toen was er toch veel meer geld?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 18:20 schreef Ace90ace het volgende:
Was het Jeffrey niet die bij iedereen rond ging om te pleiten voor zakgeld van 30 a 35 euro tijdens de dansmarathon?
Hahaha ja dat klopt!quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 18:20 schreef Ace90ace het volgende:
Was het Jeffrey niet die bij iedereen rond ging om te pleiten voor zakgeld van 30 a 35 euro tijdens de dansmarathon?
Alles in een keer op, geen buffer en zelfs geld te kort omdat de manager geen rekening heeft gehouden met statiegeld van flessen en kratten diecpas later verekend worden.quote:
Dat kan ook in de scquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 18:23 schreef mario390 het volgende:
[..]
de mention an engine is zeer belangrijk om
dat mijn videoland helemal niet meer lukt
Nope, ik vind het leuk dat hij af en toe de boel een beetje opschudt, maar die Jeffrey-verheerlijking snap ik niet.quote:
Hij heeft zijn momenten, net als de anderen daar .quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 18:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nope, ik vind het leuk dat hij af en toe de boel een beetje opschudt, maar die Jeffrey-verheerlijking snap ik niet.
Ik ook, ik ben daar een beetje allergisch voorquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 18:27 schreef puzziepie het volgende:
Ik
[..]
Hij heeft zijn momenten, net als de anderen daar .
Dat zelf verheerlijken trek ik slecht
Ik ookquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 18:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook, ik ben daar een beetje allergisch voor
En daar is een speciaal topic voor waar je kan janken .quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 18:31 schreef mario390 het volgende:
[..]
bijna elke post hal je weg, maar je weet dat het
nieuwe videoland bij niemand werkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |