Die onderste drie zijn knettergekquote:
Tot ze fanatiek wordt. Dan is het vrij duidelijk.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 21:11 schreef Deisyy het volgende:
Die Kim D praat toch wel erg onverstaanbaar
Ik hoop dat Berend doorzet, zich opgeeft en dan ook wintquote:
Kan geen keuze maken, in ieder geval zullen ze het flink verkloten, vooral met boodschappen bestellen.quote:
Ik kan er niet naar luisterenquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 21:11 schreef Deisyy het volgende:
Nouja dat die zelf niet inzien hoe dom idee het is.quote:
Sowieso is het niet te volgen in de pruttelpotquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 21:11 schreef engine het volgende:
[..]
Tot ze fanatiek wordt. Dan is het vrij duidelijk.
quote:
Ah ja daar is slecht geluid.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 21:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sowieso is het niet te volgen in de pruttelpot
Alle drie ongeschiktquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 21:12 schreef engine het volgende:
[..]
Nouja dat die zelf niet inzien hoe dom idee het is.
Of ze onder invloed is?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 21:11 schreef Deisyy het volgende:
Dat is de mooiste wending.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 21:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik hoop dat Berend doorzet, zich opgeeft en dan ook wint
Zoe welquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 21:12 schreef engine het volgende:
[..]
Nouja dat die zelf niet inzien hoe dom idee het is.
Hij mag al haar lolly`s.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 21:14 schreef lojanda het volgende:
Er wordt altijd wel gezegd dat Kim k achter Marciano aan huppelt maar wat dacht je van Esther die achter Jan Willem
Ja lachenquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 21:15 schreef D. het volgende:
[..]
Zoe wel
Die zegt zelf al dat ze wel een mail kan sturen, maar dat het daar verder ophoudt, en 'da's toch hilaaaaaarisch' ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |