SPOILER: Handige linkjes en sitesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Te veel foto's uit het vorige deel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Donna op 22-10-2022 19:20:05 ]
Hahaha morgen ga ik weer netjes haken. Ik zal progress laten zien dan van mijn Sophia's Universequote:Op vrijdag 21 oktober 2022 13:10 schreef Donna het volgende:
Nou het vorige deel duurde van begin februari tot en met vandaag, dus dat is echt eeuwen. Beetje activiteit hebben we nodig haha!
Oeh die is mooi, maar ik snap wat je tegenhoudtquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 13:21 schreef Ceviche het volgende:
https://blij-dat-ik-brei.(...)ijk-en-warm.html?m=1
Ik kwam dit gisteren tegen en ik wil hem zo graag maken, met hetzelfde garen.
Lijkt me een ideale combinatie van een kol/cowl en een driehoeksjaal, mooi kleurverloop, eenvoudig te haken, echt een mooie sjaal en functioneel (denk ik dan). En hij ziet er zo zacht en soepel uit! Past ook precies in de jas zo te zien.
Maar ja, teveel wips en stash enzo, en een sjaal van 35 euro vind ik ook nog wel een dingetje.
Ik twijfel nog even verder, misschien vinden jullie het ook wel wat.
Ik heb zo weinig te haken omdat ik uit de kleinekinderenfase ben. Het is wachten tot ik oma word.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 13:10 schreef Donna het volgende:
Nou het vorige deel duurde van begin februari tot en met vandaag, dus dat is echt eeuwen. Beetje activiteit hebben we nodig haha!
quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 10:42 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb zo weinig te haken omdat ik uit de kleinekinderenfase ben. Het is wachten tot ik oma word.
Whoops, die zijn me niet eens opgevallen. Eens kijken of het nog lukt en anders vraag ik Dot.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 21:04 schreef trui het volgende:
Ik heb ook al genoeg lopende projecten, maar als je nog een goede shawl nodig hebt, is het misschien toch geen slecht idee, Ceviche.van wat minder duur garen kan natuurlijk ook nog hè. (Ik vind die steek trouwens wel behoorlijk tijdrovend, dus misschien is dat nog een argument om er niet aan te beginnen
).
Donna, zou wel heel leuk zijn als je nog even de fotootjes aan wil passen in de OP? *lief aankijkt* Nu staan er wel hele oude in.
Ik gok dat dit deel een doorlooptijd heeft van 20 jaar, maar dat het daarna snel zal gaan.quote:
Hahahaha.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 11:09 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik gok dat dit deel een doorlooptijd heeft van 20 jaar, maar dat het daarna snel zal gaan.
Ik heb ook een foto zonder klein mens!quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 11:03 schreef Donna het volgende:
Ja gelukt. Er staan weer nieuwe in. Mrs.Peel had nog een mooie knuffel gemaakt, maar daar stond een klein mensch bij op dus die heb ik niet gebruikt.
Wat een schatjequote:Op zaterdag 22 oktober 2022 14:14 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Ik heb ook een foto zonder klein mens!
[ afbeelding ]
In het vorige topic kun je zien dat hij niet een schatje is, maar een schat. Tenminste, ik vind hem best wel groot!quote:
Hij ziet er ook groot uit, maar schatje klinkt lieverquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 14:32 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
In het vorige topic kun je zien dat hij niet een schatje is, maar een schat. Tenminste, ik vind hem best wel groot!
Staat nu ook in de OP!quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 14:14 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Ik heb ook een foto zonder klein mens!
[ afbeelding ]
Ik vind 'm wel cute!!quote:Op zondag 23 oktober 2022 20:18 schreef trui het volgende:
ik heb er een extra rijtje manen voor gehaakt. dit keer wat dichter op elkaar, zodat ie wat meer rimpelt. Ben nog steeds niet enorm enthousiast, maar hij kan er mee door.![]()
[ afbeelding ]
Wat een schatje.quote:Op zondag 23 oktober 2022 20:18 schreef trui het volgende:
ik heb er een extra rijtje manen voor gehaakt. dit keer wat dichter op elkaar, zodat ie wat meer rimpelt. Ben nog steeds niet enorm enthousiast, maar hij kan er mee door.![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |