abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206396996
Nou, daar gaan we.

Spaar jij koopzegels, douche je niet langer dan 2 minuten (of koud), knip je de yoghurtpakken en tandpasta tubes open, fiets je wekelijks 20km extra voor alle supermarkt aanbiedingen, is een theezakje na 6x nog niet 'op' of gebruik je je onderbroek na het binnenste buiten vouwen nog een keer? Dan ben je hier op de juiste plek!

Zuunigerds, verenig u!

*Het is uiteraard gewoon een topic om het te hebben over besparen, wat duurzaamheid, slimme truucjes etc.
Je hoeft uiteraard niet echt je theezakje 6x te gebruiken of je tandpasta tubes open te knippen om 'zuunig' te zijn.
Spoilers!
pi_206397038
Wil iemand iets voor me testen? Ik zag gisteren in de Tikkie app dat je bij het spelen van een spelletje een maand gratis AH Premium kunt winnen. Volgens mij wint iedereen, ik dus ook. Ik heb via de Tikkie app mijn AH app geopend en er gebeurde niets. ik zag wel een einddatum staan van maart 2023 (denk ik). Ik weet dus niet of er een maand Premium bijgeschreven is. Ik heb al Premium, geen idee of je dan die maand ook kunt winnen. In de AH app zie ik alleen maar dat ik Premium heb vanaf februari 2022, niet tot wanneer het loopt.

Als je dus mogelijk een extra maand wilt winnen, kan dat via Tikkie. Check dan van te voren even je AH app wanneer je Premium afloopt zodat ik antwoord heb op dit enorm belangrijke vraagstuk :+
Spoilers!
pi_206397104
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2022 10:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wil iemand iets voor me testen? Ik zag gisteren in de Tikkie app dat je bij het spelen van een spelletje een maand gratis AH Premium kunt winnen. Volgens mij wint iedereen, ik dus ook. Ik heb via de Tikkie app mijn AH app geopend en er gebeurde niets. ik zag wel een einddatum staan van maart 2023 (denk ik). Ik weet dus niet of er een maand Premium bijgeschreven is. Ik heb al Premium, geen idee of je dan die maand ook kunt winnen. In de AH app zie ik alleen maar dat ik Premium heb vanaf februari 2022, niet tot wanneer het loopt.

Als je dus mogelijk een extra maand wilt winnen, kan dat via Tikkie. Check dan van te voren even je AH app wanneer je Premium afloopt zodat ik antwoord heb op dit enorm belangrijke vraagstuk :+
Ik was vd week in de AH en opende de app en kreeg de melding dat ik gratisch premium voor een maand had.

Geen spelletje voor hoeven te doen.

Tikkie doe ik sowieso niet aan.
pi_206397122
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2022 10:47 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Ik was vd week in de AH en opende de app en kreeg de melding dat ik gratisch premium voor een maand had.

Geen spelletje voor hoeven te doen.

Tikkie doe ik sowieso niet aan.
Gratisch *O*

Mijn bank doet niet aan betaalverzoeken dus Tikkie is dan wel de makkelijkste oplossing. En ze hebben, net als Scoupy, regelmatig geld terug acties.
Spoilers!
  Moderator vrijdag 21 oktober 2022 @ 11:04:10 #5
382129 crew  Donna
pi_206397276
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2022 10:40 schreef Lucky_Strike het volgende:

Werkt helaas niet. De einddatum veranderd niet.
  Moderator vrijdag 21 oktober 2022 @ 11:06:22 #6
382129 crew  Donna
pi_206397299
Ik heb de AH even een berichtje gestuurd hoe het zit als je al Premium hebt. Wie weet hebben ze een goede bui en krijg ik een code voor een maand gratis om in de app te zetten.
  Moderator vrijdag 21 oktober 2022 @ 11:17:58 #7
382129 crew  Donna
pi_206397423
Helaas, dat kan niet. De gratis proefmaand gaat automatisch naar een jaarabonnement als je niet opzegt en zodoende kunnen ze niet 1 losse maand gratis weggeven. Nou prima.
Dan maar duimen dat er binnenkort een leuke actie is voor Premium gebruikers om te verlengen.
pi_206397442
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2022 11:17 schreef Donna het volgende:
Helaas, dat kan niet. De gratis proefmaand gaat automatisch naar een jaarabonnement als je niet opzegt en zodoende kunnen ze niet 1 losse maand gratis weggeven. Nou prima.
Dan maar duimen dat er binnenkort een leuke actie is voor Premium gebruikers om te verlengen.
Wauw, je hebt er ook echt werk van gemaakt _O_

Ach ja, geen gratis maand. Dat overleef ik wel. Het ging me meer om het mysterie.
Spoilers!
  Moderator vrijdag 21 oktober 2022 @ 11:21:50 #9
382129 crew  Donna
pi_206397456
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2022 11:20 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Wauw, je hebt er ook echt werk van gemaakt _O_

Ach ja, geen gratis maand. Dat overleef ik wel. Het ging me meer om het mysterie.
Hahaha. Ja ze reageren altijd wel snel (deze keer wel super snel) dus ik denk ik vraag het gewoon. :9
  Moderator vrijdag 21 oktober 2022 @ 11:24:58 #10
382129 crew  Donna
pi_206397489
Trouwens nog een tip voor iedereen die geen moeite heeft met de bank koppelen aan een app (zoals bij Scoupy + enzo).
Woolsocks app

Met deze app koppel je je bankrekening en krijg je automatisch cashback elke keer dat je winkelt (o.a. AH, Jumbo, Lidl, Action, Kruidvat). Ik heb inmiddels al ruim ¤8 in m'n sok en dat kan ik voor de eerste keer uitbetalen als ik een maand actief ben. Na die eerste maand kan ik het automatisch elke keer laten uitbetalen of zelf op uitbetalen klikken wanneer ik wil. Leuke mini side hustle. *O*
Er zit ook cashbacks in zoals bij Euroclix enzo, dat je via de app met een affiliate link besteld bij andere webshops, maar dat heb ik nog niet geprobeerd.
Het is in NL een nieuwe app, maar in bijv. Spanje bestaat het al jaren.
  Moderator vrijdag 21 oktober 2022 @ 11:31:15 #11
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_206397547
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2022 11:24 schreef Donna het volgende:
Trouwens nog een tip voor iedereen die geen moeite heeft met de bank koppelen aan een app (zoals bij Scoupy + enzo).
Woolsocks app

Met deze app koppel je je bankrekening en krijg je automatisch cashback elke keer dat je winkelt (o.a. AH, Jumbo, Lidl, Action, Kruidvat). Ik heb inmiddels al ruim ¤8 in m'n sok en dat kan ik voor de eerste keer uitbetalen als ik een maand actief ben. Na die eerste maand kan ik het automatisch elke keer laten uitbetalen of zelf op uitbetalen klikken wanneer ik wil. Leuke mini side hustle. *O*
Er zit ook cashbacks in zoals bij Euroclix enzo, dat je via de app met een affiliate link besteld bij andere webshops, maar dat heb ik nog niet geprobeerd.
Het is in NL een nieuwe app, maar in bijv. Spanje bestaat het al jaren.

Hoe werkt dit precies? Ik zag ook zo'n cashback actie bij Scoupy maar vertrouw dat niet helemaal :@ Gaan ze dan niet aan de haal met al je bankgegevens?

Trouwens zelf de beste warmetip ontdekt: werken onder een dekentje op de bank met je laptop op schoot en met een poes op je voeten. Heerlijk warm O+
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  Moderator vrijdag 21 oktober 2022 @ 11:43:36 #12
382129 crew  Donna
pi_206397698
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2022 11:31 schreef MaJo het volgende:

[..]
Hoe werkt dit precies? Ik zag ook zo'n cashback actie bij Scoupy maar vertrouw dat niet helemaal :@ Gaan ze dan niet aan de haal met al je bankgegevens?

Trouwens zelf de beste warmetip ontdekt: werken onder een dekentje op de bank met je laptop op schoot en met een poes op je voeten. Heerlijk warm O+
Nee hoor. Er draait alleen een systeem wat checks doet en zo de cashbacks uitkeert. Daar komen geen mensen ogen aan te pas. En in de juridische voorwaarden staat ook dat ze verder niks met je bankgegevens doen. Er valt ook niet echt wat mee te doen trouwens, het is puur informatie.
Ze halen er natuurlijk wel veel informatie uit, bijv dat 70% van hun gebruikers in NL de meeste boodschappen doet bij de AH en dat is heel waardevol.
Als jij je boodschappen bij de AH met je pin afrekent dan weten ze ook al een hele hoop van je.
Ik vul ook al jaren enquêtes in met dergelijke informatie, dus ik kan er niet wakker van liggen dat er systemen zijn die die gegevens hebben.

Maar er in een ander deel van dit topic waren er ook mensen die dat absoluut niet willen. En dat snap ik ook. :Y
  Moderator vrijdag 21 oktober 2022 @ 11:45:09 #13
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_206397712
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2022 11:43 schreef Donna het volgende:

[..]
Nee hoor. Er draait alleen een systeem wat checks doet en zo de cashbacks uitkeert. Daar komen geen mensen ogen aan te pas. En in de juridische voorwaarden staat ook dat ze verder niks met je bankgegevens doen.
Ze halen er natuurlijk wel veel informatie uit, bijv dat 70% van hun gebruikers in NL de meeste boodschappen doet bij de AH en dat is heel waardevol.
Als jij je boodschappen bij de AH met je pin afrekent dan weten ze ook al een hele hoop van je.
Ik vul ook al jaren enquêtes in met dergelijke informatie, dus ik kan er niet wakker van liggen dat er systemen zijn die die gegevens hebben.

Maar er in een ander deel van dit topic waren er ook mensen die dat absoluut niet willen. En dat snap ik ook. :Y
Zelf heb ik er minder moeite mee maar mijn man is er denk ik wel op tegen, dan houdt het natuurlijk op. Ik heb ook jarenlang mijn boodschappen gescand (thuis) voor GfK, was hij ook nooit fan van. Mij boeit het niet zo :D

Hoeveel levert zo'n cashback nou op?
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  Moderator vrijdag 21 oktober 2022 @ 11:49:26 #14
382129 crew  Donna
pi_206397761
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2022 11:45 schreef MaJo het volgende:

[..]
Zelf heb ik er minder moeite mee maar mijn man is er denk ik wel op tegen, dan houdt het natuurlijk op. Ik heb ook jarenlang mijn boodschappen gescand (thuis) voor GfK, was hij ook nooit fan van. Mij boeit het niet zo :D

Hoeveel levert zo'n cashback nou op?
De percentages verschillen per winkel, maar tussen de 0,5 en 4% zo ongeveer. Mijn Appie betaling van ¤20 kreeg ik ¤0,13 van terug bijv.
Alle kleine beetjes helpen.

Als je man het boodschappen scannen (doe ik ook) al niet zo'n puik idee vond, dat zal hij dit idd helemaal afschuwelijk vinden. :Y
pi_206397920
Boodschappen scannen voor GfK doe ik al een poos. Maakt dat ik me veel meer bewust ben van prijzen, best handig in de supermarkt. De cadeaubonnen die je er mee 'verdient' gebruik ik altijd voor sint.

Ik ben wel zo iemand die alle voorwaarden leest en als ze te veel van me moeten weten, haak ik af. Zo heb ik geen kruidvat of Lidl spaarding omdat je daar te veel verplicht in moet vullen naar mijn zin.
  Moderator vrijdag 21 oktober 2022 @ 12:03:47 #16
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_206397955
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2022 11:49 schreef Donna het volgende:

[..]
De percentages verschillen per winkel, maar tussen de 0,5 en 4% zo ongeveer. Mijn Appie betaling van ¤20 kreeg ik ¤0,13 van terug bijv.
Alle kleine beetjes helpen.

Als je man het boodschappen scannen (doe ik ook) al niet zo'n puik idee vond, dat zal hij dit idd helemaal afschuwelijk vinden. :Y
Ah dat is toch al gauw een paar uur per maand/paar tientjes per jaar. Mooi meegenomen ^O^

Ik zal zo eens een balletje opgooien maar ik verwacht er weinig van _O-

quote:
1s.gif Op vrijdag 21 oktober 2022 12:01 schreef Hupje het volgende:
Boodschappen scannen voor GfK doe ik al een poos. Maakt dat ik me veel meer bewust ben van prijzen, best handig in de supermarkt. De cadeaubonnen die je er mee 'verdient' gebruik ik altijd voor sint.

Ik ben wel zo iemand die alle voorwaarden leest en als ze te veel van me moeten weten, haak ik af. Zo heb ik geen kruidvat of Lidl spaarding omdat je daar te veel verplicht in moet vullen naar mijn zin.
Het viel mij vooral op hoe vaak de cassieres dingen vergaten te scannen :o Het gebeurde bijna nooit dat het helemaal uitkwam met de kassabon.

Ik ben er mee gestopt omdat ik de vergoeding niet in verhouding vond staan met het werk dat je eraan kwijt was.
pi_206397983
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2022 12:03 schreef MaJo het volgende:
Ik ben er mee gestopt omdat ik de vergoeding niet in verhouding vond staan met het werk dat je eraan kwijt was.
Sinds kort mag ik scannen met de app ipv een scanner. Dat scheelt nog wel wat in tijd. En ach, na de boodschappen ('s avonds) zit ik anders vaak te internetten, dan is dit een nuttigere tijdsbesteding ;)
  Moderator vrijdag 21 oktober 2022 @ 12:06:29 #18
382129 crew  Donna
pi_206397990
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2022 12:06 schreef Hupje het volgende:

[..]
Sinds kort mag ik scannen met de app ipv een scanner. Dat scheelt nog wel wat in tijd. En ach, na de boodschappen ('s avonds) zit ik anders vaak te internetten, dan is dit een nuttigere tijdsbesteding ;)
Mag jij al scannen met de app?
Godsamme, ik ga ze meteen mailen. :{w
  Moderator vrijdag 21 oktober 2022 @ 12:07:42 #19
382129 crew  Donna
pi_206398008
Er zijn wel verschillende versies van het boodschappen scannen heb ik in al die jaren al gemerkt. Ik hoef alleen maar winkel > winkelaankoop of online > totaalbedrag bon > alle producten te scannen
Van wat ik begrepen heb zijn er ook mensen die bij elk product de prijs moeten scannen ofzo.
pi_206398055
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2022 12:07 schreef Donna het volgende:
Er zijn wel verschillende versies van het boodschappen scannen heb ik in al die jaren al gemerkt. Ik hoef alleen maar winkel > winkelaankoop of online > totaalbedrag bon > alle producten te scannen
Van wat ik begrepen heb zijn er ook mensen die bij elk product de prijs moeten scannen ofzo.
Ja, ik scan elke streepjescode en voer de prijs per product in. Daarom weet ik die prijzen zo goed :7
  Moderator vrijdag 21 oktober 2022 @ 12:12:02 #21
382129 crew  Donna
pi_206398067
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 oktober 2022 12:11 schreef Hupje het volgende:

[..]
Ja, ik scan elke streepjescode en voer de prijs per product in. Daarom weet ik die prijzen zo goed :7
Jeetje, dat is wel tijdrovend. Hoeveel punten krijg je dan?
pi_206398129
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2022 12:12 schreef Donna het volgende:

[..]
Jeetje, dat is wel tijdrovend. Hoeveel punten krijg je dan?
100 punten per week. Het staat qua tijd ook niet echt in verhouding natuurlijk. Maar voor bewustwording van prijzen en anders-niet-nuttig-bestede-tijd vind ik het wel prima.

De beloning voor het tv kijk onderzoek is gunstiger qua tijd/punten verhouding.
  Moderator vrijdag 21 oktober 2022 @ 12:19:43 #23
382129 crew  Donna
pi_206398152
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 oktober 2022 12:17 schreef Hupje het volgende:

[..]
100 punten per week. Het staat qua tijd ook niet echt in verhouding natuurlijk. Maar voor bewustwording van prijzen en anders-niet-nuttig-bestede-tijd vind ik het wel prima.

Nee sowieso staat het niet echt in verhouding, maar ik ben in max. 3 minuten klaar en krijg 75 punten. Jij hebt er echt veel werk van en dan krijg je maar 25 punten meer.
  Moderator vrijdag 21 oktober 2022 @ 12:19:49 #24
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_206398156
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 oktober 2022 12:11 schreef Hupje het volgende:

[..]
Dit deed ik ook :Y En dat werd me echt teveel werk.

quote:
1s.gif Op vrijdag 21 oktober 2022 12:17 schreef Hupje het volgende:

[..]

Dat is omgerekend 50 cent (!!!) per week. Dat kan echt niet :N
pi_206398454
Mede daarom ben ik ook gestopt met dat scannen, het stond totaal niet in verhouding en ik werd gek van het vasthouden en moeten richten van die scanner
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')