Eens wel en neem mij meequote:Op vrijdag 21 oktober 2022 21:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Daar hou ik wel van, maar dan moet er wel iemand mee gaan..
Waar wil je naartoe? Michelin quality?quote:
Kan maar opzich geen verdere eisen. Ieder restaurant van Nederland een keer proberen ofzo?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 21:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Waar wil je naartoe? Michelin quality?
Dat zijn er best veel geloof ik.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 21:48 schreef Tegan het volgende:
[..]
Kan maar opzich geen verdere eisen. Ieder restaurant van Nederland een keer proberen ofzo?
Klinkt als een top ideequote:Op vrijdag 21 oktober 2022 21:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat zijn er best veel geloof ik.
Maar we kunnen kijken hoe ver we komen
Maar af een toe een uitstapje naar een ander land moet ook kunnen toch?quote:
Uiteraard, verandering van spijs doet etenquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 21:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maar af een toe een uitstapje naar een ander land moet ook kunnen toch?
Is dit een pleidooi voor vreemdgaan?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 21:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maar af een toe een uitstapje naar een ander land moet ook kunnen toch?
Mal buurmeisje.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 21:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het is toch fucking zonde om van Wagyu beef een hamburger te maken?
Wat een leven he.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 01:27 schreef Senn88 het volgende:
Echt blij dat ik na 2 uur slapen klaar wakker ben. Echt TOP.
Nooit meer. Als ze 16 is hoop je dat ze veilig en op tijd thuis komt. Vanaf dat ze uit huis gaat hoop je dat ze verstandige keuzes maakt en een stabiele volwassene word.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 10:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat een leven he.
Ben benieuwd wanneer langer dan dat me weer eens gegund is.
En daarna dubbeldippen in zijn mondquote:Op zondag 23 oktober 2022 16:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Even thermometer in d'n aars stoppen.
That is nasty!quote:
Vuige meid ben je.quote:
Smetvrees to the max daarom geen seks en een oorthermometer. Maar kan prima vieze dingen verzinnen hoor.quote:Op zondag 23 oktober 2022 17:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vuige meid ben je.
Had ik niet verwacht bij iemand die zoveel schoonmaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |