Er slapen nog mensen daar.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 17:34 schreef Seattle het volgende:
Grappig, Mirthe en Mexx kwartiertje geleden met een kast bezig en tegelijkertijd aan het fluisteren. Ik dacht: ah neeeee, Mirthe ook al aan het smiespelen??! Maar ze fluisterden over een lieveheersbeestje![]()
En net met Erik aan het zacht praten over een brandgevaar of zoiets.
Ja, een mens kan gewoon leven zonder rot en vals te praten over anderen. Kan iemand dat die blonde k*trein vertellen?
Het wordt idd steeds langer.quote:
Ach so, vandaar dacht dat het aan mij lag.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 17:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan gaat FOK! voor een 20 minuten plat.
Net wat FF hierboven zegt : dan ligt FOK! er vanaf iets over half vier tot tien over vier uitquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 17:35 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik ben beter in pannenkoeken bakken want met downtime weet ik nog niets.🤣
Elke nacht gaat FOK een tijdje offline.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 17:35 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik ben beter in pannenkoeken bakken want met downtime weet ik nog niets.🤣
Ja las het net...thanx voor dev uitleg allemaal.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 17:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Net wat FF hierboven zegt : dan ligt FOK! er vanaf iets over half vier tot tien over vier uit
Maar het kan hem allemaal niets schelen 😡quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 17:48 schreef Charmian het volgende:
JW zeiken over de limonade, tis weer niet goed genoeg.
En straks nog een keer.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 17:50 schreef spapaars het volgende:
Kim uit bed en doucht weer, wat ze zo'n 4 uur geleden ook al deed.
Douche ze echt zo vaak?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 17:50 schreef spapaars het volgende:
Ze is ¤250 waard, na 24uur buiten zitten.. ze magquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 17:50 schreef spapaars het volgende:
Precies daarom waren ze aan het fluisteren. En ik dacht even: O nee ook Mirthe aan de smiespel. Maar gelukkigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |