Ja, ik ben er best tevreden meequote:
Moet allemaal niet te makkelijk gaan hequote:Op zondag 11 december 2022 00:19 schreef Faxie het volgende:
Gaat overigens nog wel even duren, want ik heb al gemerkt dat de laklagen de schuivende delen weer iets laten klemmen soms. Dus weer her en der licht opschuren.
Dat moet ik nog zienquote:Op donderdag 15 december 2022 18:02 schreef Soury het volgende:
Wat fucking geweldig![]()
Wie gaat het oplossen?
Nee dat zou ik ook niet doen. Hulde wat een pronkstukquote:Op donderdag 15 december 2022 18:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat moet ik nog zienDurf 'm niet aan m'n neefjes te geven in ieder geval
O ja, hij moet ook nog opgelost wordenquote:Op donderdag 15 december 2022 18:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat moet ik nog zienDurf 'm niet aan m'n neefjes te geven in ieder geval
Ik heb 'm al in tegengestelde volgorde opgelost omdat hij in open positie moest zijn om het binnenwerk erin te duwen, maar ik moet toegeven dat ik alweer helemaal vergeten ben hoe het ook alweer gingquote:Op donderdag 15 december 2022 19:58 schreef maily het volgende:
[..]
O ja, hij moet ook nog opgelost worden![]()
De markt in Nederland zal daar niet zo groot voor zijn, maar ik zou 'm altijd nog op eBay kunnen zetten voor 1000,- oidquote:Op vrijdag 16 december 2022 15:52 schreef Faraday01 het volgende:
Je kunt hem altijd nog voor 4 mille verkopen en een nieuwe maken![]()
Je weet nu hoe het moet
Dat is ook een juweeltje. Veel succes met bouwen, je houdt ons hier weer op de hoogte van de voorgang?quote:Op vrijdag 16 december 2022 15:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
De markt in Nederland zal daar niet zo groot voor zijn, maar ik zou 'm altijd nog op eBay kunnen zetten voor 1000,- oid![]()
Maar ik heb al besloten dat ik de Mechanigma kit ook ga maken![]()
https://nkd-puzzle.com/en/34-mecanigma-3770013843150.html
Ik ga wel weer een topic maken denk ik jaquote:Op vrijdag 16 december 2022 15:59 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dat is ook een juweeltje. Veel succes met bouwen, je houdt ons hier weer op de hoogte van de voorgang?
Leuk om te volgen.quote:Op vrijdag 16 december 2022 16:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ga wel weer een topic maken denk ik ja
50 ofzo?quote:Op vrijdag 16 december 2022 21:36 schreef valentijn101 het volgende:
Geweldig. Hoeveel uur ben je er nu ongeveer mee bezig geweest?
Ik hou het nooit echt bij ofzo hoorquote:
Er zijn best veel van die dingen. Zie ze regelmatig langskomen op YTquote:Op vrijdag 22 december 2023 16:52 schreef valentijn101 het volgende:
[ afbeelding ] https://i.imgur.com/gnstnKk.jpeg
Van hubby mijn eerste puzzelbox gekregen. Schrodingers cat.Open gekregen. Leuk om te doen.
Nu heb ik zin om al die boxen die hierboven gepost zijn open te puzzelenquote:Op zaterdag 23 december 2023 00:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Er zijn best veel van die dingen. Zie ze regelmatig langskomen op YT
Tofquote:Op maandag 11 maart 2024 23:06 schreef Faxie het volgende:
2 Doosjes binnengekregen![]()
[ afbeelding ]
Zal nog wel even duren voordat ik er aan begin, heb nog wat andere dingen op de lijst staan die ik eerst wil maken. Tegen die tijd zal ik een nieuw topic openen
quote:Op dinsdag 12 maart 2024 08:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Tof![]()
Geef je dan dit topic ook nog een kick? Ik kom normaal nooit in HOB maar wil wel graag je topic volgen.
Ben je er ondertussen al aan begonnen?quote:Op maandag 11 maart 2024 23:06 schreef Faxie het volgende:
2 Doosjes binnengekregen![]()
[ afbeelding ]
Zal nog wel even duren voordat ik er aan begin, heb nog wat andere dingen op de lijst staan die ik eerst wil maken. Tegen die tijd zal ik een nieuw topic openen
Nee....quote:Op zaterdag 10 januari 2026 06:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben je er ondertussen al aan begonnen?
Lol. het mag even durenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |