schuimbekken
Dan heb je een kwartet.quote:
Is gratis, echte NL styloquote:Op woensdag 26 oktober 2022 13:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom een vierde vaccinatie?
Iets met chronisch ziek en geen zin in corona enzoquote:Op woensdag 26 oktober 2022 13:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom een vierde vaccinatie?
Dus je gaat het behandelen als een griep-shot?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 14:05 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Iets met chronisch ziek en geen zin in corona enzo
Ik behandel het als een booster tegen coronaquote:Op woensdag 26 oktober 2022 14:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dus je gaat het behandelen als een griep-shot?
Ik las 'borsten tegen corona' en ik ben meteen enthousiast.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 14:47 schreef DrMarten het volgende:
Ik behandel het als een booster tegen corona
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |