Ik had eerst op balletjes geoefend en een sneeuwpop gemaakt. Dit is wel de eerste die ik yarn under/ yarn over haak.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 11:15 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Ziet er erg netjes uit! Is het je eerste amigurumi? Heb je er ook plezier in om te doen? Nog wel veel werk voor de boeg als je de hele kerststal gaat maken.
Ahhh zo cute!quote:Op vrijdag 27 januari 2023 21:54 schreef trui het volgende:
Eerste trui is klaar! Wel met wat kleine foutjes, maar allez. Best leuk geworden.
[ afbeelding ]
Keurig!quote:Op zaterdag 28 januari 2023 10:36 schreef Patapon het volgende:
Na een maandje ploeteren is Maria bijna af.
[ afbeelding ]
Dat is een mooie variant hè? Het is rechter (minder gedraaid), en wat vaster. Goed gedaan!quote:Op zaterdag 28 januari 2023 11:27 schreef Patapon het volgende:
[..]
Ik had eerst op balletjes geoefend en een sneeuwpop gemaakt. Dit is wel de eerste die ik yarn under/ yarn over haak.
Tuurlijk wel! Gewoon doen.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 13:34 schreef Donna het volgende:
Ik moest het op Google opzoeken, yarn under. Maar dat kan ik echt niet haha.
Als je het doet, voelt het al na een paar steken heel normaal.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 15:54 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik krijg echt errors als ik het zie alleen al. Het gaat zo tegen mijn normale handeling in.
Inderdaad het is even wennen maar na een paar steken gaat het vanzelf. Ik moet nu wel opletten dat ik bij gewoon haakwerk ook niet yu/yo doequote:Op zaterdag 28 januari 2023 19:06 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Als je het doet, voelt het al na een paar steken heel normaal.
Hij lijkt redelijk soepel te zijn, maar ik heb ‘m nog niet bij mijn neefje kunnen aanpassen. Het zijn allemaal halve stokjes, met een redelijk dikke naald gehaakt.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 11:12 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Prachtig! Valt het ook mooi? En een beetje elastisch?
Ziet er netjes uit! Hopelijk gaat het vanaf nu wat minder als ploeteren voelen.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 10:36 schreef Patapon het volgende:
Na een maandje ploeteren is Maria bijna af.
[ afbeelding ]
Kun je echt wel aan wennen hoor!quote:Op zaterdag 28 januari 2023 15:54 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik krijg echt errors als ik het zie alleen al. Het gaat zo tegen mijn normale handeling in.
Maar waarom zou je dit gebruiken? Ik heb er echt nog nooit van gehoord.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 19:06 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Als je het doet, voelt het al na een paar steken heel normaal.
De steken worden anders van vorm, en zitten wat rechter boven elkaar. Zie de ontwerpen van Pica Pau. Het resultaat ziet er echt een stuk strakker uit.quote:Op zondag 29 januari 2023 10:22 schreef Donna het volgende:
[..]
Maar waarom zou je dit gebruiken? Ik heb er echt nog nooit van gehoord.
Of is het gewoon een smaakgevoelig dingetje?
Dank jequote:Op zondag 29 januari 2023 10:49 schreef trui het volgende:
Dat boek ziet er alvast leuk uit, ESF1gamer, succes!
Leuk, succes. Laat je het zien als het klaar is?quote:Op zondag 29 januari 2023 10:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik ben begonnen met mijn eerste haakprojectje, een telefoonhoesje uit dit boek:
[ afbeelding ]
Met restje garen van een sjaal die laatst heb gebreid.
Het haakproject is vooral vasten en af en toe een kleur wisselen, dus handig project voor iemand die nooit gehaakt heeft.
Ik zie het. Het is idd strakker en rechter.quote:Op zondag 29 januari 2023 10:27 schreef trui het volgende:
[..]
De steken worden anders van vorm, en zitten wat rechter boven elkaar. Zie de ontwerpen van Pica Pau. Het resultaat ziet er echt een stuk strakker uit.
Deze heb ik gemaakt met deze techniek, ik was erg blij met het resultaat!quote:Op zondag 29 januari 2023 12:58 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik zie het. Het is idd strakker en rechter.
Ben er nog niet uit wat ik er van vind geloof ik. Het is echt heel anders.
[ afbeelding ]
Precies!quote:Op zondag 29 januari 2023 13:27 schreef trui het volgende:
Ja, zeker ook als je van die patroontjes erin moet haken, wordt het echt mooier vind ik. Het truitje van mijn zeehond bijvoorbeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |