En centenquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 19:42 schreef Ebinas het volgende: afbeelding ] Op vrijdag 21 oktober 2022 19:31 schreef Soury het volgende:
Snel weer vriezer vullen dan.
Deed ik eik nooit meer. Ideetje wel.
Scheelt een hoop werk
Doe ik ook hoor, hou wel van kruidig, maar pittig sla ik liever overquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 19:43 schreef Ebinas het volgende:
Zelfs als ik zo'n bamipakket een keertje neem (heb liever alles vers, soms wel handig).
Dan vis ik die rode eruit en gaan weg
En centenquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 19:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Snel weer vriezer vullen dan.
Deed ik eik nooit meer. Ideetje wel.
Scheelt een hoop werk
Idem, kruidig ook iddquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 19:43 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Doe ik ook hoor, hou wel van kruidig, maar pittig sla ik liever over
Moest het even googlen, maar dan is het ook niet zo maar trillenquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 19:44 schreef pullup het volgende:
Ga eens even op onderzoek uit want ik word bijna mijn huis uit getrild door herrie van af de Prinsengracht.
Het is ADE dus ik denk dat het daarmee te maken heeft maar dit is wel nieuw qua volume.
Vast gezellig
De bas staat aan...quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 19:46 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Moest het even googlen, maar dan is het ook niet zo maar trillen
Lekker muziekje welquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 19:44 schreef pullup het volgende:
Ga eens even op onderzoek uit want ik word bijna mijn huis uit getrild door herrie van af de Prinsengracht.
Het is ADE dus ik denk dat het daarmee te maken heeft maar dit is wel nieuw qua volume.
Vast gezellig
quote:
Lekker veel bas erinquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 19:44 schreef pullup het volgende:
Vast gezellig
Ik woon om de hoek van een muziek ding en ik vind het wel gezellig. Ik slaap graag met geroezemoesquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 19:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker veel bas erin [ afbeelding ]
Beter dan dat je je er kapot aan ergert. Dat ADE is door de hele stad toch? Mijn zoon was vannacht in de Melkweg bij het één of ander.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 19:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik woon om de hoek van een muziek ding en ik vind het wel gezellig. Ik slaap graag met geroezemoes
Als je er niet tegen kan moet je niet in de stad wonenquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 19:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Beter dan dat je je er kapot aan ergert. Dat ADE is door de hele stad toch? Mijn zoon was vannacht in de Melkweg bij het één of ander.
zo is het ookquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 19:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Als je er niet tegen kan moet je niet in de stad wonen
Ik ook welquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 19:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik woon om de hoek van een muziek ding en ik vind het wel gezellig. Ik slaap graag met geroezemoes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |