Ja. Die noemde ik bewust niet. Dat is game over voor de rest.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:53 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Sowieso tilt Caroline ze er allemaal uit,
Integendeel. Als het enigszins indrukwekkend zou zijn was het narcistisch, dit zijn kindergewichtjes terwijl hij oefeningen technisch matig uitvoert. Wel aardig dat hij iets van zichzelf laat zien dat niet bepaald perfect is.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:49 schreef Hanca het volgende:
[..]
Vooral narcistisch... Maar goed, dat vind ik van iedereen die filmpjes van zichzelf het internet op slingert.
Ik betwijfel of hij zelf vindt dat het niet perfect is.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:59 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Integendeel. Als het enigszins indrukwekkend zou zijn was het narcistisch, dit zijn kindergewichtjes terwijl hij oefeningen technisch matig uitvoert. Wel aardig dat hij iets van zichzelf laat zien dat niet bepaald perfect is.
Waarom zouden daar Kamervragen over gesteld moeten worden? Dat is alleen maar aandacht geven aan dit soort waanzin.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 18:49 schreef Bluesdude het volgende:
Baudet vind elektrische auto's een uitvinding van de duivel en enpassant onthult hij dat er nooit mensen op de maan zijn geland.
Zie filmpje 'nog zo eentje'
[ twitter ]
Ik wel. Waar komt olie vandaan? Welk land steunt Baudet in het Oekraine conflict? Welk land heeft hem betaald ten tijde van het Oekraine referendum?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:08 schreef Bluesdude het volgende:
Die kamervragen hoeft voor mij ook niet.
Dat Baudet graag wil geloven dat er nooit een maanlanding was, is al verontrustend genoeg.
Het past wel in zijn gestoord verzet tegen de gevestigde orde-->> complotdenken
Zou hij nu ook denken dat die maanlanding een hoax was van WEF of van de reptiles of de globalistische Amerikaanse elite, olv de republikein Nixon ? Of van alltheabove ?
Ik snap niet goed wat hij heeft tegen elektrische auto's.
En alle peilers, incl De Hond, zitten in het complot?quote:Op woensdag 15 februari 2023 15:39 schreef Bluesdude het volgende:
Zegt Gideon dat Rutte , zijn partij , zijn ministers...de mogelijkheid of een plan tot verkiezingsfraude als plan B hebben ?
Gideon liegt met : ... "en in de Verenigde staten is dat inmiddels heel duidelijk geworden "
Het tegendeel in de Verenigde Staten is heel duidelijk geworden: geen grote fraude
[ twitter ]
Politici die gek doen, van welke partij ook, krijgen hier aandacht. En ja, die van FvD doen buitengewoon vaak echt volslagen idioot.quote:Op woensdag 15 februari 2023 16:00 schreef Viesdik het volgende:
Grappig dat dit "soort" mensen toch veel aandacht blijven geven de FvD.
Er zit hen blijkbaar toch iets dwars
Lijkt me ook vrij belangrijk om die mensen aandachtig te blivjen volgend. Politici die 'gek' doen, kunnen ook nog gevaarlijk zijn of worden.quote:Op woensdag 15 februari 2023 16:14 schreef Hanca het volgende:
[..]
Politici die gek doen, van welke partij ook, krijgen hier aandacht. En ja, die van FvD doen buitengewoon vaak echt volslagen idioot.
Het grootste gevaar komt nog van de bedreigingen of (verkapte) beschuldigingen die ze uiten. Als je iemand een spion noemt, hoeft er maar 1 te denken het land te moeten redden... echt grote groepen mobiliseren kan FvD niet meer.quote:Op woensdag 15 februari 2023 16:27 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Lijkt me ook vrij belangrijk om die mensen aandachtig te blivjen volgend. Politici die 'gek' doen, kunnen ook nog gevaarlijk zijn of worden.
Het zit elk normaal persoon dwars dat er dit soort graaiers / leugenaars in de tweede kamer zitten.quote:Op woensdag 15 februari 2023 16:00 schreef Viesdik het volgende:
Inderdaad. Zoals nu ook met de uitspraken van van Meijeren over de fraude bij verkiezingen en de mogelijkheden die ze achter de hand houden om het systeem zo te beinvloeden dat ze (het establishment) het zo krijgen als ze het willen hebben.quote:Op woensdag 15 februari 2023 16:29 schreef Hanca het volgende:
[..]
Het grootste gevaar komt nog van de bedreigingen of (verkapte) beschuldigingen die ze uiten. Als je iemand een spion noemt, hoeft er maar 1 te denken het land te moeten redden... echt grote groepen mobiliseren kan FvD niet meer.
Wat een doorvragende interviewer zeg.quote:Op woensdag 15 februari 2023 15:39 schreef Bluesdude het volgende:
Zegt Gideon dat Rutte , zijn partij , zijn ministers...de mogelijkheid of een plan tot verkiezingsfraude als plan B hebben ?
Gideon liegt met : ... "en in de Verenigde staten is dat inmiddels heel duidelijk geworden "
Het tegendeel in de Verenigde Staten is heel duidelijk geworden: geen grote fraude
[ twitter ]
FvD zijn recht voor de raap en goudeerlijk. Je hebt tegenwoordig niets meer nodigquote:Op woensdag 15 februari 2023 16:14 schreef Hanca het volgende:
[..]
Politici die gek doen, van welke partij ook, krijgen hier aandacht. En ja, die van FvD doen buitengewoon vaak echt volslagen idioot.
Hard gelachen.quote:Op woensdag 15 februari 2023 16:45 schreef Viesdik het volgende:
[..]
FvD zijn recht voor de raap en goudeerlijk. Je hebt tegenwoordig niets meer nodig
Leuke troll weer.quote:Op woensdag 15 februari 2023 16:45 schreef Viesdik het volgende:
[..]
FvD zijn recht voor de raap en goudeerlijk. Je hebt tegenwoordig niets meer nodig
Ik neem aan dat dit sarcastisch is? Het omgekeerde is namelijk wel waar...quote:Op woensdag 15 februari 2023 16:45 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Normale mensen zit het dwars dat Kamerleden anderen bedreigen en bewust leugens en desinformatie verspreiden en ook nog eens een vijandige buitenlandse mogendheid steunen. En daar, in het verleden iig, voor betaald werden.quote:Op woensdag 15 februari 2023 16:00 schreef Viesdik het volgende:
Maar genoeg over de coalitie, dit topic gaat over de partijleider van het FvD.quote:Op woensdag 15 februari 2023 17:33 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Normale mensen zit het dwars dat Kamerleden anderen bedreigen en bewust leugens en desinformatie verspreiden en ook nog eens een vijandige buitenlandse mogendheid steunen. En daar, in het verleden iig, voor betaald werden.
Fvd verspreidt geen leugens, dat is het hem nou juistquote:Op woensdag 15 februari 2023 17:33 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Normale mensen zit het dwars dat Kamerleden anderen bedreigen en bewust leugens en desinformatie verspreiden en ook nog eens een vijandige buitenlandse mogendheid steunen. En daar, in het verleden iig, voor betaald werden.
Dat ze propaganda uit het Kremlin verspreiden is inderdaad geen leugen.quote:Op woensdag 15 februari 2023 17:56 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Fvd verspreidt geen leugens, dat is het hem nou juist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |