abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208008773
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 17:56 schreef Viesdik het volgende:

[..]
Fvd verspreidt geen leugens, dat is het hem nou juist
Prima. Bewijs het eens dat er in Nederland verkiezingsfraude op grote schaal plaatsvind zoals de FvD beweert?

Een mening is geen bewijs, trouwens. Zelfs niet als het de mening van Thierry Baudet is.
pi_208009134
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 17:56 schreef Viesdik het volgende:

[..]
Fvd verspreidt geen leugens, dat is het hem nou juist
Jij verwacht dus fraude bij de verkiezingen, waar ook nog eens alle peilingbureaus aan mee werken?

Dat is toch gewoon bewezen een leugen...
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_208010094
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2023 15:50 schreef Hanca het volgende:

Echt, als je nu nog in deze onzin van FvD gelooft, dan is er echt iets helemaal mis met je gegaan qua logisch denken.
Helaas, dat soort mensen zijn er nog veel te veel.
Sommigen gaan trollen op fora, Fok! bijv
pi_208011651
Fantastische uitzending bij jensen met gast Baudet!

https://jensen.nl/thierry-baudet-de-jensen-show-548
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
  Moderator woensdag 15 februari 2023 @ 21:05:59 #230
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_208012138
Zou Jensen een ziekte onder de leden hebben? Hij zag er altijd al niet gezond uit, maar nu lijkt hij wel misvormd.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_208012401
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 21:05 schreef Mike het volgende:
Zou Jensen een ziekte onder de leden hebben? Hij zag er altijd al niet gezond uit, maar nu lijkt hij wel misvormd.
viel me ook al op.. hij ziet er erg slecht uit
oud en dik
pi_208015680
quote:
Ik weet al hoe het komt:
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  donderdag 16 februari 2023 @ 11:08:58 #233
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_208017131
quote:
Vaccinatieschade.
Huilen dan.
pi_208022085
edit: andere stemcomputer blijkbaar
pi_208102887
twitter

De complotdenker aan het woord.
En hoeveel geheime diensten werken samen om 2 persbureaus te beheersen?
50 ? of toch maar 2 ? En die geheime diensten worden bepaald door globalistische regeringen die weer dat doen op bevel van de reptiles ?
pi_208103051
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2023 18:15 schreef Bluesdude het volgende:
[ twitter ]
De complotdenker aan het woord.
En hoeveel geheime diensten werken samen om 2 persbureaus te beheersen?
50 ? of toch maar 2 ? En die geheime diensten worden bepaald door globalistische regeringen die weer dat doen op bevel van de reptiles ?
Ik zou deze vragen niet in POL maar elders stellen. Eenieder die in de echte wereld leeft gaat hier geen antwoord op kunnen geven zonder hard in lachen uit te barsten.
pi_208103158
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2023 18:32 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Ik zou deze vragen niet in POL maar elders stellen. Eenieder die in de echte wereld leeft gaat hier geen antwoord op kunnen geven zonder hard in lachen uit te barsten.
Af en toe lachen in POL moet kunnen, maar dat een gekozen kamerlid zulke onzin debiteert is natuurlijk politiek nieuws. Hoort in POL.
Ook politiek te bespreken item is dat mensen blijven stemmen op deze club. De kiezers geloven in die onzin, of ze geloven het toch niet zo, maar stemmen als proteststem.
pi_208103247
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2023 18:41 schreef Bluesdude het volgende:

[..]
Af en toe lachen in POL moet kunnen, maar dat een gekozen kamerlid zulke onzin debiteert is natuurlijk politiek nieuws. Hoort in POL.
Ook politiek te bespreken item is dat mensen blijven stemmen op deze club. De kiezers geloven in die onzin, of ze geloven het toch niet zo, maar stemmen als proteststem.
Het was geen aanwijzing van mij als mod om het niet te bespreken, he? Ik reageerde als user dat dit ondertussen zover buiten de belevingswereld ligt van normale mensen en dat ik bij god niet weet hoe ik hier nog serieus op kan reageren.

Behalve door te zeggen dat ik het buitengewoon triest vind dat er nog mensen op stemmen.
pi_208109361
AIVD waarschuwde Baudet voor Russische spionnen rond partij:
https://www.volkskrant.nl(...)invloeding~b908cc3a/
https://www.ad.nl/politie(...)ond-partij~a436be7d/

Als ik het zo lees deed Baudet er niks mee.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_208109503
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 10:12 schreef Hanca het volgende:

It's not a bug, it's a feature.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_208109668
quote:
Baudet bevestigt na vragen van de Volkskrant dat hij rond 2020 op zijn werkkamer in de Tweede Kamer een persoonlijk gesprek heeft gehad met de hoogste baas van inlichtingendienst AIVD, Erik Akerboom. Volgens de Forum-leider was het een ‘vaag en onwerkelijk gesprek’ waarin hij terloops werd gewezen op mogelijke Russische inlichtingenoperaties. ‘Hij zei: ‘Ik wil je toch waarschuwen: je zou benaderd kunnen worden door Russische agenten’.’

Baudet ontkent dat het hoofd van de AIVD waarschuwde dat mensen bij FvD in contact stonden met de Russische autoriteiten. ‘Zo heb ik het niet opgevat. Als dat zo was, had hij concreter moeten zijn.’ De Forum-leider, die ook partijvoorzitter is, heeft na het gesprek met de AIVD geen actie ondernomen. Volgens Baudet kan de ‘uit de lucht gegrepen opmerking van Akerboom’ niet eens als waarschuwing gekwalificeerd worden.

‘Ik kan het me niet herinneren’
Bronnen zeggen tegen de Volkskrant dat de AIVD in die periode een jonge vrouw in de gaten hield die actief was in de entourage van FvD en ook geregeld bij de Russische ambassade langsging. Er bestond het vermoeden dat zij contant geld ophaalde bij de ambassade in Den Haag. Wat het onderzoek verder heeft opgeleverd, is niet bekend.

Natuurlijk was het gesprek enerzijds als waarschuwing bedoeld en/of de AIVD wilde zo de reacties van Baudet zelf zien... dit ter beeldvorming: is B wel of niet zelf in contact met een Russische agent.
Dat Baudet nu zegt dat hij het gesprek niet als waarschuwing zag is weer dat bagatelliseren van hem.
En hoe hoog in de FvD-top zat die spionnendame reeds ?
Wel of niet deze:
pi_208109916
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 10:39 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Natuurlijk was het gesprek enerzijds als waarschuwing bedoeld en/of de AIVD wilde zo de reacties van Baudet zelf zien... dit ter beeldvorming: is B wel of niet zelf in contact met een Russische agent.
Dat Baudet nu zegt dat hij het gesprek niet als waarschuwing zag is weer dat bagatelliseren van hem.
En hoe hoog in de FvD-top zat die spionnendame reeds ?
Wel of niet deze:
[ afbeelding ]
En wat dan nog. Wat zou het boeien als Baudet heeft gesproken met wat Russen. Allemaal complotwappies hier :D
pi_208110323
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 11:04 schreef Viesdik het volgende:

[..]
En wat dan nog. Wat zou het boeien als Baudet heeft gesproken met wat Russen. Allemaal complotwappies hier :D
Weer aan het goedpraten ?
pi_208110376
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 11:34 schreef Bluesdude het volgende:

[..]
Ben het niet aan het afkeuren. Sinds wanneer is het verboden om met mensen te praten :')
pi_208110394
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 11:34 schreef Bluesdude het volgende:

[..]
OHhhh.. maar ik snap het al.. Jij denkt dat Baudet de militair strateeg is die Putin heeft geadviseerd Oekraïne binnen te vallen.
Jaa.. nu snap ik je.
zeg dat dan!

[ Bericht 0% gewijzigd door Viesdik op 23-02-2023 12:08:25 ]
pi_208110729
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 10:12 schreef Hanca het volgende:

Volgens mij wel. Die zag een verdienmodel en praat nu dagelijks met de vuist van Poetin in zijn reet moorden, verkrachtingen, martelingen en deportaties goed.

Een moderne Anton Mussert.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 23-02-2023 12:07:02 ]
pi_208110848
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 11:39 schreef Viesdik het volgende:

[..]
Ben het niet aan het afkeuren. Sinds wanneer is het verboden om met mensen te praten :')
Contant geld aannemen van buitenlandse mogendheden om vervolgens hun boodschap uit te dragen hoe absurd die ook is. dat is wel verboden. sommige mensen zouden je dan zelfs een verrader noemen.
Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
pi_208110878
We doen op FOK! niet aan "grappige" naamsverbasteringen en we wensen elkaar ook niet dood.
pi_208110929
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 12:14 schreef DestroyerPiet het volgende:

[..]
Contant geld aannemen van buitenlandse mogendheden om vervolgens hun boodschap uit te dragen hoe absurd die ook is. dat is wel verboden. sommige mensen zouden je dan zelfs een verrader noemen.
Heb je daar bewijs van. Of zijn verdachtmakingen al gerechtvaardigde veroordelingen voor je?
pi_208110979
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 11:39 schreef Viesdik het volgende:

[..]
Je wil geen invloed van een buitenlandse mogendheid op je beleid en al helemaal niet als dat een vijandige mogendheid als Rusland is. En dus moet je reactie als partijleider zijn: ik zal het onderzoeken en zorgen dat de spionnen geen invloed meer kunnen hebben op mijn partij. Elke andere reactie is gewoon fout.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')