quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 14:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Moet Djedi Ruben niet ondersteunen? meegaan naar toilet, billen afvegen, zijn ranja vasthouden, rietjes bestellen om makkelijker te drinken. Ze zit zomaar met Nadir en Mirthe buiten, dat kan toch niet?
Klopt!quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 14:17 schreef Seattle het volgende:
Even tussendoor: keek aflevering terug van gisteren en dan lijkt het toch of Alicia op Kenzy stemt ipv Jeff met eliminatie opdracht. Iemand dit gezien?
Ik kijk geen uitzendingen maar ze heeft volgens mij niet op Jeff gestemdquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 14:17 schreef Seattle het volgende:
Even tussendoor: keek aflevering terug van gisteren en dan lijkt het toch of Alicia op Kenzy stemt ipv Jeff met eliminatie opdracht. Iemand dit gezien?
quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 14:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Moet Djedi Ruben niet ondersteunen? meegaan naar toilet, billen afvegen, zijn ranja vasthouden, rietjes bestellen om makkelijker te drinken. Ze zit zomaar met Nadir en Mirthe buiten, dat kan toch niet?
Of het gaat fout.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 14:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze kan eigenlijk helemaal geen moer alleen hé?
Weet ik skat.Maar voor Maddy een pluim die ze kan gebruiken.quote:
Netjes toch?quote:
Keur ik ook goed,ik dacht aan dezequote:
Weet ik veel, was er niet bijquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 14:47 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoezo zei kim k teg jeff en nog iemand
sukkels ??
Ik wil het niet weten.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 14:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wat een rare verhalen net van Bern over een zelfmoord en een overdosis. Snel van stream gewisseld![]()
Dan moet ik het maar nog eens terug zien als ik tijd hebt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 14:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat weet je ik heb nu je video gekijkt
Dit soort verhalen wil ik echt niet zien op een stream, teveel gebeurd afgelopen jaar i.v.m. corona en de boeren. Walgelijk dat Febo hier mee akkoord gaatquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 14:54 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze zijn een luguber verhaal in elkaar aan het draaien
nee kim k wacht in de wc dat zij erin kann,dann roeptquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 14:55 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dan moet ik het maar nog eens terug zien als ik tijd hebt.
Omdat er niemand in zat ....quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 14:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee kim k wacht in de wc dat zij erin kann,dann roept
zij sukkels, hoezo?
Ze stond voor een leeg toilet te wachten ... Jappie keek onder de deur en zei... er zit niemand in .... Kim ! Sukkel tegen zich zelfquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 14:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
oke dit sekond is niet te zien, daar is en korte cut
zij moest daar weer plassen?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 15:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze stond voor een leeg toilet te wachten ... Jappie keek onder de deur en zei... er zit niemand in .... Kim ! Sukkel tegen zich zelf
Ze heeft gelijk, diegene die nu zonder tandpasta en shampoo zitten, zaten wel lekker aan de bier..quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 15:08 schreef greysbones het volgende:
Eunice is aardig aan het zeuren
tegen Maddy
Ze hadden de toiletten afgesloten en Kim dacht dat ze bezet waren, toen ze het vertelden riep ze (lachend) sukkels.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 14:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat weet je ik heb nu je video gekijkt
OOk een zeurwijf hoorquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 15:08 schreef greysbones het volgende:
tegen Maddy
ja vind ik wel jammerquote:
ja nur daar is en korte cut in de video dat ik nietquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 15:09 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze hadden de toiletten afgesloten en Kim dacht dat ze bezet waren, toen ze het vertelden riep ze (lachend) sukkels.
Ja die is lekker op dreef, gisteren ook al.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 15:08 schreef greysbones het volgende:
tegen Maddy
Beetje? Je kan het als manager nooit goed doenquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 15:10 schreef greysbones het volgende:
Eunice wel erg aan het vissen
beetje zeuren eigenlijk
Dat is de grap.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 15:11 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja nur daar is en korte cut in de video dat ik niet
zie dat niemand binnen is
Bij mij ook, maar was van korte duurquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 15:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja vind ik wel jammer
ze had weer wat plus puntjes bij mij
Eunice wil volgens mij vooral achterhalen waar het idee van komt, ze heeft wel door dat er iets niet klopt. Ze zeurt wel een beetjequote:Op vrijdag 21 oktober 2022 15:10 schreef greysbones het volgende:
Eunice wel erg aan het vissen
beetje zeuren eigenlijk
Ik kan die vrouw niet uitstaanquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 15:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Bij mij ook, maar was van korte duur
Dat shirtquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 14:59 schreef 5thencounter het volgende:
BREAKING NEWS!!!
Godverdomme, Babs d'r zus is vandaag jarig en geen hónd weet het ...
Zo, Nu wel
[ afbeelding ]
Ja gisteren ook tegen Esther, he over manager worden. Beetje aan het mindfucken leek het wel. En Esther trapte er deels in door op sommige vragen toch in te gaanquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 15:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja die is lekker op dreef, gisteren ook al.
Enige wat ik vervelend vind aan haar is dat ze altijd zoveel wil weten en doorgaat met vragen stellen .
Daar ben ik het ook mee eens , de focus ligt meer op alcohol en peuken en er is geen ruimte voor spa rood ,thee of iets andersquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 15:11 schreef HappyCharly het volgende:
Ik word moe van Maddy. Eunice probeert uit te leggen dat zij andere behoeften heeft (spa / scheermesjes)/ vraagt hoe ze aan het idee kwam. Maddy draait er omheen, zelf bedacht en met anderen overlegd. Nee Jeff heeft dit idee bedacht en jij ging dit doen. Maddy je lult uit je nek, bent niet eerlijk en neemt nergens echt verantwoordelijkheid voor.
Eunice kan wel een soort van onder je huid gaan zittenquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 15:12 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ja gisteren ook tegen Esther, he over manager worden. Beetje aan het mindfucken leek het wel. En Esther trapte er deels in door op sommige vragen toch in te gaan
die is sneaky-er dan we denkenquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 15:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Eunice kan wel een soort van onder je huid gaan zitten
pannenkoek makt man selfs niet bestellenquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 15:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Maddy vertelt dat ze pannenkoeken bestellen van Jan ... als je dan toch kant-en-klare besteld. Doe dan gewoon eigen merk
En toch vind ik haar ook leuk , raar maar leuk. Alleen moet ze weten wanneer ze moet stoppen met vragen stellenquote:
ze heeft watquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 15:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
En toch vind ik haar ook leuk , raar maar leuk. Alleen moet ze weten wanneer ze moet stoppen met vragen stellen
Opmaken is belangrijker nuquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 15:17 schreef pingu66 het volgende:
Let maar op er gaat weer van alles fout bij de bestellingen want Maddy doet weer van alles door elkaar.
En we zien 'het recht van de sterkste'.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 15:13 schreef HappyCharly het volgende:
Maddy neemt nu alvast geen verantwoordelijkheid voor de toekomst "dan is er een andere manager" , ja hallo. Zo slaat je plan nergens op. Lijkt de politiek wel. Wat een belabberde manager is ze
welke streams heb jij gekeken dan?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 15:18 schreef Harry het volgende:
[..]
En we zien 'het recht van de sterkste'.
Jeff die door manipulatie (pestgedrag) en stemverheffing zaken af kan dwingen.
Kijk jij dezelfde streams?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 15:18 schreef Harry het volgende:
[..]
En we zien 'het recht van de sterkste'.
Jeff die door manipulatie (pestgedrag) en stemverheffing zaken af kan dwingen.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 15:19 schreef Li0nHeart het volgende:
Eunice kwam vragen bij Maddy over lactose in de boodschappen, en of er wel rekening mee gehouden wordt.
Maddy daarna naar Wanda en Kenzy.
Kenzy : 'Echt onzin, ze eet alles ... ook alles waar melkpoeder of zo in is. Het enige waar we rekening mee houden is met kaas ergens op.'
Ook Eunice is zich bewust van het spel. Ze is veel minder sneaky en achterbaks dan de rest vind ik. Maar uiteraard mag zij ook weleens doorvragen/ zeuren of een punt maken. Voor mij is ze verder gewoon een uniek iemand in de groep, heel anders dan de rest.quote:
Wauw ! Dat is echt wel kwalijk!!quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 15:19 schreef Li0nHeart het volgende:
Eunice kwam vragen bij Maddy over lactose in de boodschappen, en of er wel rekening mee gehouden wordt.
Kenzy : 'Echt onzin, ze eet alles ... ook alles waar melkpoeder of zo in is. Het enige waar we rekening mee houden is met kaas ergens op.'
Dat vind ik pas sneaky. Dat ze lactose intolerant is betekent niet dat ze van een beetje melkpoeder gelijk doodziek is maar als dat continu gebeurt kan ze daar wel buikklachten van krijgen. Waarom zou je dit niet respecteren?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 15:19 schreef Li0nHeart het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |